Er staat bij mijn videoland nu dat de volgende aflevering zondag is. Komt het vanaf nu dan wekelijks? Hoop het nietā¦
Och, het is allemaal niet zoān probleem! Ik heb verder geen enkele bedoeling dan aangeven wat ik minder juist vind. Er zijn echter topics, waarbij vele opmerkingen verwijderd worden, als deze minder positief uit pakken voor de Ruttens en ook dat vind ik stuitend. Allemaal positieven reacties willen ontvangen en de negatieve verwijderen. Een persoonlijke relatie heb ik met geen van de deelnemers! Ik ben benieuwd naar de uitkomst en of bepaalde reacties en bedoelingen al of niet doorzien worden. Leuk toch: het blijft 'n spelletje!
Ze hebben niet eens de papieren in orde en geen vergunning; zomaar wat neergezet en al weer een Hollands feest; inderdaad zo vlak voor de stemmingā¦
Die burgemeester zei er anders ook niet veel van, beetje slap.
Ik leer wel wat van Elisa. Ook als je alleen maar een drol hebt neergelegd in de wc moet je vol zelfvertrouwen zeggen dat je heel trots bent op jezelf en het uitgebreid vieren.
Zo lijkt het alsof je echt iets fantastisch gedaan hebt en er zijn vast genoeg mensen die daar in mee gaan.
Ik (en met mij vele anderen) ben veel te bescheiden en zal eerder iets downplayen van mezelf dan dat ik mezelf er krediet voor geef. Ik ga meer bluffen heb ik besloten. Meer zelfvertrouwen (faken)!
Ahh ik vind het echt jammer dat het bijna voorbij isā¦ Ben echt benieuwd of iedereen er zal blijven! Ik denk Thysa & Wijnand en Kirsten & Christiaan sowieso. Denk dat Mark & Donna als eerst weer terug gaan/moeten omdat hun bedrijf niet loopt. Al zou ik het ze wel heel erg gunnen!!
Waar hoop jij dat het volgende seizoen plaatsvindt (als er Ć¼berhaupt een nieuw seizoen komt)?
- Griekenland
- Portugal
- Frankrijk
- Ander Europees zonnig land, namelijkā¦
0 stemmers
Dat Elisa het met zichzelf buitengewoon getroffen heeft moge duidelijk zijn!
Maar laat het geven van complementjes op zān minst aan anderen over.
Een polonaise met Jordaanmuziek in een Spaans dorpje, waar de gemiddelde leeftijd boven de
zestig ligt, is nu niet het toppunt van integreren. Dan lijkt me een avond met een zanger, die Iglesias verving of nabootste beter op zān plaats. De Guardia Civil moet wel het vergunningensysteem handhaven, want m.i. wordt dit nu gedoogd, omdat er TV-opnames worden gemaakt.
Ik zou het leuk vinden als hier een vervolg op kwam! Ik wil juist weten hoe het over een tijdje met iedereen gaat.
Vond de nieuwste aflevering op videoland (dus denk ik die van morgen) wel heel mooi.
Je ziet wel dat Elisa en haar gezin hard werken en ze wel iets moois neer zetten. Ik gun ze ook wel een fijn verblijf daar, volgens mij willen ze daar echt blijven. Jammer dat het allemaal zo gelopen is, ik snap niet waarom ze niet gewoon zeggen ālaten we kappen met dit kinderachtige gedoe en het gewoon gezellig hebben met elkaarā.
Ik vond het ook wel mooi om te zien hoe iedereen zo zijn plek heeft daar en dat ze echt aan het settelen zijn. Maar juist nu ben ik benieuwd hoe het āgewone levenā gaat zijn haha.
Ik denk trouwens dat Thysa en Wijnand gaan winnen, omdat ze echt wel hun best doen om te integreren (niet door zieltjes te winnen, maar bv door die kunstroute en ze spreken al aardig Spaans), hun concept is denk ik wel houdbaar daar en als ze dan nog even aanhalen dat ze kinderen willenā¦ Ik gun het ze ook wel!
John en Juani zie ik dit wel als tweede huis gebruiken. Om te overwinteren ofzo! Mark en Donna houden het denk ik niet lang volā¦
Trouwens: als je op instagram op Polopos zoekt, kom je al snel op een account dat benvinidosapolopos ofzo heet. Dat is van een Scandinavisch koppel dat ook onlangs een huis gekocht heeft in Polopos en dat aan het renoveren is. Toevallig? Wel jammer dat je daar eigenlijk niks van hoort haha.
En wat ik me ook afvraag: je ziet vaak in de achtergrond zoān bouwput staan, dat ze een groot flatgebouw ofzo aan het bouwen zijn? Zo verlaten is het dus toch niet?
Adje: Elisa zelf is een type, die het standpunt hanteert: āWie niet voor mij is, is tegen mijā.
Erg sympathiek komt ze dus niet over!
Ik ben ook bang dat de familie Rutten gaat winnen. Al heb ik toch op John en Juani gestemd, gewoon omdat ik hen de winst het meeste gun.
Vind het een heerlijk programma om te volgen. Ben geen fan van Elisa, maar je even ergeren is ook vermaak en maakt het kijken ook leuker.
Het is zo jammer dat dit de laatste week is. Waarom volgen ze de deelnemers niet en jaar lang om aansluitend met een nieuwe seizoen te beginnen.
Ja of dat ze het vervolg alleen op Videoland tonen ofzo. Denk dat heel wat mensen dan nog wel een abonnement zouden afsluiten.
Spoiler over wie er hebben gewonnen:
jaaaaa ben zo blij dat Thysa en Wijnand hebben gewonnen. Gun het ze zo erg en het lijkt me oprecht vet leuk om eens bij hen te komen logeren met die kunst en cultuur enzo haha.
De familie Rutten gaat gewoon weer verder op YouTube. Op Facebook kondigt Elisa aan dat ze op die manier nog te volgen zijn. Ben benieuwd of ze gaan vloggen.
Donna en Mark en Thysa en Wijnand hebben ook aangegeven dat ze gaan vloggen! Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden, wel een slimme zet want er zullen genoeg mensen willen blijven kijken.
Stom dat ik dit al gelezen heb maar het is ze wel heel erg gegund!
ik kijk nu op Videoland en de still was van Thysa en Wijnand die elkaar omhelsdenā¦dus ja het was al duidelijk haha
Maar als ze allemaal aankondigen te gaan vloggen gaat het waarschijnlijk niet nog een paar weken door, zoals vorig jaar : (
Er kwam ook geen aankondiging meer daarover zoals vorig jaar in Ollolai wel