Ik las dat ze nog even gingen navragen of het niet de Amerikaanse datum zou zijn, dus 8-11.
Dus donderdag zullen ze wel zeggen dat het 8-11 is, dan hebben ze weer een paar maanden om wat nieuws te bedenken.
Ja dit is wel zo handig, dit kun je gewoon te allen tijde blijven inzetten, waar het ook over gaat
Heel slim, want het jaartal staat er ook niet bij!
Maar even hè: alsof de overheid niet 100 manieren kan verzinnen die sneller zijn. Zo inefficiënt om eerst een heel programma op touw te zetten en iedereen aan te sporen een vaccinatie te laten zetten.
Ja zo werden we ook in de zeik genomen met 1 juno
Hoe ze uit haar ogen kijkt is wel een beetje eng
Ik ga stuk om de reacties op die tweet
Ik vind dat ze vooral zorgelijk kijkt.
Ben jij als mod ook onderdeel van de kwantumcomputer van orion?
Als ik dat ben, denk je dan dat ik het toegeef? Denk even na.
Wanneer gaat dit gebeuren? Ik wacht nog steeds en volgens mij is het in een deel van de wereld al de 12de.
Ja en is het alleen als je volledig gevaccineerd bent? Dan zit ik nog net goed, maar dan kan ik besluiten of ik morgen die tweede prik wel of niet ga halen.
Het is uitgesteld! Ab oosterhuis is namelijk met de pedo-satanisten bezig met de uitrol van een nieuw virus, dus het kwam nu niet uit oid!
Oooo! En met de naam Oosterhuis is dat ondergrondse treinen/trijnenstelsel ook te verklaren. Jeetje waarom heb ik dit niet eerder doorgehad
Oh ik realiseer me nu pas dat ik nog leef. Raar man. Body bag voor niks klaargelegd.
Zegt Isa hier nou met veel woorden ‘je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig’?
van instagram:
Wat ik heb geleerd? Dat het huidige speelveld een groot toneelstuk is. En er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van de mens. Ik kwam erachter, dat solidariteit met het een, steevast gepaard ging met het devalueren van het ander. Puurheid wordt gesaboteerd. En daarmee onze kracht. Als je moet tip toe-en om de kwaliteiten van een man te omschrijven, zonder een veelvoud van andere genders te beledigen, gaat er wat mij betreft iets mis.
Wij hebben de politiek helemaal niet nodig om elkaar te accepteren zoals we zijn. Een vrouw wordt niet sterker als mannelijkheid wordt afgezwakt. En als wij niet trots mogen zijn op onze nationaliteit, gaat dit juist ten koste van de harmonie. We komen niet dichter bij onze seksualiteit, als we aan het twijfelen worden gebracht voordat deze is ontwikkeld. En we worden niet gelijk als we leren dat we ongelijk zijn. Er is niets progressiefs aan, als je gelijkheid claimt maar een specifieke mening daarover verbiedt.
Want dat is wat er gebeurt. Er belanden meer standpunten in de taboesfeer dan er taboes zijn om te doorbreken.
Ben je feminist of seksist? Ben je een milieuactivist of een klimaatontkenner? Ben je progressief of een homo hater? Zou je elke asielzoeker toelaten of ben je een rechts-extremist? We zijn zo vaak op dezelfde plek geprikt dat we gevoelig zijn geworden en een vinger in de richting van dat plekje ons al doet terugdeinzen. En zwijgen.
Uit: speech scrabbles 2021
Hit me.
Impliceert ze hier nou dat niet alles zwart-wit is?
En tegelijkertijd zijn er maar twee genders?
Zij is echt de weg kwijt hoor. Nu ook weer dat ze haar zoontje niet naar school gaat sturen. Want ‘de kans dat een ongeschoolde iets vind dat dicht bij zichzelf ligt is groter dan iemand die het hele systeem afdraait’. Echt wtf