Het complottheorieën topic

ughh familie van mij repost elke keer shit van isa met o.a. als caption ‘als je het haar hoort vertellen komt het nog harder binnen!’

HOE moet ik mensen ooit nog serieus nemen?
ik vind dit echt heel lastig want we doen gewoon normaal tegen elkaar maar het sluimert zo onder de oppervlakte echt kut

1 like

De twee grootste wappies die ik ken laten zich nu toch vaccineren. Niet omdat ze van gedachten veranderd zijn en het licht hebben gezien hoor, nee anders kan een bepaald tripje naar het buitenland binnenkort niet doorgaan. Nu hopen ze alleen nog dat de muilkorven voor die tijd wel worden afgeschaft.

Nu is ieder vaccin er één, dus de reden waarom iemand zich laat vaccineren maakt me niet zoveel uit. Maar ik moet toch wel een beetje gniffelen om de hypocrisie.

16 likes

Ja echt heerlijk dit. Laatst ook een artikel in de Volkskrant met een consultant ‘die geen wappie was maar het gewoon onnodig vond’, die zich voor een vakantie toch maar had laten vaccineren. Anders moest hij zich laten testen en dat was zo’n gedoe :joy:

1 like

Hij wilde zeker geen ‘St0K In dE Neus!1!!11’

Mijn tante ook hoor, vorig jaar liep ze nog hysterisch te doen dat het vaccin een Bill Gates chip bevatte. Van de week zei ze dat ze gevaccineerd is. Maar wel met tegenzin hoor!!! Want ze is de afgelopen 43 jaar niet ziek geweest en die griepprik onzin haalt ze ook nooit!

Ik had weinig zin om er veel verder op door te vragen, dacht idd wat Duchess zegt; elke vaccinatie is er 1. Als ze geluk heeft, wordt ze de komende 43 jaar weer niet ziek, met dank aan deze vaccinatie :+1:

8 likes

Haha dit is precies wat de twee wappies uit mijn voorbeeld ook elke keer zeggen. En ach, ieder vaccin is er één, alleen erg standvastig ben je dan ook niet :joy:

3 likes

Ja dat zeggen er veel idd haha dan denk ik altijd stel je niet aan zeg.

Ik zag op social media ook al wat mensen die echt al een jaar ofzo regelmatig op fb zitten te klagen over de maatregelen en ook op evenementen waar testen of vaccinatiebewijs verplicht is. Kan er ook altijd wel van genieten dat ze dan dus hun principes opzij hebben gezet en braaf zijn gaan testen.

Nou maken jullie er ook nog een mooie laatste 48 uur van?

24 likes

Hoi allemaal,
Interessant topic! Ik ben geen anti-vaxxer maar over dit vaccin twijfel ik best wel. Wie verdient eraan? Waarom niet meer focus op gezondheid en groente eten en sporten? Heeft Mark wel echt een vaccin gehad of alleen maar water? Gewoon wat vragen.
Als jullie nou even reageren, kom ik over een paar maanden erop terug om daar weer op te reflecteren met mijn eigen bevindingen. Of niet

17 likes

Kut mijn body bag komt met Ali express, ben bang dat hij te laat arriveert

8 likes

Ik vraag me altijd af hoe al deze complotdenkers denken dat er ‘iemand’ is die dit een goed plan vindt. Als Bill Gates op een knop drukt en iedereen met een vaccin valt dood neer dan stinkt het de komende jaren toch nog overal op aarde naar ontbindende lichamen? Wie gaat die opruimen haha? Voor de miljoenen mensen die gevaccineerd zijn heb je wel een heleboel massagraven nodig.

7 likes

Heb je hem wel op tijd besteld? Anders heeft de roverheid je ook nog extra geld afgetroggeld voor BTW!!!

2 likes

Prima reden om nu van werk te vertrekken denk ik zo. Helemaal klaar met de maandag en heb wel wat beters te doen die laatste levensuren

4 likes

Nou dan maar geen body bag!!/ :rage: dan lig ik maar ergens te rotten, als statement
Bedankt voor deze eye opener

3 likes

Ja en waarom zou je juist de volgzame gevaccineerden om willen brengen als je gaat voor werelddominantie? Dan blijf je over met die wakkere wappies die je plannen doorzien. Daar heb je toch geen zak aan?

7 likes

Ja precies dit. Waarom zou je de ‘volgzame’ mensen dan weg willen hebben en de dwarse mensen over willen houden. Is toch een soort omgekeerde wereld lijkt me. Heb je precies niks aan.

1 like

Oh beetje zonde van mijn bestelling bij picnic dan van aanstaande zaterdag

3 likes

Maar moet ik dan alvast in de bodybag gaan liggen? Want ik weet toch niet hoe laat… Of moet iemand anders dat dan doen? Want dan ben ik toch al dood en boeit het niet.
En waarom zou Bill Gates dit doen? Zijn z’n aandelen ook niks meer waard en heeft hij geen geld meer. Hoe denken die mensen?

3 likes

Sommige mensen. Iemand post op haar instaverhaal dat het ‘toch wel heel toevallig is’ dat vandaag het IPCC/UN-rapport over de klimaatcrisis uitkomt, net nu het overal met corona beter lijkt te gaan. Ze blijven maar dingen verzinnen om ons in angst te doen leven!! Zij kiest dan liever voor liefde. :sparkles::sparkles::sparkles::sparkles:

2 likes

Vraag me dus altijd af wat deze mensen de dag na het big event denken als het niet heeft plaatsgevonden. Hoe praat je dat goed voor jezelf? Dan val je toch keihard door de mand.

4 likes

Nee dan is het verkeerd berekend (zoals bij het einde der tijden van de Maya’s) of het is wel gebeurd maar het is onder het kleed geveegd (en wij mainstream media schapen hebben dat dan dus niet door) en alle gevaccineerden die dan nog rondlopen hebben gelogen over hun vaccinatie ofzo.

1 like