Ik lieg dagelijks tegen mezelf
- “nu ga ik op tijd gaan slapen”, en
- “als ik thuis ben ga ik productief zijn”
zijn mijn twee favoriete leugens
Ik lieg dagelijks tegen mezelf
zijn mijn twee favoriete leugens
Dat ik niks met een andere man gedaan heb (tegen mn date die iets vermoedde)
Ik niet hoor. Het zijn altijd kleine dingetjes waar je weinig mensen kwaad mee doet.
Dat ik donderdag thuis werk omdat ik me echt even moet concentreren op iets. Die taak is allang af dus ik lig dan lekker op het balkon en hou mn mail een beetje in de gaten
Dat ik de auto maar één keer af heb laten slaan.
“jaa zo leuk hier een dagje te werken”
Tegen de ontzettend aardige maar ietwat opdringerige meneer van het hotel dat ik echt graag zijn tips voor Montenegro ontvang (terwijl ik allang weet waar ik heen ga).
“Ik vond het heel gezellig”
“Nee ik voel me niet eenzaam”
Ai! Was het een one night stand?
Dat ik te moe was (door gebeurtenissen afgelopen dagen) om af te spreken vanavond. In feite had ik nergens last van en heb ik lekker in mn uppie oh oh cherso gekeken vanavond
Dat ik niet bij een afspraak aanwezig kon zijn - uit principe omdat de afspraak de avond van te voren nog even door mijn manager werd ingepland, alsof we allemaal onze dag daar dan maar op moeten aanpassen
Gelukkig was het geen probleem
Ik moet zoveel liegen door mijn werk dat ik het in het echte leven gewoon niet eens durf/kan…
maar oké ik lieg tegen mijn kapster.
Ze hebben altijd die standaard praatjes/vragen altijd hetzelfde.
Toen ik gedumpt werd na een lange relatie had ik geen zin daarover te praten bij de kapper (sowieso, ik wil helemaal niet kletsen!)
Ondertussen al anderhalf jaar single maar m’n kapster denkt nog steeds dat we een roadtrip door Amerika plannen.
Was in de eerste maanden prettiger en nu is het gewoon heel akward…
Haha love this. Zó herkenbaar!
Ik doe dat ook vaak als de postbode komt met pakketjes die niet voor mij zijn. Ik weet dat die arme man zijn werk ook maar doet, maar ik moet zo vaak pakketjes aannemen voor de hele buurt dat ik er soms geen zin in heb en me dan inderdaad onder het keukenraam verstop.
Tegen m’n dochter dat de koekjes op zijn.
Deze middag stuurde men vriend of ik nog in bed lag. Heb geantwoord ‘haha neee tuurlijk niet, ik ben aan het opruimen’ terwijl ik nog in bed lag te knuffelen met de kat (sorry voor de mensen die vinden dat katten niet op het bed mogen)
Ik durf mijn vriend nog niet te vertellen dat ik hier zit. Doen jullie dat wel? Ik ben bang dat hij zo nieuwsgierig wordt dat hij probeert mee te lezen. Waarschijnlijk onterecht, want hij is heel erg pro privacy, je eigen ding doen, elkaar vrijlaten etc. O ja, en hij vertrouwt me
Eigenlijk is dit puur projectie. Ik ben degene die zijn telefoon zou checken als ik wist dat hij zoveel persoonlijke shit deelt op internet
dat een collega een mooi nieuw kapsel had
Jahoor, hij weet dat ik op dit forum zit. Hij zat zelf vroeger ook op fora. Het interesseert hem weinig en vind het ook leuk als ik weer eens een dilemma uit het ‘je moet kiezen’ topic voorleg
Mijn vriend weet het ook, ook wie ik ben en dergelijke. Maar hij kan geen Nederlands dus dat helpt. Het maakt hem niet zo veel uit, hij vraagt best regelmatig hoe het nu met het nieuwe forum gaat (heb hem natuurlijk over het egf drama verteld). Hij is net als jouw vriend en ik ben net als jij wat betreft opzoeken ook maar hij heeft zelfs nooit eens gevraagd wat of waarin in zoal post