hahahahaha ik moest hier echt om lachen. wat moet hij dan doen
helpen klussen bij poetin!
Thysa kijkt altijd naar Wynand alsof hij een soort van afgod is
Ik vond Ollolai echt veel leuker, mis de droge humor van Joey en Daniëlle haha.
Dat jonge stel wat in Polopos zit vind ik niet zo leuk, ze maakten een vriend die graag wandelt belachelijk want wandelen is saai, maar nu gaan ze zelf wandelingen organiseren
Oh en ze zijn totaal niet handig, en hoe kan zij als twintiger nog nooit de was hebben gedaan?
Waarom alleen ‘zij’? vind dat vaak jammer dat er altijd zo van uit wordt gegaan dat de vrouw dat allemaal hoort te weten. Niet dat mijn vriend (30) ooit in zijn leven de was heeft hoeven doen(van zn moeder), maar hij vouwt op dus wij verdelen die taken
Omdat hij zei dat ie het wel kon. Als dat niet zo was had ik het even belachelijk gevonden hoor.
Ik heb net de eerste paar afleveringen teruggekeken, leuk programma zeg.
Weten jullie hoe het zit qua financiën? Betaalt het tv programma alles voor de verbouwing of moeten de deelnemers zelf ook wat inleggen?
Ik ben echt hooked aan Polopos
Maar dat haar van John hahaha geweldig… Ik denk dat de familie Rutten ver kan komen en misschien die Thysa en Wijnand. Ik snap niet waarom dat jonge stel sportvakanties wil begeleiden als ze volgens mij helemaal niet sportief zijn, maar oké.
toen ik 20 was had ik ook nog nooit de was gedaan, deed mijn moeder voor me en vond ze ook niet erg. Is toch niks mis mee? Ik vind het juist wel leuk dat ze er gewoon voor gaan ook al weten ze weinig over klussen. Tot nu toe gaat het ze best goed af.
Zo die mevrouw van die taalschool is ook geen malse
Elisa maakt een flamingo jurk in plaats van een flamenco jurk…
Welk koppel/familie vinden jullie het leukst?
- Juani en John
- Donna en Mark
- Familie Rutten
- Thysa en Wijnand
- Christiaan en Kirsten
0 stemmers
Donna en Mark vind ik schattig en zijn het enige stel waarvan ik echt snap wat ze gaan doen haha
Christiaan lijkt echt op Putin zeg hun verbouwing gaat wel snel
ben benieuwd hoe het zit met de kosten enzo, want Johnny bijv. doet het meeste zelf (met behulp van die 2 mannen).
Ik vind dat dat kunstenaarsstel zichzelf teveel wil pluggen als ~Boergondisch~ en ~levensgenieters~ met hun eten en hun bus met voornaam
Ik vind Elisa ook wel heftig idd. Ben er nog niet over uit wat ik van haar vindt
Ik vind Mark en Donna heel schattig maar ze zijn zo blue en klungelig, vind het jammer dat je geen duidelijk overzicht krijgt van wat er in elk huis nou precies gebeurd qua opknappen. Bij hen kan ik me echt niet voorstellen dat ze daadwerkelijk grote klussen kunnen aanpakken?
Juani begint echt een heks te worden, ze staat te piepen dat ze niks te doen heeft en zich verveelt. Ga dan lekker klussen! Al dat gezwets over Johnny die zogenaamd altijd alleen wil werken, ik weet niet hoor maar hij heeft inmiddels 3 Polopies in dienst, dus dat valt allemaal wel mee.
Die Christiaan is ~coach~ en z’n programma heet “Machtig leven”, dat zegt al genoeg. Ik vind het echt een kwal. Dat gedoe bij die Spaanse les ook, hij kan het niet eens opbrengen om daar even een uurtje te zitten.
De Ruttens zijn nog het beste bezig denk ik, Elisa is inderdaad nogal aanwezig maar ze weet wel precies hoe ze vriendjes maakt in het dorp en dat is uiteindelijk de weg naar die 20k.
Elisa is inderdaad dominant, maar ik vind het zelf niet vervelend. Die vrouw kan alles. Of ze nu een muur moet aansmeren of een Spaanse jurk moet naaien, ze draait nergens haar hand voor om. Dat Juani dan de hele tijd met haar ogen zit te draaien als Elisa “de show steelt” vind ik irritant. Ik denk dan: doe er je voordeel mee. Als je ook maar iets nodig hebt is zij je vrouw.
Ik kijk iets vooruit en vindt De Ruttens wel wat vervelend worden, vooral Elisa. Er is gedoe rondom dat feest en Elisa is best wel zwart/wit en dat geeft echt gedoe
Ik was eerst team Elisa, maar ik vind haar nu ook te zwart/wit!