Het complottheorieën topic

Volgens mij heeft ze een boekje van Tjerrie gelezen.

Hopelijk voor het kind heeft zijn vader een andere mening.

2 likes

Ik was dit ook aan het luisteren en ook over feminisme. Ik trek vooral veel mijn wenkbrauwen op, ook over de hoeveelheid aannames die ze doet en hoop inderdaad dat de vader ook nog wat invloed heeft

1 like

https://www.ad.nl/buitenland/qanon-vader-vermoordt-kinderen-omdat-hij-denkt-dat-ze-slangen-dna-hebben~aeb7a278/

:open_mouth:

Geert die heeft een Twitter fittie met Baudet. Hij noemt hem ook gewoon gek haha. :clap: Klopt ook wel als je leest waar Baudet in gelooft. Hij heeft er op gereageerd in een Twitter draadje. Dat is rechtstreeks overgenomen van Qanon.

https://mobile.twitter.com/geertwilderspvv/status/1426538530038288388

3 likes

Die Jorn spoort echt niet. Hij plaatst stories over dat de Taliban een verzinsel is, en dat de ‘media niet eerlijk bericht over wat er echt speelt’ etc etc gatverdamme

4 likes

Jorn als in de irrelevante man van de toch al irrelevante Sanny?

https://mobile.twitter.com/JornLuka?ref_src=twsrc^google|twcamp^serp|twgr^author

Deze

Edit, in een notendop:

1 like

Hoe kan het toch dat ze echt denken dat er niks waar is van wat er gebeurt in de wereld. Ongelooflijk. :grimacing:

Ik snap het op zich echt wel. Je ziet in allerlei situaties dat mensen controle proberen uit te oefenen op ellendige situaties. Je hebt de “gewone” LoA/gezond leven-mensen die met de illusie leven dat ze ziekte en ongelijkheid kunnen weg-LoA’en en dan heb je deze mensen die nog meer moeite hebben met de onzekerheid van het leven en echt overal een reden voor proberen te bedenken die gepaard gaat met controle en dus de potentie om die controle te overrulen
Eigenlijk is hun beweegreden ook dat ze denken ‘ongelooflijk’ maar in plaats van de waarheid van onzekerheid, ongelijkheid en ellende in het gezicht kijken, kijken ze liever weg

1 like

Ja aan de andere kant vind ik het ook een soort van logisch dat die mensen ook hierbij weer hun vraagtekens hebben. Het zal me ook niks verbazen als het allemaal te maken heeft (volgens hun) met dat 2030 plan.

Ik ben erachter gekomen dat een ‘vriendin’ van mij hem volgt. Contact is al heel lang aan het verwateren en ik wist dat ze niet ging vaccineren maar ze geloofde niet in al die dingen hoor. En toch al die posts liken van hem waarmee ze toch duidelijk aangeeft dat ze niet in covid gelooft het dat het allemaal een vooropgezet plan is van de overheden. Heel jammer want het maakt ons nu echt te verschillend in denkwijze om het contact weer op te pakken. Ik weet niet eens meer wat ik wel met haar gemeen heb inmiddels.

1 like

Ik had laatst ook screenshots gemaakt van een gesprek tussen hem en Rick Boogaart (wat ze beiden op instagram deelden). Vond dat zo’n rare visie. Dit was trouwens tijdens pride.

Hahahaha “uitsluiting van de grootste groep” heeft hij zelf dan echt niet door hoe dom dit klinkt :joy: :joy: :joy:

Ik heb ook zoiets van iemand waarvan ik het totaal niet verwachtte

Hahaha ja dat vond ik dus zo raar. Hoe kún je nou zo denken?

2 likes

‘Black Live Matters’ in plaats van Black Lives Matter is altijd een :triangular_flag_on_post: vaker afkomstig van een racist of wappie dan een spelfout

8 likes

Als George Floyd zich had gedragen :cry:

1 like

Absurd hè? Dat je het je strot uit krijgt. Echt walgelijk.

“En de meeste homo’s ook niet” want hij kent iedereen overal?! Loser