Je laatste leugen

Dat ik niet naar een bbq kon van mijn sportclubje omdat ik dan moet werken. Ben dan gewoon vrij maar geen zin om verplicht gezellig te gaan doen. Ik wil gewoon alleen sporten en verder niet al die “gezellige” dingen er naast.

2 likes

Oh, ik dacht dat ik je bericht al geantwoord had!

Ik had een verkeersboete gekregen ( snelheid trajectcontrole).ik sta nogal bekend om mijn vele boetes dus mijn moeder vroeg waar het was ik heb gezegd dat het hier in de buurt ( zuid limburg) was. Het was echter toen ik voor een nacht op en neer ging naar Amsterdam om een man te zien.

24 likes

Dat ik vandaag 11 vergaderingen had (ik had er 8)

Slaap lekker

Eigenlijk: ik ga nog niet slapen maar heb gewoon geen zin meer met je te praten

11 likes

Dat ik al een cadeautje heb voor iemands verjaardag (geen zin om mee te doen met een groepscadeau)

2 likes

Dat ik mijn teamuitje gezellig vond.

2 likes

Dat een bepaald pakketje niet voor mijzelf was. Het pakketje was uiteraard wel voor mij.

2 likes

“Voetbal? Nee joh boeit me niks.”

Ik zat me toch mijn nagels op te vreten net hoor.

5 likes

Dat ik vandaag heel druk ben geweest maar eigenlijk de hele dag in de tuin heb gezeten

Dat ik het te druk heb om iets van collega over te nemen. Kan het er prima bij hebben maar ga volgende week op vakantie en wil graag relaxed alles afmaken deze week

2 likes

Dat ik het geen probleem vond om 3 uur over te werken vandaag :lying_face:

Dat ik de BBQ gezellig vond.

3 likes

Dat ik geen plek meer had om te knippen vandaag terwijl ik een paar uur bijna geen klanten had :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Dat ik om 16u klaar was met werken terwijl ik al
om 14:15 thuis was. Heerlijk even zonder kind (ze was bij m’n schoonmoeder) even tijd voor mezelf.

8 likes

Dat ik iemand z’n berichtje niet had gezien… had even tijd nodig om te bedenk wat ging reageren (3 dagen😇)

1 like

Dat ik niet thuis was toen een ‘vriendin’ onverwachts voor de deur stond. Eigenlijk zat ik weggedoken onder het keukenraam zodat ze me niet zou zien.

47 likes

Dat ik ziek was op werk (ik was wel aan het werk, niet ziekgemeld). Ik had eigenlijk een dikke kater.

Nee hoor, we zijn u niet vergeten!
(uhm ja. Sorry. Wel dus…)

3 likes

Ik moest door dit topic denken aan toen ik vroeger bij v&d werkte op de woonafdeling. En ik werkte echt 6 dagen per week, waardoor ik precies wist wat er in het magazijn lag, of wat er binnen kwam.
Dan vroegen klanten of er nog een bepaald product was en achter lag, en als ik dan zei: “nee hebben we niet meer” dan werd ik vaak niet serieus genomen.
Dus ik ging altijd “in het magazijn kijken” … of te wel 2 minuten chillen achter de schermen en dan “nee sorry het is er niet meer”

12 likes