Jeeej gefeliciteerd!! Wij hebben vandaag iemand voor ons huis gehad die heel enthousiast is en eigen appartement (randstad) al verkocht heeft en er per begin aug in kan! Ik ga zo hard duimen dat dit iets word want dat zou perfect zijn en ons heel veel geld schelen!
Ik heb gehoord dat je eerder prima gebruik kon maken van werkspot ivm de crisis en geen werk hebben.
Nu is er teveel werk in de bouw en hebben de goede bedrijven/zzpāers geen werkspot meer nodig omdat ze veel te veel werk hebben. Alleen de āminder goedeā zul je nu op werkspot vinden.
Ik had namelijk laatst dezelfde vraag en kreeg dit als antwoord.
Voor kleinere klusjes is het nu nog steeds ideaal, die plannen ook de vaklui er nog ātusseninā.
Wel altijd kijken naar de recensies zou ik doen en ik heb altijd voorkeur voor iemand uit de buurt want als er dan gedoe is zitten ze vlakbij. Bij ons reageerden ze soms van een uur rijden, als er dan iets mis is komen ze echt niet nog even tussendoor langs om het op te lossen is mijn idee
Ik ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd! We staan op het punt om een bod uit te brengenš
Mijn vriend en ik hebben net getekend voor ons huurhuis (appartement dan)! Echt leuk en spannend! Nu nog wachten tot decemberā¦
Ik heb over 2 weken de vooroplevering van mān nieuwbouwhuis. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten?
Iemand extra meenemen, liefst iemand met beetje kennis ervan.
Dit inderdaad: plus technische omschrijving en meerwerklijst nagaan: is alles zoals besteld en opgeschreven.
Iemand die vanuit een nieuwbouwproject het sanitair heeft laten betegelen? Hoeveel rekenen ze ongeveer aan kosten voor het plaatsen van de tegels?
We hebben prachtige tegels gezien, beter dan de standaard grijs-witte vanuit het project. Vraag me af hoeveel er nog bovenop de tegelprijs gaat komen.
Geen tips maar je op moet letten maar iemand die je daarbij kan helpen; iemand van vereniging eigen huis. Kost 200 euro geloof ik maar is elke cent waard omdat ze zoveel meer zien dan je zelf kunt.
Wij hebben gister de āeerste handeling-borrelā gehad van ons nieuwbouwproject. Was echt zo gezellig! Leuk om iedereen te ontmoeten en nu hopen dat ze zich aan de planning houden qua oplevering
Nog meer forummers die een nieuwbouwhuis hebben gekocht met opleverdatum q2-q3 2020?
Haha I wish, q3-q4 2021
Yes!
Voorjaar 2020. Al is dat natuurlijk een erg breed begrip. Ze mogen er maximaal een jaar over doen en ze starten na de bouwvak.
Als je wilt mag je me altijd volgen op instagram (heb een speciaal nieuwbouwhuis account). Stuur dan eventjes een dm.
Onze tegelaar van werkspot heeft vandaag getegeld. Ben helemaal enthousiast, is echt prachtig geworden en was heel fijn in de communicatie en duidelijk qua prijs!
Heb je fotoās? Ben benieuwd!
Mooi!! Ziet er heel netjes uit.
Ja is ook heel netjes gedaan. Hij rekende een dagtarief, nam zelf alle materialen mee (alleen tegels hebben we zelf gekocht), alles is netjes afgewerkt en afgekit en hij heeft alle troep weer meegenomen.
Wat mooi! Leuke tegels ook.