Het complottheorieën topic

Jaa. Toch belachelijk dat jij voor je kat hebt gekozen om hem te laten chippen. Nu kan de overheid hem overal volgen. Weg vrijheid!!!

5 likes

Ja shit m’n kat is laatst gevaccineerd. Duivels beest nu ja, pas maar op

Gevaarlijk!

35 likes

mijn collega vertelde over een excollega wiens man een hartaanval heeft gehad en nu in coma ligt met hersenkoeling, ze hebben geen idee hoe en wat nog.

zegt een andere collega ‘Ja dat komt omdat je aderen dan slecht zijn en dan moet je gewoon elke week 2 lepels honing met kaneel eten

en kan ook door de vaccinatie komen natuurlijk daar krijg je ook bloedklonters van’

hoeeeeeee
iemand ligt misschien op sterven hoeeee krijg je het je strot uit

2 likes

Hahaha er staat ook op het rivm dat het je dna kan beschadigen. Dat was precies waar die wappies bang voor zijn met vaccinatie :eyes:

4 likes

Is dat een 5G booster hoedje?

4 likes

Ja! Kek ding he

5 likes

Sorry misschien een domme vraag, maar is er een app voor teletext? Ik zie er wel twee in de appstore maar die zijn allebei betalend dus ik wil even checken welke legit is haha (asking for my 70-jarige teletextverslaafde vader)

Oh sorry, durf het niet te zeggen, dit is een screenshot vanaf Twitter.

2 likes

Nos teletekst

2 likes

Ja ze was wel close met zijn zusje ook (waarom weet ik dit) maar las ook berichtjes dat ze na Ayahuasca het licht had gezien dat zij en haar ex het weer een kans moesten geven. En jorn maar benoemen hoe blij hij is met de vriendschap (uhuh)
Dus nee! Niet helemaal zien aankomen

1 like

Oei, die radioactieve spullen… Ik geloof niet dat de ergste wappies die spullen gaan inleveren. Die geloven vast dat radioactiviteit (? radioactieve straling) beter voor hun gezondheid is dan 5g.

Die lezen dit soort berichten in de ‘main stream media’ helemaal niet vrees ik. En ik denk ook niet dat ze de site van het RIVM lezen, en dan ook nog geloven wat er staat. Het idee dat er kinderen met zo’n armband rondlopen vind ik echt wel erg (de volwassenen kiezen er tenminste zelf voor)

5 likes

Sterker nog, als ik me even verplaats in de wappie gedachtenflow dan zou het me niks verbazen dat ze denken dat de overheid/rivm dit alleen maar zegt omdat ze willen dat 5G iedereen blijft beïnvloeden, en je met deze spulletjes dus ‘beschermd bent’ en ze het juist blijven gebruiken omdat zij de overheid helemaal door hebben.

18 likes

Hahaha ja zo dacht ik inderdaad ook al, uiteindelijk kun je alles wel zo spinnen dat het binnen jouw narratief past. Dat zie je ook heeeel sterk bij Jisa (en elke complotdenker eigenlijk).

3 likes

Ok 3,5 uur van m’n leven die ik nooit meer terug krijg, maar ik heb zojuist de podcast met David Icke geluisterd… ik kan alleen maar zeggen dat als Jisa echt geloven wat hij zegt, ze nog veel verder heen zijn dan ik dacht… wat een bizarre onzin kraamt die man uit? En wat slikt de interviewer dit voor zoete koek zonder ZELF NA TE DENKEN en een keer een kritische vraag te stellen. Ik bedoel hoe bedoel je we leven in een matrix geregeerd door reptielen die ons dna aan het muteren zijn via een niet-vaccin om een genderloos mensenras te creëren? Helllll :woozy_face:

4 likes

Wow, dat die man dat allemaal gelooft joh. Ik had me nog niet echt in hem verdiept, maar jeetje dit gaat wel ver zeg.

1 like

Is zijn zusje ‘Annabelizm’ ? Die deelt ook echt bizarre dingen maar weet verder niet wie zij is of hoe ze zo komt.

Dus hij is nog steeds into reptielen? Morgen eens luisteren tijdens het piepers jassen denk ik. Oh my 3,5 uur, wens mij kracht en sterkte

1 like

Soms denk ik best wel serieus van we gaan een nieuwe middeleeuwen tegemoet waarin de hele ontwikkeling van de mens gewoon helemaal terug naar 0 is

5 likes

Dit is wel een goed voorbeeld van dingen in je narratief laten passen denk ik.

8 likes