Het Spaanse dorp Polopos

Ik heb het nog niet gezien want loop wat afleveringen achter, maar ohhhh zo blij hiermee hahah. Ik gun het zo ook echt.

Ik moet zeggen dat ik al zo’n gevoel had, doordat de ruttens een crowdfunding waren gestart. Ze waren denk ik al een beetje van de winst van de finale uitgegaan dus dat viel natuurlijk vies tegen.

1 like

Mee eens

Niet waar

Hahaha wauw volgens mij zit de hele familie Rutten hier op 't forum onderhand met al die nieuwe leden, inclusief zus Tess hahaha.

12 likes

Elise en Jurgen zijn eerlijke echte mensen, een verademing om te zien

als je op Google zoekt op ''Polopos forum" zijn wij ook het 2e linkje, viva is eerste :joy:

1 like

Hahaha dat dacht ik ook net :joy:

Kunnen de mods dit niet ff laten verwijderen van Google haha

1 like

ja of even members only maken ofzo

Maar dan mag ik er ook niet meer in😭

1 like

Hahahah ik vind dit wel een beetje grappig

Dit is ook al de tweede Elisa-fan die per ongeluk express ‘Elise’ schrijft in het eerste bericht op dit forum :sweat_smile:

1 like

Ik heb de laatste aflevering bijna zitten mee huilen. Ik vond het allemaal zo schattig en aandoenlijk!

Je kunt ook zo goed zien dat iedereen zo gelukkig is met elkaar, het geluk en de leidde spat er zo van af bij alle stellen.

Vind het echt jammer dat de ik de laatste aflevering nu heb gezien :sob:. Dacht dat vrijdag de laatste zou zijn maar de aflevering van donderdag is dus de laatste :frowning:

2 likes

Gaan we nu “welles / nietesen?”

1 like

Precies, en daardoor gunt ze anderen verder geen ruimte!

De eerste keer dat de andere Ruttens tegen Elisa ingingen, wat is het toch een autoritair mens. Kirsten en Cristiaan brengen enveloppen rond masr ik denk dat veel pude mensen in Polopos niet kunnen lezen. De burgemeester kiest voor Wijnand en Tyssa en dar lijkt mij ook de beste keuze. Ik vind Juani heel leuk maar de straat vegen voor stemmen komt een beetje raar over. Donna en Mark richten een kamer in maar het leek alsof dat geen raam had; uiteindelijk is zij een stuk handiger dan hij. Morgen de stemming; ik vrees toch dat de familie Rutten wint maar ik hoop Wijnand en Tyssa.

1 like

Mehhh ik ga het serieus missen! Gun het Thysa & Wijnand wel echt en denk dat hun idee het zeker kan redden in Polopos.

Ook echt grappig dat je kunt merken dat de stellen het programma zelf ook kijken. Daniel die het ook ineens over qualitytime had en Wijnand die ook ineens jeeeej roept hahaha :joy:

1 like

Echt zo jammer dat het afgelopen is! Ik zou graag over een tijdje nog een terugblik willen zien. Dit was er vorig jaar dus wel? (ik heb het vorige seizoen niet gezien)

1 like