Het Spaanse dorp Polopos

Ik krijg trouwens ook het omineuze gevoel dat ze in de verhaallijn de kijkers aan het voorbereiden zijn op de tragische dood van Kokkie😥
Daar ben ik niet tegen opgewassen, hoor😭

Dan zou Juani dit niet plaatsen hoor :wink:

3 likes

Nee dat vond ik ook hoogst merkwaardig. En ook op dat trouwfeest leek de vrouw uit de jury meteen de conclusie te trekken dat de andere koppels niet kwamen omdat zij niet betrokken waren, ipv zich eens achter de oren te krabben wat daar de achterliggende reden van was. Ga dat dan eens na, ipv alles van 1 kant te bekijken.

4 likes

Ik zag een week geleden oid Mei op de kalender staan.

1 like

Ik vind alle stellen (op de familie Rutten na) allemaal heel leuk, dat had ik aan het begin niet gedacht!

1 like

Ughhhhh dat spaanse gebler van Elisa steeds. Bah bah bah.

1 like

Ik word echt gek van Christiaan. Die man kan in mijn ogen zo weinig. Heb het idee dat Kirsten veel meer in huis heeft dan hij.
Stukje bij de foto opdracht was ook zo tenenkrommend “vraag even of hij zo kan kijken” en dan met een wereldberoemde foto aankomen van een meisje in oorlogsgebied. Ja kijk even of je in Afghanistan bent :ok_hand:t2::+1:t2:

2 likes

Haha jaa wat ik dan het ergste vind is dat hij van zichzelf wel vind dat hij geweldig is volgens mij. Hij staat in ieder geval overal zo groot met datzelfde blije hoofd overal op en in. (bij zijn bedrijven enzo)

Ik vind het net een groot kind.

Alles is Waanzinnig, Top, Fantastisch, Super… :face_vomiting:

Appen met Christiaan kost je 35 euro per 15 minuten. Dat jullie het even weten, mocht je ook een Machtig Leven willen.

8 likes

Ik pleit voor een Polopos drankspel

Iedere keer dat Mark en Donna falen bij het klussen een slok
Iedere keer dat Elisa loopt te slijmen bij de Spanjaarden een slok
Iedere keer dat Christiaan het woord quality time in de mond neemt een adtje
…? Enzovoort

12 likes

Wat ik hoorde van die webinar vond ik ook zo slecht gewoon.
‘Tegenwoordig in onze maatschappij is het moeilijk om doelen te stellen die écht bij je passen, blablabla.’
Ehm, ik weet niet hoor, maar er is in de westerse maatschappij geen enkel moment geweest waarop het individu meer vrijheid had om eigen keuzes te maken dan nu. Tot een paar eeuwen geleden was het gewoon: je wordt boer of fabrieksarbeider en anders ga je dood van de honger, doei.
Algemene kennis much?

Maar daardoor heb je wel keuzestress, dat is echt een ding :stuck_out_tongue: Dus in die zin klopt het wel hoor! Ik geloof dat het zo is dat het niet meer voldoening geeft als je uit meer dan twee dingen kan kiezen.

Hij blijft alsnog irritant natuurlijk.

Elke x dat Thysa jeeeej zegt! :rofl:

1 like

Daar heb je ook weer gelijk in, maar ik kreeg de indruk dat hij bedoelde dat je tegenwoordig ‘je hart niet meer kunt volgen’ alsof mensen vroeger en masse die optie hadden.
Ik bezwijk zelf ook regelmatig onder de keuzestress, dus die wil ik niet ontkennen😉

1 like

Ik kijk een dag vooruit op Videoland maar hoe Kirsten tegen die vrouw van de ANWB deed vond ik echt mega onbeleefd. Wat een raar en ouwelijk stel.

Ik ben fan van John & Juani :heart:

4 likes

Welk Polopos-gezin is jouw favoriet?

• Donna en Mark
  • John en Juani
  • Familie Rutten
  • Christiaan en Kirsten
  • Thysa en Wijnand

0 stemmers

Harrie en kokkie

11 likes

Ik vind het eigenlijk zo jammer dat Demi en Daniël zo bij hun ouders blijven hangen. Ik denk dat ze het best goed zouden kunnen vinden met de andere stellen! Wel echt respect voor Demi dat ze het zo lang uithoudt met haar schoonouders…

8 likes