Het Spaanse dorp Polopos

Vorige zomer was Het Italiaanse dorp Ollolai mijn ultieme guilty pleasure😇 Vanavond begint een nieuw seizoen, dit keer in een slaperig dorpje in Spanje: Polopos💃🏽

Wie kijkt nog meer?

2 likes

Leuk! Goed dat je dit topic hebt geopend anders had ik het helemaal niet geweten! Ik ga weer kijken. Ik heb het seizoen vorig jaar gevolgd. Ik vond het erg leuk, alleen jammer dat volgens mij bijna geen van de koppels er echt hun leven hebben kunnen opbouwen geloof ik. Ook jammer dat we daar nog amper wat van gehoord hebben.

1 like

Mee eens! Ben wel weer benieuwd, vond Ollolai heel vermakelijk

De eerste twee afleveringen staan op Videoland.

2 likes

Oh leuk!

Ik ben bang dat ik zelf de eerste aflevering niet red vanavond, want ik heb diploma-uitreiking van de school waar ik werk :thinking:
Hopelijk net op tijd. Anders lees ik wel stiekem hier wat jullie zeggen😬

Toch valt dat best mee. Ivan en Marije wonen 100% nog in ollolai. Hun B&B is nu eindelijk bijna klaar.
Joey en Daniëlle zijn er half half en zijn nog bezig met hun huwelijksbedrijfje

Sensa dolore (ofzo) schijnt er ook nog te zijn als pijnvakantie ook voor gezinnen Haha

Die twee van de limoncello zijn wel weer helemaal terug in Nederland en die Belg heeft het huis ook weer terug gegeven.

Edit: https://www.rtl.nl/gemist/het-spaanse-dorp-polopos/nieuws/b264035f-8360-4549-81aa-d97170064906-hoe-is-het-nu-met-de-koppels-uit-het-italiaanse-dorp-ollolai/

Nu al benieuwd naar alle ludieke ideeën die die ouwe Spanjaarden een rolberoerte gaan geven haha

Afl1

En ja hoor. Bingo. “Creatieve broedplaats” icm “koffietentje” zijn al geopperd door de wanderlustige millenials :full_moon_with_face:

4 likes

Ik zit aflevering 2 te kijken hahahaha die familie die een campercamping, een wakeboardbaan en een soort Waterloopleinmarkt wil beginnen, ik ga STUK.

6 likes

Dit klinkt zeer veelbelovend😂

omg bedankt voor de tip! gelijk een videoland account gemaakt met een andere 10 minute mail :grin:

1 like

Ik snap ook niet helemaal hoe die moeder en dochter dachten dat ze met een bakkerij en ijssalon toeristen zouden trekken. Tenminste, ik zou niet speciaal naar een dorp op vakantie gaan om een bakkerij en/of ijssalon te bezoeken.

2 likes

Helemaal aangezien die moeder meer een “cursus” had gedaan! Thuis brood bakken is wel even een heel ander verhaal dan een daadwerkelijke bakkerij die productie moet draaien haha. En dat schraap-ijs kennen ze buiten grote steden al helemaal niet.

6 likes

Maar het is een hele ‘sensatievolle’ manier van ijs maken, hoor.

:face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

1 like

Maar kunnen we het ook even over die tweeling hebben? Dezelfde kleding dragen is na je basisschoolperiode toch wel een beetje sneu hoor…

5 likes

Dat was ook precies mijn reactie toen ik ze zag. :sweat_smile::joy:

1 like

Ik kom echt niet meer bij om die Koen die tijdens zijn presentatie voorbeelden gaf van ervaringen met een local: ‘Samen een tomaat kweken.’
Ik zie voor me dat local en toerist maanden lang dag en nacht, in regen en zonneschijn op een krukje aan weerszijden van een tomatenplant zitten te koekeloeren of hun tomaat al klaar is. Wat een ervaring.

7 likes

En suzette wordt weer even emotioneel. Ongeveer elk fragment waar ze voorbij komt.

1 like

Hahahaha ja dit dacht ik ook

1 like

Het viel me sowieso op hoeveel mensen een idee hadden en enorm veel druk bij de locals legden. Sowieso al twee stellen die het hadden over slapen bij locals. Joe daar heb je toch geen zin in? En die schapen haken was al helemaal dom. Alsof die mensen dat voor nop gaan doen. Het is geen activiteitenbegeleiding bij de bejaardensoos.

8 likes