Het complottheorieën topic

Aangepast, mijn autocorrect overdrijft nogal

2 likes

Ik ben echt in staat om ruiten met een moederhartposter in te slaan. Ik heb in jaren niet zulke woede gevoeld.

6 likes

Hoe durven ze :face_with_symbols_over_mouth:. Wat dacht je ervan die ouders met rust te laten in deze moeilijke en verdrietige periode ipv ze met jouw wappie-verhalen te bestoken.

4 likes

Er stonden zelfs hele kwetsende berichten in het condoleanceregister.

1 like

Woest!!! Wat een idioten.
Hoe durven ze.

1 like

Ik lach er hier altijd wel een beetje om maar ik vind deze mensen echt doodeng. Waar stopt dit? Ik ben echt wel bang dat ze steeds verder gaan. Dit gaat al alle fatsoen te boven en zulke situaties gaan natuurlijk steeds meer voorkomen (meer mensen gevaccineerd, er gaan zoals altijd in het leven tragische dingen gebeuren)

5 likes

Ik vind het ook zo raar als mensen denken dat er in “natuurlijke” hoek niks verdiend wordt.
Al die darmfloratherapeuten, reïncarnatie therapeuten, meridiaan healers etc werken niet voor gratis
Laat staan de bloedtesten, medische thermografie en vervolgens colon cleaners en dure supplementen
Er wordt zo smerig veel geld verdiend in die business, daar zou big pharma jaloers op zijn

23 likes

Haha al die homeopaten met hun “neem de gifspuit niet complot van big Pharma, bij mij kun je ontstoren”

Ka-ching.
En die wappies slikken het voor zoete koek.

4 likes

Ja precies. Een klysma lijkt me ook nog eens veel vervelender dan een prikje in je arm.

1 like

Ik weet niet in welk topic het hoort (Mommybloggers/Carona/Complottheorieen), maar HAHAHA vond deze van de Speld weer heel leuk!

16 likes

Hahahaha ik wilde deze net komen posten…

1 like

Ohh dit is echt een knap staaltje speld :white_heart:

1 like

De 2 lovebirds hebben elkaar gevonden :ok_hand:

OMG wat een soap, droomkoppel :laughing:

5 likes

Zullen ze een stel zijn ja?
Die kunnen elkaar lekker helemaal gek maken. Uiteindelijk samen de afgrond in. Mede mogelijk gemaakt door elkaar

8 likes

Ze benoemde een tijdje geleden het juist weer met haar ex (vader van zoontje) te willen proberen.

Week of twee terug benoemden ze via stories idd dat ze een stel zijn. Zal gezellig zijn daar! :zipper_mouth_face:

Ze gaat een podcast beginnen, radio Isa (is ook de naam van een franse radiozender haha)

Lekker samen filosoferen over complotten. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Sorry maar waar gaat het heen met Isa en Jorn? Ze roepen nu dat de omikron variant alleen een uiting is van bijwerkingen van vaccinatie… waar de hel baseren deze mensen dit op? Ook blijven ze herhalen dat COVID niet bestaat, maar alleen een uiting is van een soort placebo effect, omdat mensen alleen maar bang zijn om ziek te worden… pfff deze mensen…