Nou die great reset vandaag valt ook maar tegen of niet?
Oh is dat vandaag?
Doen we nog iets gezelligs om erbij stil te staan?
Film een leuk complot!
Misschien organiseert Thierry wel een gezellige fuif
Nou ja, ik heb niet het idee dat er nog iets gaat gebeuren hoor, vast weer uitgesteld
Ugh dapri voor de volgende keer?
Ik kwam er via m’n tante achter dat The Great Reset ook in de kerk wordt besproken 🥲 Geen wonder dat ze het wappie pad is opgegaan, ze gelooft alles wat de voorganger haar vertelt…
Dit filmpje wordt nu ook door Isa gedeeld. Is niet de voorganger van m’n tante, maar ze is enooorm blij met deze ‘preek’.
2 dagen na de Great Reset stond er vandaag iets gezelligs in mijn buurt.
En met Thierry gaat het ook niet zo goed
Ik weet niet waarom ik over wat Thierry zegt nog verbaasd ben. Maar ik ben het wel, het is zo kwalijk wat hij uitkraamt.
Dit klinkt alsof Thierry zich ook al een tijdje weigert te laten testen op syfilis
Nou ik heb anders heel wat gemerkt van the great reset, heb mijn animal crossing eiland gereset op die dag!! Het was meant to be
Hahahaha. Die naam ook, Truth social. Het platform is ook al gehackt. Verder zijn al een paar spoof Trump accounts aangemaakt.
Hier ook nergens last van!
De enige reden waardoor ik twijfel of ik een (on)regelmatige cyclus heb is doordat Bonnie in haar video over PCOS zei dat zij ook een onregelmatige cyclus heeft omdat het soms 28 dagen duurt en soms 32 ofzo. Ik weet de precieze cijfers niet meer, maar het klonk in mijn oren heel regelmatig en normaal maar haar arts zei dat het onregelmatig was. En mijn cyclus schommelt daarin ook altijd een beetje, dus ik kijk nooit verbaasd op als het eens een paar dagen eerder of later is dan wat mijn app voorspelt.
Mijn gynaecoloog zei juist dat ze niet opkijken van een cyclus onder de 80 dagen
Ik moet een beetje lachen om de mensen die nu gaan verkondigen dat ze wakker zijn. Lekker uitgeslapen? Ik slaap nog even verder
Steeds meer mensen uit mijn eigen LinkedIn-netwerk (waarvan ik dacht dat het weldenkende mensen waren) liken en delen berichten met desinformatie over Covid en vaccinaties. Dat ik denk: Gaat het wel lekker met jou, Karel?
Is dit bij jullie ook zo? Vraag me nu af of ik ze zal blokkeren/berichten verbergen oid of in m’n tijdlijn laten zodat ik op de hoogte blijf van het tegengeluid . Ik neig nu naar het tweede maar mijn tijdlijn loopt er steeds voller mee dus op een dag moet ik denk ik toch gaan opschonen. Nooit gedacht.
Als het iemand is waar ik verder toch niks mee heb maar ooit toegevoegd dan ontlink ik. Bij directe collega’s of mensen waar ik wellicht ooit iets van moet (zakelijk) dan verberg ik de berichten. Geen zin in onzin in mijn tijdslijn.
Doe ik ook met mensen die LinkedIn als Facebook gebruiken/constant updaten
Zo irritant dit, LinkedIn is echt Facebook 2.0 geworden
Ja ik merk dit ook heel erg. Ook ondernemers met een klein bedrijf waarvan ik echt denk: volgens mij is dit niet slim. Ik blokkeer of verwijder ze dan inderdaad, stuk rustiger.