Waow. Dat klinkt heel fijn. Ik zou best met mijn vriend willen delen waar ik zoveel tijd doorbreng, maar hij gaat sowieso vragen waar we over praten. Is ook geen gekke vraag en hij zal het respecteren als ik lekker vaag antwoord of zeg dat ik het liever voor mezelf houd. Maar tóch. Dit voelt ook wel prima zo. En veilig
Ik zou het eerlijk gezegd ook niet zeggen. Hij kwam er meer zelf achter want ik gebruik het vaak op m’n pc en die monitoren staan gewoon richting hem. Als hij Nederlands was geweest/had gekund dan had ik wel meer m’n best gedaan in elk geval te verbergen wie ik ben. Het is wel een beetje mijn persoonlijke ding, alsof hij dan m’n persoonlijke theeclubje komt verstoren ofzo. Dus ik snap het wel. Je bent hem toch ook niets verplicht te vertellen
Haha ja, precies dat. Als ik met een vriendin over persoonlijke dingen praat stuur ik daarna ook geen notulen naar mijn vriend. Maar hij weet wel dát ik bij die vriendin ben. Ik weet dat ik hem niets verplicht ben, maar het voelt nu alsof ik iets achterhoud, iets stiekems doe
Tegen mijn vader, dat ik tijdens het lopen met de hond haar poep had opgeruimd. Was in het gras, en had geen zin.
Dat ik gelukkig ben met mijzelf en mijn gewicht
Dit heb ik ook heel vaak gedaan. Leugens gewoon lekker met leugens bestrijden hoor.
Tegen een vriend dat mijn vakantie pas volgende week begint, terwijl ik eigenlijk al sinds 4 dagen vrij ben. Nog even geen zin om sociaal te doen.
Tegen mn vriend: “nee, ik weet niet waar de chocola is”.
Allang op joh
Knuffel!
Dat ik het leuk vond om met een collega te werken (blij toen het voorbij was)
Tegen mijn leidinggevende: “Ik moet naar de tandarts en kan dus helaas niet bij de vergadering zijn (voor werktijd).”
Ik had geen zin.
O, en dat ik het helemaal niet erg vind om single te zijn (soms een leugen, soms de waarheid).
Tegen m’n kapper, dat alles goed gaat. Nou gaat het wel beter worden, maar het gaat op dit moment nog niet goed maar even geen zin om dat met m’n kapper te bespreken
“Het lijkt bijna echt leer.” (Toen iemand vroeg wat ik van haar nepleren tas vond. Die ik eigenlijk heel cheap eruit vond zien.)
“Ja zo nu en dan, gewoon” op de vraag of ik mijn ex nog wel eens spreek
Eigenlijk heet ik Priscilla-Constantina
Een hybride vorm tussen pauper en kak
Klinkt alsof je anus verstopt is.
“Tuurlijk heb ik er in zin in!” (Over de verjaardag die ik morgen heb)
“ ik heb jou ook gemist”