De trails naar covid-vaccins zijn allemaal gedaan met hele grote groepen zowel mannen als vrouwen (Moderna 14.366 vrouwen vs 15.985 mannen; Pfizer 18.631 vrouwen vs 19.075 mannen; AZ 7.045 vrouwen vs 4.591 mannen).
Er is niet specifiek gezocht naar cyclusafwijkingen als bijwerking van de vaccins, in de oorspronkelijke artikelen hebben ze een korte follow-up van gemiddeld een maand (want we hadden haast!), de verdere follow-up loopt nog (tot 2 jaar na de eerste gift zo ongeveer), dus daarin zal het misschien wel naar voren komen. Ik denk dat even een verstoorde cyclus goed te verklaren is doordat je lijf druk is met iets anders, en op zo’n moment dan ‘besluit’ dat zwanger worden even niet het handigste is, waardoor je ovulatie onderdrukt wordt en je cyclus dus even verandert. Heel langdurig effect zou ik niet verwachten, en ik denk ook niet dat in de langere follow-up naar voren gaat komen dat dat bij de vaccinatiegroep vaker voorkomt dan bij de niet-gevaccineerde groep.
Zo, die is ook goed de weg kwijt.
Ja, en omdat het AD een onzinartikel plaatst betekend direct natuurlijk dat ALLES op het AD onzin is. Noem eens 1 krant die nooit onzinartikelen plaatst.
Je mag best weten dat ik (heel vroeg) in de overgang zit, en al een jaar niet meer menstrueer. Tot ik vorige maand ineens weer ongesteld werd, en ook gelijk een week lang, terwijl ik, toen ik nog normaal menstrueerde, altijd maar 2 dagen ongesteld was. Dus voor mij is dit een goede en hele plausibele verklaring.
Mag ik weten welke groep het is? vind dit soort complottheorieën altijd wel interessant om te lezen.
Edit: oh is het toevallig in Fadims? Daar zit ik al in maar daar kan ik hem niet vinden
Ik kon vannacht niet slapen en ben toen in een antivax/corona bestaat niet wormhole gevallen. Ik kwam terecht bij een vrouw die het volledig verloor in een IG live want ze mocht wel de sauna in maar ze mocht daar niet binnen eten. Ze was als een hond/slaaf behandeld echt dat soort ongein spuwt ze uit.
MAAR in de comments zag ik deze opmerking:
En ik hoopte oprecht dat die peak satire was maar nee dit is ook iemand wiens hele instagram volstaat met complottheorieën en eigenlijk vond ik het daardoor te grappig allemaal.
Dit? Kwam dit kanaal net tegen vanwege post in ander topic
Wel schokkend dat dit soort mensen wel naar de sauna gaan
Stel je voor dat je wordt aangereden door iemand die vlogt achter het stuur maar dan is het niet eens Enzo Knol maar zo’n wappie
Op dat moment zie ik juist weer een vergelijking met de holocaust
Maar ze snapt gelukkig eindelijk wat racisme is. En je kan gewoon aan haar zien dat ze geen Corona heeft ja???
Oh ik wel, ik doe dan altijd aangifte en maak vergelijkingen met apartheid en genocide. Gek genoeg heeft het nooit iets verandert
Zulke mensen hebben toch ook een heel zwaar leven. Krijg bijna medelijden.
Even volgens het wappie-argument dat dit kanaal vast alleen wappies post, zonder dat ik fact checking heb gedaan. Edit ik zie nu dat ze van de NVU is
(Comments zijn matig. Wat ‘ Idols voor GGZ-patiënten’, alsof er geld naar de GGZ gaat )
Volgens mij was het idd Fadims, daar gaat ook vanalles rond Maar het kan ook ‘chemtrails benelux’ geweest zijn, daar lees ik af en toe ook bizarre dingen
Haha ja Fadims idd, onder een post over Squid Game
Dat Fadims klinkt echt als het afvalputje van het internet, iedere keer als het hier op dit forum voorbij komt.
Is het ook! Ik weet ook niet waarom ik het mezelf aan doe om te blijven lezen…
Ik lees best graag posts van complotdenkers op instagram, Twitter etc. Vind het vermakelijk en van sommige punten vind ik het best goed dat er vraagtekens bij gezet worden omdat de MSM dat verzuimt.
Maar sommige dingen zijn ook zoooo dom. Zo zag ik gisteren iemand die op instagram opriep om allemaal ons geld van onze rekening te halen omdat de bank ons geld echt niet allemaal heeft liggen wachten totdat wij het opnemen. ONS GELD CIRCULEERT GEWOON ROND OP ALLERLEI REKENINGEN VAN ANDEREN!!!
Duhh. Dit is toch gewoon les 1 economie op school?
Laatst postte iemand over het boek: ‘waarheidzoekers’ deze heb ik direct gekocht!
Echt een mega aanrader!
Deze podcast daarover (interview met de auteur door Johan Fretz) is ook een aanrader!
Techniekfilosoof Cees Zweistra over kwaadaardige complotdenkers - Brainwash - HUMAN
De grootste complotdenkers in mijn omgeving hebben zich laten vaccineren hoorde ik van een familielid
Ik ga echt helemaal stuk, want deze mensen delen nog steeds van alles over het grotere plaatje en zelf onderzoek doen en trekken vergelijkingen met WOII. Terwijl ze dus zelf ook die prik hebben gehaald De reden is dat ze graag naar een bepaald pretpark met een groot kasteel wilden. Maar ze schamen zich er dus ontzettend voor en eigenlijk mag niemand het weten, ze gaan ook nog steeds naar protesten enzo hahahah. Ik ben alvast aan het kijken wat het kost om bij het eerstvolgende protest een vliegtuigje over te laten vliegen met ‘naam wappie is gevaccineerd!!’
Hey iedere prik is er een hé. Maar als je er zo van overtuigd bent dat we gechipt worden en dat het schadelijk voor je is, dan snap ik niet dat je je er zo makkelijk overheen zet voor een freaking pretparkreisje.
Maar hoe gaan ze dan verklaren tegenover die anderen dat ze daar naar binnen zijn gekomen? Omkoping, nep QR-code…?
Ja vraag ik me dus ook af, want hun kennende delen ze ook gewoon op social media dat ze daar zijn.
Maar ik vermoed inderdaad dat ze een lulverhaal over een nep QR code op gaan hangen. Je moet daar nog steeds een mondkapje op en daar zijn ze ook fel op tegen.
Het moest ook eigenlijk ‘geheim’ blijven dat ze zich hebben laten vaccineren, maar dat verspreid zich natuurlijk als een lopend vuurtje omdat iedereen het wel grappig vindt verder. Vooral met de achterliggende reden.
Edit: weet ook niet precies wanneer ze gaan, volgens mij ergens volgende maand.