Het complottheorieën topic

Een wappie die ik ken heeft haar tv de deur uit gedaan want ze vind dat mensen worden gehersenspoeld :sweat_smile: De tv bepaalt wat wij kijken en niet jij wat je wilt kijken.

Dat ze de hele dag op social media en zo zit is blijkbaar geen invloed :joy:

1 like

Doelt ze op een pandemie? Met haar ‘dingen die alleen in films en series gebeuren’ ik heb laatst 24 gekeken en dat ging ook over een heel besmettelijk virus wat bij de mensen weggehouden moest worden :thinking:

Alles wat op feesboek staat is waar, dat weet je inmiddels toch wel

3 likes

Jaa hoe kan ik dat vergeten! En tisjeboyjay is ook haar grootste inspiratie bron :laughing:

Ja dat is natuurlijk sowieso geen influencer :joy::joy:

1 like

Haha nee :joy:

Ik zou het echt een grap (wel een hele slechte) vinden als hij dacht ooeh anti corona berichten die content scoort, hij vol op zich daar heeft gestort, likes, geld etc ontvangen en zich ondertussen wel zich aan de maatregelen houdt + gevaccineerd etc

Klopt wel. Mijn zoontje kinkt altijd naar Hank & de vuilniswagen op Netflix. Èn nu blijkt dus dat vuilniswagens niet kunnen praten - daar kom je dan pas achter als je zelf onderzoek doet in de grote wereld. Dat zeggen ze er niet bij op Netflix…

22 likes

Ze gebruikt een woord met vier lettergrepen, ik ben om!

De vuilniswagen… is… in dienst van de (r)overheid. Omennnn ik ben zo wakker nu :tired_face::heart:

5 likes

Een tv-programma uitzoeken aan de hand van een tv-gids is natuurlijk ook veel gevaarlijker dan je laten meesleuren door een algoritme

2 likes

Absoluut! En een luchtig programma als shownieuws of sport zit vol met geheime hersenspoelingen van de roverheid. Levensgevaarlijk een tv.

Ja! Iedereen die Lyc-drop ooit heeft gelezen weet hoe gevaarlijk zo’n tv kan zijn. En in plaats van in drop, hebben ze dit keer vast iets in het vaccin gestopt waardoor die boodschappen extra binnenkomen

(Geen idee of iemand dit boek nog kent. Is van Paul van Loon en heb het volgens mij vroeger als boekenweekgeschenk gekregen en gelezen)

10 likes

Hahahaha ik brak mn hoofd erover welk woord ze nou bedoelde en ik kwam er maar niet op en nu lees ik het opnieuw en schiet het me ineens te binnen… geïndoctrineerd natuurlijk! (of mss is het bewuste ironie, je weet t nooit)
Maar als ik jullie nog eens ga indoctrineren hou ik m erin en zal ik het in mijn dagboek over impregneren hebben.

3 likes

Deze mevrouw vind ik zo bijzonder… ze komt aardig en oprecht op me over maar ik kan haar met de beste wil van de wereld niet goed volgen.

2 likes

Nee ze bedoelt wel geïmpregneerd want ze zegt beelden die worden geïmpregneerd, doordrenkt dus. Maar dat maakt het niet minder onzinnig

1 like

Je zou maar naast I.sa wonen en continu haar of die Jorn filmpjes in haar tuin horen opnemen voor insta

1 like

Ooooh ja. Dan zou ik zelf gekozen hebben voor ‘doordrenkt’. Maar ja ik ben nogal van de vorm.

1 like

Ik zit te nu denken wat ik zou kiezen als de keuze was tussen continu dit horen als buur zijnde, of zo’n kattenverjager. Heb geen idee

3 likes

Ik heb dat boek nog staan hier :joy:

2 likes

:troll:

48 likes