De seksslaaf van mijn stiefvader kreeg na de coronavaccinatie last van een verbrijzelde luchtpijp en is nu mijn bitch
Haha, de zwager van mijn overbuurvrouw kreeg last van een verschrompelde voorhuid en is nu gesneuveld. Ja echt gebeurd dit hoor!
Is dit ook niet gebeurd met de neef van Nicki Minaj in Trinidad en Tobego? Omg, er zijn nu dus al 2 gevallen, dat kan geen toeval zijn!
Mijn vriend en ik hadden vrijdag een discussie over corona en toen zei hij: “Hoe denk je dat het komt dat allemaal voetballers opeens neervallen met hartproblemen? Door het vaccin!”
Dus ik ging het net proberen op te zoeken maar ik vind dat soort onzin nieuws niet eens. Alleen maar dat corona juist een kleine kans geeft op hartproblemen en dat Eriksen niet eens gevaccineerd was op het moment dat hij neerviel.
Kan hij zelf niet voorbeelden komen van die voetballers? Zoals je zelf ook al zegt, Eriksen was niet eens gevaccineerd tijdens het EK. En verder: al zou je vaker horen van hartproblemen bij voetballers, dan heeft dat meer te maken met de enorme populariteit van voetbal en de grote hoeveelheid mensen die deze sport beoefenen dan met een vaccin.
En het feit dat topsporters vaker hartproblemen hebben door een verdikte hartspier vanwege al dat trainen. Echt dikke bullshit, die link met vaccins.
Ik was weg gelopen geloof ik na dit stukje discussie. Want ik kon het niet aanhoren. Maar ik was wel nieuwsgierig waar dit dan vandaan komt maar als ik er op google kom ik hier dus niet eens op. Ben best benieuwd hoe dit wappie nieuws dan de wereld in komt maar anderzijds wil ik het niet eens lezen.
De collega van mijn bewindvoerder kreeg na de corona vaccinatie last van een beschimmelde hersenstam en is nu de pijp uit.
Alsjeblieft
Denk dat hij dit gezien heeft, wordt door meerdere wappies gedeeld.
Soms ook collages met auto-ongelukken en hartproblemen bij kinderen.
Deze week was juist in het nieuws dat topsporters die corona hebben doorgemaakt, een klein risico hebben op hartproblemen.
En vorig weekend zakte Aguero (Barcelona spits) in een op het veld.
Misschien dat je vriend deze 2 nieuwsberichten gelezen heeft en in zijn hoofd heeft gehaald dat bericht 1 ging over corona vaccin ipv corona doormaken? Hoe dan ook, hij zit er naast en verkondigt dus onzin. Goed dat wist jij ook al
Volgens mij wordt het ook best vaak aangehaald door Willem engel en baudet, van dat topsporters normaliter zo sterk zijn maar ah vaccin bezwijken
wat is dit hinderlijk zeg. Je wordt toch doodmoe van dit soort beeldvorming. En dan vooral dat ik dit soort stomme collages niet mee krijg en er dus niet direct een gevat antwoord op heb als wappies me hiermee confronteren.
Deze week zei een collega: ja sure zoveel besmettingen. Waar zijn ze dan? Ik ken ze niet hoor.
Ik zit dan in 1e instantie echt alleen maar verbijsterd te zijn over zoveel ongeloof in betrouwbare bronnen 😵💫
Haha ja zo gaat dat. Maar dat ze niemand kent met vaccinatieschade maakt dan weer niet uit waarschijnlijk.
Overigens ben ik zelf ook niet helemaal vrij van zulke gedachten geweest hoor. Ken mensen die plotseling hun 21 jarige kleinzoon zijn verloren. Onder de douche op vakantie. Toen alcohol en drugs uitgesloten was dacht ik ook aan vaccinatie oa doordat ontstoken hartzakje wel een bekende bijwerking is bij jonge mannen, al is dat natuurlijk iets anders als een hartstilstand. Maar voor zo plotseling lijkt er gewoon geen andere verklaring te zijn. Later hoorde ik dat het koolstofmonoxidevergiftiging in het vakantiehuisje was. Supertragisch maar ik was wel “opgelucht”.
Het is gewoon een tunnelvisie.
Doet me beetje denken aan die keer dat ik absoluut niet zwanger wilde zijn maar dat wel dacht te zijn. Elk vaag kwaaltje bevestigde het voor mijn gevoel. Of dingen die voor jouw gevoel bevestigen dat je vriend vreemdgaat en later gewoon een logische verklaring hebben ofzo
Misschien zit iemand hier meer in de wappiewereld. Maar wat denken de wappies dat er aan de hand is in Australië?
Waarom dit?
Iets verderop staat iets over ‘quarantainekampen’ voor ongevaccineerden ofzo.
Dat mensen hun huis uit worden getrokken om gevaccineerd te worden.
Heb af en toe wat voorbij zien komen. Gaat volgens mij alleen of met name om de staat Victoria. Op Twitter zie je vaak de hashtag #Australiahasfallen, dat is dus wat overdreven.
In Victoria treedt de politie enorm hard op als je buiten bent terwijl je in quarantaine hoort te zitten of als je geen mondkapje draagt. Buitensporig politiegeweld bij protesten, dat soort dingen.
Iemand had een foto gemaakt van een embleem op een uniform en dat bleek van een Zuid Afrikaans leger/politiemacht/security te zijn.
Complotdenkers zeggen dat de hele wereld dit staat te wachten. “Ze” beginnen in Australië omdat dat land geïsoleerd ligt, andere landen kunnen niet te hulp schieten.
Maar stel he dat t door t vaccin komt. Hoe is t nuttig om jonge gezonde sterke mannen te laten overlijden? Of gaan ze er vanuit dat t wel soort van per ongeluk is en t vaccin dus niet veilig. Maar als t niet veilig is waarom dan zo grootschalig verspreiden. Als dadelijk 85% van de westerse wereld t loodje legt kan je de wereld toch ook niet meer draaiende houden
Ik weet wel dat er nu best wat mensen die corona gehad hebben nu hartproblemen hebben. Iemand die ik ken heeft vorig jaar met corona op de ic gelegen(leeftijd begin 30 jaar) en moet nu geopereerd worden aan het hart. Er is in het ziekenhuis verteld dat ze behoorlijk wat mensen die corona doorgemaakt hebben nu in behandeling hebben voor problemen met het hart
Ja en hoezo zou je dan precies de ‘dwarse mensen/wappies’ over willen houden? Daar heb je precies minder aan dan ‘gehoorzame mensen’ toch.