Het Spaanse dorp Polopos

Mee eens! Ze lijkt totaal niet open te staan voor andere inzichten. Vind haar erg dominant overkomen. Ook tegen die Spaanse man Paco, vond het gewoon zielig voor hem hoe hij werd afgeblaft.

Ik las op de facebookpagina van de fam Rutten dat het vooral komt door de manier waarop RTL alles monteert, maar als ik de laatste aflevering zo zie lijkt me dat geen montageā€¦

1 like

Bij die vergadering dacht ik echt alleen maarā€¦ Wat een kutwijf die Elisa :dizzy_face: mijn god zegā€¦ Ik word zo naar van zulke mensen. Gatver.

Oh jezus nu dat in die bouwmarkt. Waaaaar bemoeit ze zich mee. Ze is zo dominant, en doet alsof ze alles beter weet. Hoe kan die man zo rustig blijven hahahah

1 like

Ik heb echt zitten vloeken deze aflevering :ā€™) wat die Elisa nu ook doet met die tickets en in ruil daarvoor gratis drankjes?? En dan thema rood erop zetten?? Terwijl dat nog helemaal niet besloten is. Wat een naar mens. Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat aflopen met de groepā€¦

1 like

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ze voor wat gedoe zorgt :face_with_hand_over_mouth:. Ben wel echt jaloers op haar Spaans.

Oh ik ook. Dat ze gewoon over riolering kan praten in het Spaans.

2 likes

Ja, echt heel knap. Volgens mij spreekt ze gewoon vloeiend Spaans. Op Instagram heeft ze eens gezegd dat ze een tijdje in Spanje heeft gewoond vroeger dus dat verklaart het wel.

Ja ik hou ook wel van een beetje drama, maar hun argumenten waren zo slecht. Dan breekt wel echt mā€™n klomp haha

1 like

Weet iemand hoe oud Donna en mark zijn? Ze zijn het jongste koppel en met een hoop dingen echt nog blue haha! Maar ben benieuwd hoe oud zij zijn.

Begin me wel steeds meer te ergeren aan de familie Rutten. Ze zijn hard aan het werk maar als de andere koppels A willen, willen zijn standaard B.

Kirsten en Christiaan vind ik nu steeds leuker te vinden. Maar de top favoriet blijven toch nog wel Donna en Mark en Thysa en Wijnand!

1 like

Ik zag in een voorstukje dat ze jarig is en dan 24 wordt.

1 like

Ik vind hun ook lief en gewoon zo naĆÆef en oprecht, minder gewiekst dan die andere koppels (ook Eliza ookal vindt ze zichzelf zo oprecht ik geloof het niet)

1 like

Erger bij ook aan Eliza, ze staat ook niet open om te luisteren naar wat de andere te zeggen hebben maar gaat er gewoon heel kinderachtig dingen doorheen roepen met haar irritante stem.

Ik vond het zo sneu dat Mark er helemaal niet tussen kwam en zijn ogen achter zijn bril werden steeds groter :see_no_evil:

Christiaan en Kirsten vind ik ook lichtelijk irritant, meer de verhouding tussen die 2. Hij bepaald alles en is super dominant en zij is zo onderdanig telkens en zegt niet veel een beetje bleu ofzo. Nu had ze dan zelf ook een plan voor een bedrijfje. Wat ik niet echt serieus neem want hij beslist alsnog over alles en ze vraagt telkens zijn goedkeuring. Vertrouw een beetje op jezelf en huppel niet zo achter je vent aan met je buggy.
Edit: Christaan staat ook trouwens echt 5 keer met zijn hoofd op de homepage van zn site, cringe.

1 like

Oooh ik had dit topic nog helemaal niet gezien!
Ik volg ook, alleen heb ik de aflevering van gister nog niet gezien.

Ik zag dat Donna en Mark het meest geliefd zijn hier, maar vind hun juist irritant want ze kunnen niets haha (niet dat ik wat kan, maar om naar te kijken vind ik het minder leuk). net zoals bij die muurschildering ik zou me dood schamen zoā€™n prutswerkje met scheve ballen enzo haha. Vind daarom Johnny juist zo leuk. Hij werkt gewoon hard en dan ook echt met diezelfde types en dan die humor van die mannen. Vind dat wel geinig.

Fam Rutten vind ik wel leuk. Zijn ook aanpakkers. Alleen Eliza is wat overheersend. Stiekem vind ik die ruzies tussen de stellen wel vermakelijk.

Christiaan en Kirsten zeulen Lukas ook maar overal mee naar toe in die kinderwagen en ondertussen blijft Kirsten hem maar koekjes geven zodat die even stil is. Snap dat dit ook met montage zo geschetst kan worden, maar toch.
en wat @tubing zegt, die website met 100 keer zijn hoofd ahaha

Weet niet zo goed wat ik nou van Thysa en Wijnand (met minion bril) nou moet denken. NIet echt een mening over, mag ook weleens :see_no_evil:

2 likes

Ik ben op vakantie en kan hier niet kijken, maar ik heb alles opgenomen en als ik volgende week terugkom, ga ik een marathon houdenšŸ˜
Gebaseerd op wat ik van jullie lees zal dat best vermakelijk worden met lekker dramašŸ˜ˆ

Ohhh dit is echt mā€™n nieuwe guilty pleasure nu ik vakantie heb.
Ik ben ziek en heb sinds gisterochtend al aardig wat afleveringen gezien haha.
Ik ben nu bij de kaartjesdiscussie, begin Eliza steeds minder leuk te vinden zeg.

Ik vind het eigenlijk wel raar dat die ene 200 kaarten krijgen. Ze hebben toch gewoon een punt als ze zeggen dat ze niet twee keer zoveel mensen kennen.

Maar de andere stellen kennen lijkt mij ook geen 100 mensen buiten polopos, dus ik denk dat het meer de bedoeling is dat de kaarten gewoon random uitgedeeld worden. Dan is het wel logisch vind ik

Nee ik vind 100 veel te veel. Maar 200 is helemaal veel.

Ik vind die lange met dat brilletje leuk.

Ik vind dat als je met dubbel zoveel mensen bent je dubbel zoveel kaarten moet verkopen, maar eigenlijk zou de prijs dan ook dubbel moeten zijn omdat je hem onder 4 verdeeld ipv 2. Ze zijn boven de 18 toch? Zou het eerlijker vinden als ze hen dan in 2 groepjes opsplitsen ofzo. (mannen vrouwen of ouders kids)

1 like

Is Polopos te zien met een videoland abo? Ik ga op vakantie en je begrijpt dat ik hier niks van wil missen.