Het Spaanse dorp Polopos

Ja dat denk ik ook, ben dat geslijm echt zat.

Ik denk ook familie Rutten, al zou ik dat wel jammer vinden.

Ik denk ook familie Rutten maar dat zou wel oneerlijk zijn, Elisa is als enige echt ingeburgerd vind ik. Zou het John en Juani meer gunnen.

Ja, dankzij John en Juani kan de dierenartspraktijk straks nieuwe operatiekamers bekostigen, dat is nog eens teruggeven aan de gemeenschap!

Ik bedoel het niet vervelend, want ik vind hen erg aardig en Kokkie heel lief, maar wat een bedragen krijgen ze steeds voor hun kiezen, zeg!

1 like

Of hij in staat zal zich aan de Polopossers aan te passen is m.i. zeer de vraag. Maar ik twijfel niet aan zijn juiste en goede bedoelingen. Initiatief kan hem niet worden ontzegt. Spaans leren is niet zijn sterkste punt. Christiaan, nu nog de wijn uit Polopos aan de Nederlandse markt verkopen en je wordt de nieuwe burgemeester van Polopois

Bij Elisa heb ik eerlijk gezegd bij ieder initiatief de idee, dat dit ingegeven is door de “grote” prijs, die in het verschiet ligt. Owee als in de toekomst de verschillen van mening naar voren komen! Of zij dit ook kan accepteren betwijfel ik zeer. Te veel initiatieven nemen kan tegen je gaan werken. B.v. parkeergeld vragen voor een plaats waar geen enkele voorziening aanwezig is en waar voor die tijd iedereen gratis kon gaan staan, is zo’n punt

.

Dat betwijfel ik eigenlijk. Ik krijg niet de indruk dat hij daar bijzonder veel moeite in heeft gestopt. Ook zie ik hem niet vaak aankloppen bij buren voor hulp of gesprekjes. Verder lijkt het oplezen van de Google translate app mij ook niet bevorderlijk voor de taalontwikkeling.

Het lastigst vind ik zijn non-verbale communicatie
 (wel apart gezien de diensten die hij aanbiedt).

2 likes

Met haar schoonmoeder bedoel ie!

Ja dit. Die inwoners hebben het de hele tijd alleen maar over Elisa. En uiteindelijk zijn “ze” allemaal zo goed ingeburgerd.

Ik hoop op John en Guani. Die zijn zo leuk. Krijg steeds de neiging om ze na te praten haha

Het valt op, dat in de ene enquĂȘte de Ruttens laag scoren en in een andere juist hoog! Zou dat met vriendschappen te maken hebben?

Hahahaha ja zo zien wij het ook! ‘Oh ze gaan naar het strand, wedden dat ze zometeen een beetje homo-erotisch elkaar giechelend nat gaan spetteren?’ ‘Hahaha ja verdomd en zelfs nog een beetje lekker worstelen op het strand’

Ja dat denk ik ook. Die mensen van de gemeente zeiden ook al tegen Elisa dat ze niet zomaar overal een vergunning voor konden geven. Ik denk dat het goed voor ze zou werken als ze zich op een paar van hun ideeën focussen, in plaats van elk willekeurig idee wat ze te binnen schiet.

Ik ben de aflevering van gisteren aan het terugkijken, maar ik snap niet waarom Donna in het Nederlands het verkoopbordje voor de bidons maakt. Natuurlijk verwachten ze ook wel Nederlandse gasten, maar ik vraag me af of mensen die geen Nederlands spreken de moeite gaan doen om het te vertalen.

1 like

Ik cringe zo hard om die grapjes over de ‘worst’ van wijnand pff

3 likes

Ik moet iedere keer zo hard lachen als Mark en Donna in beeld zijn en Mark gaat steeds met zijn hoofd heel dicht op Donna hangen als zij iets zegt, en dan die bril er bij waardoor hij nog grotere ogen krijgt :joy: ziet er gewoon heel komisch uit :joy:

8 likes

meer een soort van draakje of kikkertje ofzo heb ik in m’n hoofd :stuck_out_tongue:

1 like

Wow de familie Rutten is een crowdfunding gestart om de camperplaats op te knappen. €12.500 euro hopen ze op te halen. Wtf!

1 like

Ik denk eigenlijk niet dat de Ruttens gaan winnen, want ze hebben zooooveel ondernemingen maar niks loopt al Ă©cht. Qua integreren gaan Wijnand en Thysa ook wel goed denk ik, met die kunstroute door het hele dorp waarbij allemaal mensen hun huis open stellen?

1 like

De Ruttens zijn een crowdfunding gestart om de inrichting van “hun” camper-parkeerplaats in te richten.
Voor de vele initiatieven, die ze naar voren brengen, schakelen ze anderen in om de realisatie mogelijk te maken. Steek eerst zelf de handen eens uit de mouwen. Doe niet zo lyrisch over een naambordje als reden om in Polopos te overleven, terwijl de parkeerplaats niet eens in Polopos ligt!

1 like

Ja je hebt wel gelijk, hun Spaans is ook wel echt goed (voor zover ik het kan bepalen) en vind hun project echt leuk! De eerste kunstenaar is ook al in Polopos gaan wonen
 Echt leuk!

Vind alle koppels steeds leuker worden eigenlijk! Best sympathiek en grappig allemaal

1 like