@Shaaar De koop is bij jullie dus inmiddels rond? Recentelijk ook of niet? Moesten je b.v. snel beslissen?
Haha, we hebben best wat lastige eisen denk ik nog. Maar hoop dat we bij de bezichtigingen wel steeds meer doorgaan krijgen wat nu écht belangrijk vinden… Ik kijk nu wel elke dag even op funda. Vind het ook zo leuk om al die inrichtingen enzo te zien. Ik wil het liefst al gaan bezichtigingen, maar we hebben besloten om in ieder geval eerst het samenlevingscontract rond te hebben voordat we daarmee beginnen.
We zoeken bestaande bouw, eengezinswoning, in een bepaalde stad, niet te ver van het station, met een tuin, liefst met niet teveel inkijk en een niet al te gedateerde keuken en/of badkamer. Oude elementen vind ik wel mooi, maar heeft niet de prioriteit.
Gelukkig zitten we qua smaak wel op 1 lijn, maar qua wat prioriteit heeft verschillen we wat van mening, omdat we daarin ook wat andere belangen hebben, haha.
@Moet Wat tof! Gefeliciteerd! Hoop dat je de starterslening kunt krijgen! Scheelt veel inderdaad. Helaas worden er geen startersleningen meer verstrekt in de gemeente waar bij willen gaan wonen.
Moet het huis echt nog worden gebouwd?