Het complottheorieën topic

Ai Ai Doutzen, lekker hypocriet weer. Doutzen Kroes uit kritiek op corona, maar vroeg wel duizenden euro's coronasteun aan | RTL Nieuws

2 likes

Beetje sensatie-artikel. Het gaat om 18K wat voor salarissen van personeel bedoeld was, het werd niet ‘zomaar’ bijgeschreven op haar rekening.

3 likes

ik snap sowieso niet wat er hypocriet aan zou zijn. ze is toch juist heel duidelijk dat ze tegen lockdowns enzo is, dan is het vrij logisch dat je dan al helemaal vind dat de overheid jou moet compenseren, als je uberhaupt niet de meerwaarde van de maatregelen in ziet.

5 likes

Precies. En haar geschatte vermogen erbij vermelden is vreemd, ze zal dus ook heel veel belasting betaald hebben lijkt me. Ook hoe dat gebracht wordt vind ik walgelijk: ‘de miljoenen die het model waard is’.

1 like

Haha ik heb niks met Doutzen maar ben echt blij met bovenstaande reacties. Ik vind het zo misselijk hoe tegenwoordig iedereen, aangezet door de media, massaal bovenop iemand duikt zonder even zelf na te denken en het van de andere kant te bekijken.

Edit: in het boulevard topic ging het hier ook over en zag ook veel ophef op Twitter

2 likes

:sheep::sheep::sheep:

9 likes

Is er al een bingokaart?

1 like

Nou ik denk even zelf na en vind het bijzonder dat iemand die de overheid zo wantrouwt en dit ook volop op Instagram deelt met miljoenen volgers wel steun aanvraagt.
Ik snap dat ze er recht op heeft maar je kunt ook even zelf nadenken waar de steun voor bedoeld is, ondernemers die door de Corona maatregelen steun nodig hebben.
Als je miljoenen hebt dan heb je dit soort steun opzich niet nodig. Er vallen zo ontzettend veel zzp’rs buiten deze regelen die het wel nodig hebben.
Ik vind de overheid wantrouwen, publiekelijk alles in twijfel trekken wat de overheid doet en wel steun aanvragen die je niet nodig hebt erg bijzonder en moreel twijfelachtig.
Dat je ergens rechtop hebt zegt niet dat je het ook moet gebruiken hè.

20 likes

Eens met dat laatste en het zou ook mooi zijn als ze met dat geld iets moois voor een ander doet. Maar we weten helemaal niet of ze het helemaal niet nodig heeft. Ook al heb je nog zoveel geld, je gaat er nooit vanuit dat je inkomen ineens wegvalt.
Na even googelen zie ik dat ze een hypotheek van 2,5 miljoen heeft. Dus enkele duizenden euro’s rente per maand. Dan nog personeel.
En die 27 miljoen zal vast voor een groot deel in beleggingen/leningen/vastgoed weetikveelwat zitten.

En kritiek op de overheid en ontvangen van geld van diezelfde overheid ter compensatie vind ik juist heel logisch.
Ik vind dat echt van een heel ander kaliber dan bijv Famke Louise met haar ik-doe-niet-meer-mee-actie NA het ontvangen van duizenden euro’s voor een campagne met de overheid.

2 likes

Maar wat doutzen allemaal zegt is wel even iets heel anders dan kritiek hebben op de overheid.
Zij verspreid theorieën dat “ze” dit doen met een groter plan.
Kritisch op overheidsbeleid en steun ontvangen vind ik niet raar maar actief overheidsmaatregelen ondermijnen en dit promoten waardoor wij allemaal langer in de shit zitten, vervolgens geld krijgen omdat je door die maatregelen inkomensverlies hebt vind ik niet oké.

15 likes

Mensen met gedachtengoed zoals het hare zorgen er onder andere wel voor dat deze shitshow langer duurt. Dus in dat opzicht wel enigszins hypocriet te noemen toch?

7 likes

Ik vind het vrijwel dezelfde categorie als veel van de complotdenkers die je toen bij Filemon zag. De overheid is satanistisch, corrupt en ze hebben een groter plan… noem maar op, maar die mensen hadden ook een uitkering.

Nu ben ik blij dat wij die regeling
/dat vangnet in Nederland hebben, maar ik vind het ronduit raar dat het je dan wel goed uitkomt om gebruik te maken van diezelfde overheid die je voor van alles en nog wat uitmaakt.

9 likes

Eens; ik zou het helemaal niet zo gek vinden als mensen die boven een bepaald vermogen zitten worden uitgesloten van deze steunregeling. Ter vergelijking: Als je een beroep doet op de bijstand moet je toch ook eerst het grootste deel van je spaargeld opsouperen?

edit: En daarnaast vind ik het ook wel gek dat Doutzen ineens niet meer op de kracht van het universum oid vertrouwt als het om haar inkomen gaat. Even weinig geld hebben zou je in haar vocubulaire ook kunnen beschouwen als ‘groeipijnen waar ze doorheen moet om een vlinder te worden’, om haar laatste instapost te parafraseren. Ofwel het secret path wat ze moet doorlopen aan de hand van haar innerlijke kompas, ‘embracing the shadow and the light’. Living her live in sovereignty.

10 likes

Mogen we ook wappies delen hier? Want ik ga echt stuk :sob::clap:t3:

Deze vrouw stalkte een tijdje Hugo dagelijks op het Binnenhof door de hele tijd zijn naam te schreeuwen en dan te krijsen. En nu werd haar auto riching Nijmegen doorzocht vanwege de noodverordening daar en ze probeert de agenten te beheksen ahahahhaa

9 likes

Oh ik herken haar stem meteen dat is die ene met -10 vibes, over negativiteit gesproken

3 likes

14 likes

:rofl::rofl::rofl:
Die was toen toch ook huilie huilie en het doen dat ze in de sauna niet in het restaurant mocht zitten maar buiten moest lunchen en DAT ZE ZICH TOEN HEEL ERG BUITENGESLOTEN VOELDE

8 likes

Hahahaha ja dat was zij ook

Er zijn iets van 20 prominente wappies die elke keer weer bij demonstraties zijn en allemaal totaal niet sporen en allerlei filmpjes opnemen. Als je het niet serieus neemt is het vrij amazing entertainment, het zijn allemaal karikaturen van mensen.

Videre op YouTube/Twitter verzamelt ze, tip als je je een keer 5 minuten verveelt.

4 likes

Ik hoorde het weer verkeerd en dacht dat ze het over de kardashians had. Ik moet echt minder tv en youtube kijken.

3 likes

Maar wat betekend het hahaha?

3 likes