Het complottheorieën topic

Nou dan stel ik bij deze dat die J.orn niet bestaat. Nog nooit gezien, heb onderzoek gedaan in de Albert Heijn maar daar heb ik hem ook niet gezien, dus… Hij bestaat niet.
Ik denk dus dat hij een deepfake is, gestuurd door de reptilians om verdeeldheid te zaaien.
Probleem opgelost.

23 likes

Een tip voor mensen die het interessant vinden waarom complottheorieën ontstaan. Hij benadert het onderwerp goed vanuit verschillende invalshoeken en onderbouwt zijn betogen gestructureerd.

Het is wel voornamelijk een filosofische en sociologische benadering, dus het is handig als je al iets van filosofie weet. Dikke aanrader!

9 likes

Berichten uit een besloten facebookgroep mogen hier niet geplaatst worden of wel? Anyhow, ik lees net berichten van mensen die beweren dat je kinderen kunt bestellen op b.ol.com. Je bestelt dan een boek of een plant van 9999,- en je krijgt een kind van 12…

1 like

Stel je voor dat je hier niets van weet en eindelijk die hele dure plant van 9999 euro bestelt, sta je mooi te kijken als PostNL je een kind komt afleveren.

36 likes

Dat overkwam mij gisteren, maar ik heb gewoon niet getekend voor ontvangst.

11 likes

Die theorie is echt zoo oud en zo raar

3 likes

Ja dit is gebaseerd op pizza gate toch?
Edit oh nee, maar dat dan misschien weer op pizza gate

Oh ik zou hem/haar gewoon voor het raam zetten bij de andere planten denk ik.

:seedling: 🪴 :girl:t3: :seedling: :cactus:

22 likes

Heel logisch ook, dat je dat dan stiekem wil doen maar die dingen wel de naam van vermiste kinderen geeft.

2 likes

Niet te veel water geven! Dat heb ik bij die van mij gedaan en die moest ik daarna extra verzorgen. Best veel werk.

1 like

Op aliexpres kun je wel bijv een telefoonhoesjes van 19.99 kopen en een gucci riem of louis vuitton sjaal krijgen als je de juiste comment achterlaat

2 likes

En goed bemesten @Krabsalade

4 likes

Zie je wel!! Zit er dus toch weer een kern van waarheid in

2 likes

Kun je achteraf betalen. Wel zo handig, want straks is het beschadigd.

Ik heb me meteen laten vaccineren toen het kon en sta daar nog altijd achter, maar ik herken dit ook. Sinds de tweede vaccinatie niet meer ongesteld geweest. Nou heb ik geen kinderwens dus is het voor mij niet echt erg, maar vreemd is het wel.

2 likes

Er staat nu een nieuwsbericht over op het AD:
https://www.ad.nl/gezond/duizenden-meldingen-over-menstruatiestoornissen-na-coronavaccin~a4e5d762/

3 likes

Ik weet niet of dit bij het corona vaccin ook is gebeurd maar ik luister wel eens naar medische podcast en heel veel medisch onderzoek wordt (werd? Hopelijk niet meer) vooral op mannen gedaan, dat vrouwen andere klachten kunnen hebben wordt soms te weinig bij stilgestaan.

Bedankt voor het delen van het artikel. Goed om te weten dat er meer mensen zijn.

2 likes

Ja dit las ik ook vanmorgen. Het stond onder een post over Squid Game. Ook dat de Nederlandse elite jaagt op kinderen ergens in de bossen. Dat het koningshuis mee doet eraan en dat Prins Friso eruit wilde stappen en dat hij er na zijn ski ongeluk bovenop kwam en daarna ineens dood was.

Edit: vraag me niet waarom ik in zo’n groep zit hahaha.

1 like

Deze man ook :neutral_face:

‘Volgens Roy is Rutte schuldig aan aan genocide en maakt hij deel uit van een groep mensen die met behulp van corona de wereldbevolking wil decimeren tot 5 miljoen mensen.’

1 like

Ja daarom is het ook heel goed als (edit: dat) deze meldingen serieus worden genomen. Ik ben wel wat gewend en als mensen hun cyclus ineens verandert denk ik al snel ‘waar heb je het over, kan overal door komen no worries’ maar ik besef me ook wel dat dat ook een manier kan zijn om vrouwen de mond te snoeren over lichamelijke symptomen/medische issues. Zulke meldingen moeten gewoon onderzocht worden, los van mijn mening erover