Je laatste leugen

Dat ik vannacht 3 uur heb geslapen. Oké het was eigenlijk 5/6 uur, maar ik wilde overtuigen dat ik echt heel moe ben haha :sob:

8 likes

tegen een vriendin dat ik dit weekend op vakantie ga. op zondag gaan we haar verrassen met een babyshower dus een leugentje om bestwil.

9 likes

dat is een lief leugentje

1 like

Dat ik iets gezonds heb gegeten, tegen mijn moeder.
Heb een Big Mac menu op :grimacing:

4 likes

Aardappels, groente, en vlees dus. Gezonde keuze toch?

4 likes

Hahahah ik hou van de optimistische kijk erop

Dat mijn etentje gisteren zakelijk was. De intenties waren anders en het afscheid was ook alles behalve zakelijk.

12 likes

Dat ik thuis toch echt heel hard aan het werk ben vandaag

2 likes

Dat ik zin heb om vrijdag af te spreken terwijl ik al heb besloten dat ik niet ga. :joy:

3 likes

Mijn huisgenootje vroeg of ik wel afstudeerde binnen de 10 jaar zodat mijn studieschuld kwijtscholden wordt, en ik zei volmodig ja, terwijl het antwoord echt volmondig nee is :no_mouth:

1 like

Er was voor mij gekookt vanavond en ik heb maar gezegd dat ik het lekker vond. Was niet echt zo maar vond het onbeleefd om dat eerlijk te zeggen

Nee volgende keer ga ik me echt gedragen…

1 like

Mijn laatste leugen was denk ik dat ik tegen mijn vriend zei dat ik het jammer vind dat we volgend weekend niet samen kunnen zijn… Maar stiekem vind ik het helemaal niet erg om weer eens een zaterdag enz zonder hem te zijn. Maar ja vond ook zo lullig om te zeggen dat ik me wel prima ga vermaken haha. Natuurlijk zal hem wel beetje missen maar toch.

3 likes

‘Gezellig tot straks😁’
Tegen twee vriendinnen waarmee ik dadelijk ga lunchen. Heb er helemaal geen zin in en wil het liefste gewoon heel de dag in m’n bikini zee sterren.

7 likes

Ik lieg echt heel vaak over m’n werktijden in sociale situaties zodat ik lekker veel tijd voor mezelf heb. Mijn werktijden zijn ook raar en onregelmatig dus kan best

9 likes

Tegen mn huisgenoot dat ik nog met m’n moeder ging bellen en dus niet kon chillen met haar. Zij is super extravert en snapt niet dat ik soms even me-time nodig heb, dus dan maar zo :woman_shrugging:

1 like

Het weer als excuus gebruikt om geen vlees zo te hoeven eten omdat ik geen zin heb discussies te voeren met mensen die ik toch zelden tot nooit zie.

2 likes

Tegen mijn moeder dat ik met een vriendinnetje ga eten, maar heb eigenlijk een tinderdate

18 likes

ja ik laat wel iets van me horen

1 like

Ik weet nog niet wat ik met mijn verjaardag ga doen

Ik weet het wel, je bent alleen niet uitgenodigd

16 likes