Het complottheorieën topic

Mijn vriend vertelde dat een vriend van hem vertelde (jaja) dat een of andere hoge pief bij een groot winkelconcern en een hr-directeur van het ziekenhuis, gisteren al zeiden dat er een lockdown komt en dat dit gisteren al er doorheen zou zijn.

Geloof er geen fluit van maar goed

Jeetje ik lees net dat Thierry Baudet morgen gaat trouwen. Vandaar die haast met de lockdown. Ze willen hem pesten.

6 likes

Aan de ene kant kan ik me best voorstellen dat belangrijke mensen in bepaalde branches eerder op de hoogte worden gebracht maar aan de andere kant zou je dat dan wel vaker horen.
Ik las 2 maanden terug op Twitter dat een AH medewerker scanpalen voor de QR code had zien liggen op kantoor haha. Still waiting

4 likes

Ik kwam op een tiktok terecht van een meisje die microbiologie studeert maar t vaccin niet vertrouwt en denkt dat je van mondkapjes teveel co2 binnenkrijgt. En ze zegt dat t allemaal onderdeel is van the great reset. Ok prima zal best. Maar hoezo zouden ze die reset dan willen beginnen met mensen die niet luisteren en opstandig zijn? Dat is nog t vaagste punt van alles. Naast dat nooit alle wereldleiders enzo samen zouden werken.

2 likes

Denk dat ze beter een andere studie kan gaan doen dan. Ik hoor dat Willem engel danslessen geeft, misschien leuk voor dr?
Doet zij een plastic zak op als mondkapje ofzo?
Al die chirurgen die al jaren mondmaskers dragen, inderdaad allemaal dood neergevallen door de co2 vergiftiging.
En ik vind dat die reset echt wel sneller en stiekemer gekund had dan dit gegoochel

3 likes

Ook een complottheorie want 0 onderbouwing, maar ik geloof best dat er gewerkt wordt aan een ‘great reset’ om klimaatdoelen te behalen in 2030. Het lijkt mij ongeloofwaardig dat die doelen behaald zullen worden zonder drastische veranderingen in de samenleving. Misschien is zo’n great reset wel nodig :sweat_smile:

3 likes

Bij de intertoys hebben ze die palen haha

1 like

Denk wel dat ie nodig is. Maar denk niet dat t gaat gebeuren. Helemaal niet als t om t klimaat enzo gaat.

@Beekeeper dat waren de comments ook bij dr, vooral dat chirurgen t ook ophebben.

Ik snap gewoon niet dat mensen overtuigd kunnen zijn van zulke gekke dingen.

2 likes

Ik vind dit altijd een mooie geruststellende gedachte haha. Hoezo Rutte heeft een hoger plan. Die man herinnert zich de helft niet actief en kan nog geen formatiestuk geheim houden.

Door dat coronagedoe vergeet ik trouwens ook steeds dat we helemaal geen kabinet hebben. Wat denken jullie, zijn eruit voor 2023 of niet?

17 likes

He? Ook in gebruik al? Nog geen 3G voor winkels toch

2 likes

Nee, was een test blijkbaar DPG Media Privacy Gate

2 likes

Na Josje lijkt nu ook Kathleen van de originele K3 het wappie-pad op te gaan… Had ik niet verwacht, ze leek me altijd een vrij nuchter persoon.

Ik ben geen wetenschapper

Dat klopt, dus waarom verder gaan met die post

20 likes

Ze gaat ook totaal voorbij aan t feit dat t daar zomer is. En waarschijnlijk veeeel minder getest.

3 likes

4 likes

Kan ‘word wakker’ echt niet meer aanhoren :roll_eyes:

9 likes

Maar als die nieuwe wereld zo kut is enzo. En je bent er nu al tegen. Waarom doe je dan zoveel moeite om in leven te blijven voor die nieuwe wereld.

2 likes

Ook de woorden VRIJHEID KRACHT LIEFDE VERBONDEN STRIJDEN AARDEN ENERGIE CORE GEVOEL etc.

TIEFT OP

17 likes

Gewoon een beetje op internet grasduinen jongens, dan kun je je eigen WAARHEID vinden! :thumbsup:

7 likes

Hoho ze zijn heel hard aan het bouwen aan een parallelle samenleving he!

Ik las laatst dat dit toptijden zijn voor sites zoals prepz. nl. Ze verkopen ineens veel meer aggregaten enzo :face_with_hand_over_mouth:

3 likes