Je laatste leugen

Geïnspireerd door een tijdschrift dat ik net las, waarom staat dat iedereen bijna elke dag een leugen(tje) verteld.

Wat was jouw laatste leugen?

Mijne was net tegen een collega waarvan ik wist dat hij dezelfde tram moest hebben, ik heb gezegd dat ik vandaag met de trein was en ben de andere kant op gelopen zodat ik alleen kon reizen

16 likes

M’n werk (bijbaan) belde vanochtend of ik vandaag kon werken maar wilde eigenlijk tijd voor mezelf dus zei dat ik een tentamen had en het niet ging redden

4 likes

Dat de Teletubbies nog slapen, omdat ze heel moe zijn. Had zo geen zin om dat op te zetten.

90 likes

Ik had om half 7 afgesproken, maar zat weer eens te lamballen op de bank. Dus 2 min van te voren geappt dat ik net pas klaar was met eten.

3 likes

Ik had tegen m’n vriend gezegd dat ik niet aan t werk was omdat het op de route ligt naar zijn werk en hij anders ff langs zou komen. Ik had geen zin dat hij mij zou zien want zag er niet uit. En ik zeg tegen m’n ouders dat ik heel druk ben omdat ik me schaam om ze onder te ogen te komen omdat k mezelf verslonsd heb terwijl ik juist behoefte heb aan een beetje liefde van m’n moeder.

2 likes

Dat ik voorlopig nog geen kindje wil :zipper_mouth_face:

1 like

Hebben jullie het er wel eens over gehad of is het nog ‘nieuw’ voor jullie zegmaar? Snap wel dat je hem dat zelf wil laten ‘beslissen’, lief zelfs! Maar jij wel al wel graag begrijp ik? Op wat voor termijn dan bijvoorbeeld? Lastig wel hoor, kan ook een lastig onderwerp zijn!

Bij mij is het niet m’n vriend, we denken er hetzelfde over, maar m’n werk/baas. Pas kwamen we bij het onderwerp aan en toen zei ik, ohhh nee nog drie jaar ofzo joh!! Terwijl we 8 jaar samen zijn en eigenlijk volgend jaar willen stoppen met de pil… Awkward ofzo

“Goh, wat zit je haar leuk!”

Aan een studiegenoot die vroeg naar een samenvatting. Zoek het zelf uit :woman_shrugging:

5 likes

Ik geef echt niks om geld
Bron: liegende ik tegen collega

2 likes

Ooooohhh tegen je baas is niet zo erg opzich…
ja we hebben het er wel over gehad maar volgens mij is hij er nog niet helemaal uit of hij het wel wil en wanneer dan enzo. Niet dat ik het gesprek heb geopend ik maak het meer op uit terloopse opmerkingen enzo

Dat ik niet gerookt heb.

Een afspraak morgen is verzet van 13 naar 17 dus ik heb gezegd dat ik niet meer kan omdat ik m’n schoonzusje moet helpen met iets. Heb dik 1.5 uur reistijd en s avonds is t nog langer dus daaag

1 like

Oh dat lijkt me inderdaad lastig. Is het mogelijk het er eens met hem over te hebben ? :kissing_heart: Of is dat wellicht te vroeg oid?

Ik wil graag vast contract, dus ben echt zo’n watje als het aankomt op zwanger zijn icm werk en bazen enzo. Teveel negatieve verhalen gehoord denk ik. Maar door jouw reactie minder bang haha, dus thanks!

Dat ik afgelopen weekend nachtdienst hen gehad.

Tegen een collega dat ik afgelopen weekend gesport heb.

3 likes

Wat een leuk topic om te lezen!
Op m’n werk, dat ik iemands dossier zeker nog ging bespreken (terwijl ik allang besloten heb het af te keuren)

Dat ik het te druk heb om morgen op te passen. Gewoon geen zin in

Mijn vriend vindt het vies als de hond door het gras loopt waar alle andere hondjes in plassen. Mij boeit het niet zo dus als hij er niet is wandel ik altijd gewoon door het gras.
Alleen nu was de pup gaan rennen (want … gek op gras, waardoor ie letterlijk gek wordt) en ik daardoor gevallen waardoor ik nu een dikke vette bult, blauwe knie en verzwikte enkel heb. Maar kon dus niet zeggen dat het in het gras gebeurd was… dus maakte er maar een vaag verhaal van met een paaltje enzo :joy::+1:t3:

9 likes

“Ik ga even douchen” Ik ben gewoon in bed gaan liggen.

8 likes