Thanksss!!!
Omg Jorn Luka gaat in zn programmaatje dé David Icke ontvangen.
Grote namen, mensen.
Heeft ie al een privéjet of boot geregeld? Hij plaatste daarvoor pas een oproepje omdat hij natuurlijk niet wil testen.
Ja typisch he. Hij heeft t het universum ingeslingerd dus als die postbodes daar een beetje willen opschieten, graag.
/trommelt ongeduldig op tafel
Maar hebben andere gevaccineerden dan geen last van een verstoorde menstruatie? Ik hoor dit bij bijna al mijn vriendinnen en merk het zelf ook. Ik heb nooit last gehad van mijn menstruatie en sinds het vaccin is het een paar dagen bedliggen van de pijn en een vloed die ik nog nooit eerder gezien heb baal ik best wel van ja
Nee, alleen de eerste menstruatie na het vaccin was een paar dagen later. Maar daarna weer normaal, ook geen andere afwijkingen. Misschien gebeurt het bij jonge vrouwen alleen? Ik ben 35.
Nee hoor, merk er helemaal niks van.
Ik had ook 2 keer een latere menstruatie maar is toeval denk ik. Was vroeger altijd regelmatig maar sinds een paar jaar af en toe een uitschieter. Zoveel factoren die daar invloed op hebben. Alleszins wel goed dat er onderzoek naar gedaan wordt.
Ik ken niemand die opvallende menstruatieklachten heeft gehad, ik denk dat mensen die er geen last van hebben dit over het algemeen ook niet benoemen en mensen die er wel last van hadden wel.
Ik heb nergens last van
Anecdotisch bewijs, is geen bewijs.
Als je koorts krijgt (van vaccin, of de griep, zoiets) zal je lichaam even andere prioriteiten stellen en dus even geen eisprong event houden. Dan is je menstruatie dus 1x wat later, daarna weer normaal.
Ik weet echt vrijwel zeker dat als ze vrouwen die corona vaccins hebben gekregen vergelijken met groepen vrouwen die bijv koorts na een blaasontsteking hadden of de griep, ze geen verschil tussen deze twee groepen zullen vinden.
Ik ben in de ronde dat ik het vaccin kreeg na 3 jaar uiteindelijk zwanger geraakt. Love the vaccin.
Wanneer patiënten mij vragen dat ze denken dat ze door het vaccin onvruchtbaar worden, sta ik op van achter m’n bureau en draai ik een rondje voor hen (dikke buik nu). Meeste raken dan wel overtuigd.
Haha dit vind ik echt cool.
Haha ik ook de ronde na het eerste vaccin.
Hahaha goeie! Ik had een maand na mijn tweede vaccin een positieve test.
Hmmm ik zie een verband!
Oh shit dat was helemaal niet de bedoeling sorry! Soms druk ik per ongeluk ergens op tijdens het scrollen
Happy Great Reset