Het complottheorieën topic

Jaa ik ging haar nog even opzoeken, dat kanaal is heerlijk
Hierbij de drollendoos nog een keer

1 like

Ik lees eronder dat het een tekst (naam van God eigenlijk) uit de Bijbel/Tenach is. Had ‘m niet herkend wat ze spreekt het compleeeet verkeerd uit volgens mij. En dan erachteraan ook nog ‘in tienvoud naar jou terug’ :joy: prachtig. Dat is echt een toevoeging die ik ook ga gebruiken als ik eens een bijbeltekst moet opnoemen. En DaT iN tIeNvOuD nAaR jOu TeRuG!!1!’

Edit: @Fishing :crazy_face:

6 likes

Daar kom je nog wel achter!!!

2 likes

:tired_face::cry:
Ik moet echt een spoiler. Ik trek dit niet

1 like

Maar dan zegt ze dus…? God God God?

2 likes

Probeer geen logica te zoeken waar logica ontbreekt haha

3 likes

Eigenlijk lijkt haar ‘spreuk’ dit te zijn:

YAHWEH-M’KADDESH
De Heer die heiligt of God die ons heiligt

Maar ze zegt YHWH, YHWH, YHWH, M’kaddesh
God, God, God, die heiligt. En dan tien keer naar je terug!!! Makes sense no?

@Zemraluani precies dat ja

7 likes

:rofl::rofl: dit soort mensen zijn toch fantastisch entertainment

Overigens zeiden ze bij rtl boulevard dat doutzen die 18 duizend wrs moet terugbetalen. Want het is van de NOW steun en die is voor het betalen van je personeel. Bij doutzen staat er 1 persoon op de loonlijst; D. Kroes

5 likes

TIL, dacht altijd dat het jahweh was zoals het in reggae wordt uitgesproken

die in tienvoud naar je terug doet me denken aan de wicca rule of three ook, echt een mooie mix tussen joodse cultuur en paganisme appropriëren omdat je je in je witte privilege onderdrukt voelt, toevallig twee culturen die écht onderdrukt zijn geweest :clown_face::clown_face::clown_face:

3 likes

Dit dacht ik ook, of Jaaahweh op z’n vernederlandst. Maar kan ook met de losse letters Y H W H en dat komt een beetje in de buurt van hoe zij het doet :sweat_smile:

Maar vind het idd heel irritant dan 1 zo’n ding uit een cultuur/religie pakken en dat gebruiken voor eigen gewin en er dan verder niks van willen weten.

2 likes

Ze spreekt hem wel semi goed uit, of tenminste wel gebaseerd op hoe je in het hebreeuws yhwh uitspreekt

1 like

Joden zeggen Jahweh toch helemaal niet? Ze gebruiken in plaats daarvan een vervangend woord dacht ik. Maar goed die wappie heeft sowieso niet door wat ze zegt, dus zal haar een worst wezen.

Oké, je hebt (naar eigen zeggen, vraag me af of ze zich laat testen) voor de vierde (!) keer corona gehad. Dan gaat dat vertrouwen op je immuunsysteem en zo vreselijk gezond zijn van al dat sporten dus ook niet op. Vind het eerder zorgwekkend dat je vier keer hetzelfde virus oploopt.

11 likes

Lekker bezig Fajah, goed verhaal ook. Falend killerbody

1 like

Hahahahahahaha wat een figuur is het toch ook.

Mijn moeder zei vandaag “ja dan hebben ze het ineens over besmettingscijfers en dan denk ik al: nu moet ik opletten. En zie je, dat woord komt steeds vaker voorbij.”. Joh :expressionless: Ik word er soms wel een beetje moedeloos van dat een groot deel van mijn familie wappie is.

Wisten jullie al dat baby’s tegenwoordig op hun rug moeten slapen omdat ‘ze’ dan geld kunnen verdienen aan helmpjes tegen afplatting van de hoofdjes?

10 likes

Je kan beter helemaal geen kind nemen, dan kan big pharma ook niks aan ze verdienen!

:point_right:t3::face_with_monocle::exploding_head:

7 likes

Tering 23 jaar leeftijdsverschil.

Verder klinkt het wel plausibel.

Wappies in België verklaren zich staatloos (of proberen dat toch). Er staat een stuk van zo’n brief in het artikel, pareltje hoor.

2 likes