Het Spaanse dorp Polopos

Maar ik geloofde niks van dat bed. De gaten dat er niet in en het was heel ingewikkeld en dan hebben ze het zo even opgelost? Wij zagen niet hoe of wat, ik vond die chick er verdacht uitzien.

Maar zelfs al zou dat bed wel kloppen en hoefden ze er geen gaten bij te boren, dan hebben Kirsten en Donna het alsnog in elkaar gezet terwijl Christiaan een beetje rond aan het leuteren was op z’n terras.
Misschien heb ik last van tunnelvisie mbt hem, maar ik vind hem echt kwallerig overkomen.

Wat een vreselijk naar mannetje is die Christiaan! Wordt met elke aflevering erger. Heb hem nog geen poot zien uitsteken daar. Gebruikt zijn handen voornamelijk om een glas EN Kirsten vast te houden. Sukkel en luiwammes 1e klas. Misschien moet hij zelf maar eens een goede coach gaan zoeken!

1 like

:joy:

1 like

Wat veel nieuwe aanmeldingen op dit forum vanwege deze serie! Ik vraag me af of sommigen van jullie de deelnemers in het echt kennen
?

Ik loop helaas stelselmatig 3 à 4 afleveringen achter, dus ik kan niet echt meeposten
 Maar ik geloof dat ik me als een van de weinigen stoor aan Juani. Klagen dat ze zich verveelt, maar tegelijkertijd roepen dat ze graag een huisvrouw is. Ik weet niet, ik stoor me vanaf het begin eigenlijk al een beetje aan haar, kan er de vinger niet precies op leggen verder.

En ja, Christiaan
 Alles wat hij doet vind ik awkward en gĂȘnant overkomen. Verder vind ik het geen goede promotie van zijn bedrijf dat hij zelf zo weinig doet/onderneemt.

2 likes

Christiaan roept ook telkens dat hij niets kan met zijn handen. Gelukkig hebben ze een aannnemer want dat kan hij allemaal niet (aldus Christiaan)
Nee het enige dat wij kunnen is achter de computer. “Wij zijn dus ondernemers”

Huh?? Wat is je aannemer dan?

1 like

Christiaan zegt nu dat ze zoooo hard aan het werk zijn dus nu verdienen ze wel even een picknick en ontspanning. Wat een onzin komt er uit zijn mond zeg.

ik wil ook zo’n machtig leven.

Ik was twee dagen ziek, dus heb het helemaal bij kunnen kijken. Zo leuk haha. M’n favoriet is Johnny, favoriete koppel Donna en Mark. Omdat ze zo blij zijn met alles haha. Ik snap alleen niet waarom je op zo’n leeftijd hier zou gaan wonen? Vraag me af wanneer ze weer weg zijn.

En hoewel Christiaan en Kirsten super degelijk en suf zijn, vind ik ze wel het meest ‘duurzaam’ met de situatie omgaan. Als in: als ik mijn geld op een koppel moest inzetten dat de meeste kans van overleven heeft, zijn zij het. Slim dat ze dat huis hebben uitbesteed waardoor het snel klaar was en zij zich konden focussen op het opzetten van hun bedrijf. Geloof dat zij nu al geld verdienen met die wijnhandel? Alleen denk ik niet dat elk koppel zoveel geld had om te investeren in een verbouwing

1 like

Ik ben ook fan van Johnny! Zeker samen met Brian, vind ze zo grappig.

Ik kan dat blij ei hoofd van Thysa niet meer aan. Maar niemand irriteert me meer dan Elisa, wat is zij akelig zeg!

1 like

Pffff ja Elisa trek ik echt heel slecht zeg!

Bij Elisa krijg ik steeds meer het idee dat alles om haar/hen draait en alles maar moet kunnen?

Ik vind het wel leuk van Mark en Donna dat zij als enigen nog een beetje normaal optrekken met de familie Rutten.

1 like

Valt het jullie ook op hoevaak Thyssa ‘jeeej!’ zegt?:rofl:

Ahh die man van Elise die twee zinnen in het spaans zei :heart_eyes: Fenti ie sinko

Is het gek als ik zeg dat ik JĂŒrgen voor zijn leeftijd echt wel een heel aantrekkelijke man vind :thinking:
Soms denk ik ook (heel fout I know): waarom met Elisa?! Vast genoeg jonge vrouwen die hem ook wel lusten :joy:

8 likes

Ik vermoed dat me dat nu wel gaat opvallen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Eh omdat hij met haar getrouwd is en van haar houdt?

2 likes

Goh lijkt me logisch.
Ik geef ook al meteen al dat het gewoonweg zo’n foute gedachte is die opkwam.
Elisa valt me tegen gedurende de show en dan denk ik: run JĂŒrgen, run! Genoeg ander leuks voor jou!
Wellicht geen politiek correcte gedachte, maar dat mag in dit topic toch wel?

2 likes

Viel mij ook op! Beide stellen hadden hun ouders over de vloer, dan snap ik wel dat je die niet alleen laat en zelf naar een feest vertrekt als je toch al weinig tijd samen hebt. Ik denk dat het ‘m daarin zit.

1 like