Het complottheorieën topic

Ja ik vraag me ook af waar dit eindigt…

Op arte is er een interessante Doku over anti vaxxers. Imfgegner Wer profitiert von der Angst. Vond het wel verhelderend. Wel in het Duits / of Frans.

Ja niet normaal haar stories van gisteravond… wat een wazige uitleg van dat mensen dan ziek worden van alle bullshit die op ze af komt? Ik kon er echt geen chocola van maken.
Arme vrouw, je zal zo leven en dit echt allemaal denken.

4 likes

Gevalletje als je ziek wordt heb je niet goed genoeg gemanifesteerd? :face_vomiting: Dit soort mensen wens je toch echt de de meest verschrikkelijke ziektes toe. Hier, krijg de tyfus met je LoA. Iedereen kan ziek worden. Zo oneerlijk dat de mensen die het hardst roepen dat het allemaal onzin is dan nét die ene geluksvogel zijn.

8 likes

Een hele tijd terug postte Isa dat ze gestopt was met drinken, gezond leven bla bla. Maar sinds ze continue bij elkaar zijn is ze daar volgens mij vanaf gestapt, en toen ze laatst met dat vliegtuig vlogen zei Jorn dat ze ivm haar vliegangst beter niet moest blowen van tevoren. Volgens mij zitten ze dus wel aardig aan de wiet gezien die verhalen die eruit komen.

Ja ben een enorme ramptoerist/stalker, vind t allemaal fascinerend en bizar

7 likes

Maar als je echt in deze materie zit weet je toch dat blowen door deze mensen als natuurlijk en dus goed wordt beschouwd
Lever: precious
🫁: I don’t care

1 like

Zagen jullie het niet al lang aankomen van Jisa? Ik wel😛

12 likes

Ja! ; maar elke keer als ik Isa zie denk ik ook ‘Ah even castor olie op m’n haarlijn doen’, dus ben sowieso blij haar soms te zien in m’n feed.

9 likes

Een wappie die ik ken heeft een bericht op Facebook gepost dat kanker een symptoom is van ongezond leven, dit kan mij zo boos maken. Dan ben je toch te dom om te poepen als je denkt dat je het met wat gezond eten zulke ziektes kan voorkomen door alleen gezond te eten.

Kan mij heel kwaad maken, mijn moeder is op dit moment opgegeven met kanker en dan zijn er zulke idioten die zoiets beweren. Was het maar zo makkelijk…

5 likes

Ik begrijp totaal dat het voor jou super frustrerend is om zoiets nu te lezen omdat kanker oneerlijk werkt soms. Maar los daarvan zijn er wel degelijk connecties met een ongezonde leefstijl en/of ongezond westers dieet en bepaalde soorten kanker dus in die zin is het niet totale onzin.

5 likes

Jemig wat een stelletje kneuzen en wat pijnlijk om zoiets dan te moeten lezen. Sterkte :heart:

@milkyblue Sorry maar dat het “een symptoom van ongezond leven” zou zijn is wel totale onzin.

4 likes

Dat weet ik ook wel, alleen het een symptoom van ongezond leven is een totaal ander uiterste. Besef mij maar al te goed dat er meerdere mogelijkheden zijn waardoor kanker kan ontstaan waaronder uitlaatgassen, asbest, roken etc. Alleen ook mensen die altijd gezond hebben geleefd worden er ook door getroffen.

2 likes

Dat stuk is zeker waar!

Ja dat is er maar dan nog kan je dit echt niet zo als losstaand feit op internet plempen. En laten we wel wezen, die persoon is vast nooit van plan heel diep in die materie te duiken en met uitleg te komen over bepaalde bevindingen in wetenschappelijk onderzoek.

Dus vind het nogal een verschil of bij wijze van buurvrouw Sjaan dit post of echt iemand die er verstand van heeft die het duidelijk brengt om mensen te informeren via de juiste kanalen.

@Pugface sterkte! Mensen moeten gewoon echt eens hun bek houden over dit soort zaken

4 likes

:joy:

16 likes

Hier is de hele lijst plus foto’s. Ik ga echt stuk haha. De radioactieve quantum anti 5G hanger lijkt me vooral cool. Misschien ga je dan tijd reizen. :joy:

7 likes

Oooh die kinderarmband ook :scream: Ik vind het ook heel grappig.

2 likes

Echt I can’t. Dit neemt toch steeds ergere vormen aan

4 likes

Ze had een tijdje geleden ook vraagtekens bij het laten vaccineren en chippen van katten. Dat hoorde ook allemaal bij het grotere plan….

2 likes

Weet ik in ieder geval dat ik samen met mijn kat gereset word😄

Of had ik hem zelf moeten laten kiezen?

12 likes