Mijn pup is vandaag voor zân 3e enting geweest. Had een vraag gesteld over oren reinigen en toen had de dierenarts dat voor gedaan bij m (met eea middeltje daarvoor).
Alleen nu schud ie de hele tijd met zân oren. Net wilde ik zân oren aaien (bij dat kraakbeen) en toen piepte die. Echt sneu. Ohja dat spul wat ie op zân doekje had gedaan, stonk ook echt - pup ruikt er nog naar.
Maar is dat normaal? Kan t van onze honden thuis niet herinneren, moeder ook niet (behalve met spul wat je eerst in oren spuit, dat ze dan ff blijven schudden met hoofd). Mijn vriend Google laat me in de steek, want die zegt juist dat ze gereinigd moeten worden.
xoxo overbezorgde en newbie puppy eigenaar
Edit ; mn moeder vindt m ook zielig, ook dat ie weinig heeft gegeten vandaag. Ze is m met de hand aan t voeren, wilde die niet. Nu doet ze zelf of ze t eerst opeet en is nu gezellig met pups aan t eten met een herhaling van deze woorden ânom nom nom echt lekker deze brokjes nom nom nom⊠wil je ook Harley? Jaaa echt lekker heâ. Hij is wel enthousiast aan t eten iig nu