Hondentopic

Hebben jullie honden ook een obsessie met (grote) takken? :joy: Elke keer moet er een tak mee. Deze is wel heeul groot

5 likes

Ja man, soms gewoon een boompje met wortel en al eruit trekken. Totale grootheidswaanzin :joy:

3 likes

Ik heb net de kong van het aanrecht laten vallen en het is zo’n enorme chaos haha ik hoop dat de hond het allemaal even opruimt en kan ik daarna poetsen :sweat_smile:

2 likes

Let me innn

11 likes

afbeelding afbeelding

Zo schattig.

7 likes

@Bertha Hoe is het nu met je hond (en jullie)?

1 like

Wat lief dat je dat vraagt! Het gaat, we hadden extra lange antibiotica omdat hij altijd zo ontstekingsgevoelig is en dat is goed gegaan! We wandelen bijna altijd buiten onze wijk, zodat hij niet vaak andere honden hoeft te zien. En zijn druk aan t zoeken naar een ander huis, maar ja dat valt niet mee nu met de gekke huizenmarkt. Hadden laatst training (BAT) en hij viel niet per se sneller uit dan de andere keren (dus dat is mooi) maar hij was wel meer onzeker, keek heel veel ons aan of bleef om ons heen dralen. Hij is ook wel misschien nog sneller moe dan voorheen, maar het was ook een paar keer heel warm daar kan hij niet zo goed tegen. Denk dat dat voor veel honden wennen is dan weer warm dan weer koud. Die van ons heeft de winterjas nog aan iig :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

even op je laatste zin aansluitend: hoe gaat de rui bij jullie honden :weary:? die van mij zit er al een aantal weken vol in (middellange vacht). Ik heb hem een paar weken terug gewassen omdat hij in de sloot had gelegen en daardoor is de rui wel een beetje versneld (lees: hele plukken door het doucheputje en dwarrelend in de huiskamer) maar het schiet niet echt op. Hij vindt borstelen niet heel fijn en na 10 minuten is hij het zat en wil hij spelen :joy: dus dat doen we ongeveer om de dag nu

Geloof dat die van ons even wat achter loopt! Hij verhaarde altijd enorm en sinds hij ziek werd in augustus moest ik echt elke dag drie keer stofzuigen dus t was echt drama. Na castreren was t weer drama en ineens stopte het werd z’n vacht heel dun en nu is ie echt weer een wollig beertje maar nog niet weer zo erg aan t verharen. Ik hoef gewoon niet meer elke dag te stofzuigen :scream::scream::scream:

Aah, ben zo blij! Ik werd net gebeld door de fokker dat er pups zijn geboren! Gelukkig zaten er voldoende pups in het nestje dus over twee maanden ben ik een trotse hondenmama :smiling_face_with_three_hearts:

We stonden op plek 6 dus het was even spannend hoeveel pups er nu echt geboren zouden worden. Nu mag ik eindelijke spullen kopen en een definitieve naam bedenken. Vind dat laatste echt lastig, kan heel slecht keuzes maken

17 likes

Een toller toch? Superleuk

Aaah wat leuk! Ik hoop over 2 weken ook wat te horen. Heb je al een lijstje met namen?

Ja, een toller inderdaad! We krijgen een teefje en we twijfelen tussen deze namen: bowie, lola, evy maar iets anders leuks mag ook :slight_smile:

2 likes

Ah, wat spannend zeg! Wat voor voor ras hoop jij te krijgen?

Echt bewonderingswaardig hoeveel energie en liefde je erin stopt en je positieve instelling! Al zoveel meegemaakt, ook medisch… Echt heel knap!

1 like

Oh ik vind dit allemaal héle leuke namen!

2 likes

Wat leuk, gefeliciteerd!

De naam hoef je nu nog niet te beslissen toch, dat kun je ook doen als ze eenmaal thuis is. Wij hadden eerst ook een naam bedacht, maar vonden het toch niet bij onze hond passen en toen is ze nog een dag of twee naamloos geweest. Toen een beetje gekeken wat voor karakter we eigenlijk in huis hadden gehaald, en nu hebben we een naam die perfect bij haar past (vind ik).

Wat lief, moet er bijna van huilen!

1 like

Ja haha, we hebben al twee nestjes over moeten slaan door omstandigheden dus het kan bijna niet anders. We staan op de wachtlijst voor een Labradoodle.

Wij hadden ook al een naam voor de hond klaar, maar toen we hem zagen vonden we de naam niet bij de hond passen. Onze hond heet Bowie. Een cockapoo reu.

2 likes