Ik heb elke keer het idee dat zij de dochter is van Jurgen haha, weet dat het niet zo is natuurlijk, maar ze lijken zo op elkaar?
Wel echt props voor Juani dat ze een baantje gezocht heeft, slimme zet denk ik
Inderdaad… Ik zie Demi sowieso weinig zonder Elisa op stap gaan? Anders had ze misschien tijdens sport- of taallessen aansluiting bij hen kunnen vinden.
Ik hoop dat het nog goed komt zodra iedereen wat meer gesetteld is.
Ik vind de burgemeester zo’n lieve man!
ja hij heeft wel echt hart voor zijn dorp!
ben wel benieuwd hoe dat van thysa en wijnand gaat worden, kan nog best leuk worden!
Wat is nu precies de weekopdracht?
Ze moeten drie foto’s maken:
Een portret
Een keer wat Polopos voor hen betekent
Een keer de natuur
Arme Lucas😂
Ik voel iets tussen Daniel + David!
Neeeee, meer dan dat!
Wat dan
Ik vind Johnny en Juani super leuk! Alleen heeft Juani zoveel haat richting Elisa… Ze is stik jaloers ofzo. Elke keer weer zo’n sneer naar haar.
Vind de familie Rutten juist wel leuke harde werkers en dus mijn favoriet.
?? Ik vind dit een beetje raar gespeculeer
Familie Rutten was helemaal aan het begin ook mijn favoriet, maar nu niet meer…
Zie dit trouwens: https://www.facebook.com/683421305412619/posts/730458334042249/
Halverwege de week bleek opeens dat de cameraploeg erbij moest zijn als ze de foto’s namen. Anders telden ze niet mee.
Oh, dat maakt nogal uit!
Ik vond van de foto’s die gekozen waren eigenlijk alleen die van Mark en Donna leuk en origineel.
De roze bloemen vond ik heel cliché en dat portret nogal ongemakkelijk geforceerd ofzo.
Hmm ja denk dat wij veel niet zien en er echt ook wel veel geknip en geplak in de afleveringen zit.
Ik vind Juani en john ook echt leuk! De Ruttens ook nog steeds. En zowaar vind ik Christiaan en Kirsten steeds leuker worden. Ze zitten in ieder geval veel minder in mijn irritatie level.
Begin mij wel steeds meer te ergeren aan Wijnand en Thysa. Ze doen net alsof ze overal vanaf weten maar ondertussen lukt het allemaal maar voor de helft. Ook je eigen kinderboek even stiekem promoten door hem te geven als verjaardag cadeau aan de moeder? beetje apart. Lucas is toch niet jarig.
En dan dat openingsfeest dat geloof ik op dezelfde dag valt als het Hollandse feest van Elisa. Zij zijn gewoon later met doorgeven, hun fout; had je eerder door moeten geven. En dan zo schijnheilig lopen te doen dat niemand van de Nederlandse koppels naar het feest gaat van Elisa dus dat hun feest door moet gaan. Echt nee mijn innerlijke haat begint te borrelen haha
Maarja dit is hoe ik het zie, zoals hierboven te zien liggen de Ruttens juist bij andere weer minder lekker.
Ik heb op zich niet echt irritaties aan thysa en wijnand, vind het wel prettig om te zien hoe relaxt en positief ze zijn.
Ik vind alleen dat ze beiden totaal geen humor hebben dat maakt het wel echt saai om naar ze te kijken. (en ik vind dat ze eruit zien als broer en zus )
Ik vind David en Daniël samen net Beavis en Butthead. Steeds dat geduw en getrek en dan ‘hehehe’
Wie denken jullie dat het ereburgerschap ‘wint’?
- John & Juani
- Donna & Mark
- Familie Rutten
- Thysa & Wijnand
- Christiaan & Kirsten
0 stemmers
Ik denk de familie Rutten, jammer maar helaas.