Het Spaanse dorp Polopos

Ja, dat was gewoon denigrerend.
‘We hebben even een voorbeeldje van een knutseltje meegenomen, dat kunnen jullie dan gaan maken in onze sweatshops, eh
workshops.’

2 likes

Ik kijk voetbalđŸ€«
Ga het morgen terugkijken!

1 like

Ik vind het tot nu toe heel leuk! Het programma komt wel een beetje langzaam op gang, maar dat was vorig jaar volgens mij ook. Ik vind de meeste deelnemers best oké! Het dorpje zou niks voor mij zijn, zo saai en niks te doen. Maar ik geloof dat het best in de buurt van dorpjes en steden ligt waar meer te doen is, dus dat scheelt wel. En bij de zee! De huizen lijken in wat betere staat dan de huizen van vorig jaar.
Ik heb tot nu toe wel nog niks gehoord over een 1 europroject ofzo zoals vorig jaar? Het leek alsof ze het huis gewoon krijgen nadat ze geselecteerd zijn zonder er echt iets voor terug te moeten doen?

weet iemand hoe ze besloten hebben welk stel/familie welk huis toegewezen gekregen heeft?

Ja was ik ook benieuwd naar, misschien dat iedereen z’n voorkeur mocht opgeven en dat magically toen ieder een ander huis op 1 had gezet?

Vond het echt leuke panden, veel trappetjes en aparte kamertjes :smiley:

volgens mij juani en john! heb het huis nog niet voorbij zien komen en zij zijn ook nog niet aangekomen op de camping!

Irritant dat zo’n kerel de hele tijd het woord doet. En zij staart hem alleen maar gelukzalig aan en zegt af en toen ’ja!’. Sorry weet ff niet hoe ze heten. Die twee met de luxury stay for two persons wis tjakuzzi.

5 likes

Op twitter noemen ze Christiaan ‘Putin’ vanwege zijn uiterlijk en dictatoriale trekjes haha.

En echt respect voor die moeder van de familie Rutten, ze spreekt echt goed Spaans. Had ik niet verwacht.

6 likes

Ja dit snap ik wel. Ik keek drie minuten en werd al gek van hoe hij op de voorgrond treedt

1 like

Als we nou ff doen alsof wij die dorpsbehaarden zijn. Wie zou je willen in je dorp?

Die hondenopvang NEE
Hoe kut als er ineens 40 honden blaffen in de tuin van je buren.

Die Tweeling in dezelfde kleding NEE
Ineens mensen in je huis omdat zij dat willen? Gehaakte schapen?

Dat huwelijksaanzoekbedrijf? Zou ik weinig problemen mee hebben, aangezien ik denk dat er geen hond op af zou komen

3 likes

Ik had als dorpsbewoner geen nee gezegd tegen ijs en lekkere broodjes :drooling_face:

1 like

Nee precies! Ik snap dat je er niet echt toeristen mee trekt, maar t lijkt me wel handig voor een dorp om te hebben. Ook voor toekomstige toeristen.

1 like

Ik ben aan het inhalen met kijken van afgelopen week, dus beetje late comment, maar dat Christiaan en Kirsten bij die architect zitten te brabbelen in hun steenkolen Engels (‘Here we make a downstairs and then a level up’) wat errug! Dat die architect dan waarschuwt voor het gewicht van een zwembad op het dak (wat iedere eencellige nog kan bedenken) en verder nog opmerkt dat sommige delen er best redelijk uitzien, gewoon zo van: het kan erger in een ruïne. En dat Christiaan dan later voor de camera zegt: ‘ja, we hebben meteen even goed duidelijk gemaakt dat we wel eisen stellen aan zijn werk.’
Man, je maakt je toch onsterfelijk belachelijk🙄

5 likes

De winnaars in Ollolai werkten ook samen met locals in hun concept.
Dat levert dus stemmen op in de finale, denken ze.

Ja, best wel​:joy::joy::joy:

1 like

Joh die Christiaan vind ik echt wel een beetje een ei hoor haha. Denk dat ze veel geld moeten hebben om er iets van te gaan laten maken, want zelf kunnen ze volgens mij niks. Spreken ook helemaal geen Spaans en ook hun Engels is slecht.
De rest vind ik leuk! Allemaal hun eigen aanpak en ook veel verschillende plannen.

3 likes

Ik vind Juani en John zo’n leuk stel. En sowieso vind ik de meeste stellen wel leuk, alleen Christiaan en Kirsten vind ik wel wat bijzonder. Met hun ongemakkelijke Spaans via google translate :rofl:

Ik vind die John en Juani juist niet zo’n leuk stel :see_no_evil:.
Zij doet niks (“John klust en ik doe de honden”), hij is eigenwijs en ze reageren echt lullig op de familie Rutten en hun ingeschakelde “professionele hulp” bij de muurschildering. Het is een jeugdvriend, geen ingehuurd personeel, get over it.

Ja, snap wat je bedoelt. Maar ik moet gewoon lachen om hun interactie onderling haha

ja en ook in aflevering 9 zo moeilijk doen over dat men voorstelt om even wat te drinken “ja en dat bepalen ze even voor ons, dat gaat de komende 3,5 maand niet meer gebeuren!!!” echt zo gepikeerd
zo zie je maar wat er gebeurd als allerlei aannames worden gedaan en niets wordt besproken uitgesproken

1 like