Het complottheorieën topic

Pff heel goed artikel. En t komt echt ff binnen dat zulke gruwelijkheden zo kort geleden nog hebben plaatsgevonden.

En wat een mafklappers om t daarmee te vergelijken omdat je niet meer na een bepaalde tijd naar buiten mocht, of even niet meer funshoppen of op vakantie. Echt wat is er mis met deze mensen :sob:

Nu in de stories van Isa vele complot ideeën over o.a. het klimaat, verhuizen vanwege 5G en uiterrrrraard corona :weary:

1 like

Ze linkt ook naar een post van iemand anders die dingen schrijft als ‘zonnebrand is net zo kankerverwekkend als verbranden in de zon’ en ‘laat je huid wennen aan de zon’, ze weten niet of wereld plat of rond is maar ze vinden dat er iets raars is aan de manier waarop het altijd aan ons gepresenteerd wordt (?!) en klimaatverandering is een hoax bedacht door mensen die meer macht naar zich toe willen trekken om zo andermans vrijheid te beperken… die mensen zijn echt niet goed hoor, wat een onzin kramen ze uit.

Fucking gevaarlijk ook om dit soort filmpjes op te nemen terwijl je aan het rijden bent btw, die Jorn praat zoveel met z’n handen dat hij echt de helft van de tijd zijn stuur helemaal niet vast heeft. Maar ja, ze zullen ook wel niet in verkeersdoden geloven, dat zullen ook wel gemanipuleerde statistieken zijn of weet ik het wat.

7 likes

Zo zie je maar weer, causatie ≠ correlatie.

2 likes

Nou, lekker verhuizen dan Isa!
Ik hoorde dat ze in de staat Tennessee in Amerika van het hele vaccinatie programma afwillen, dus ook geen bmr meer, misschien een goede plek voor Isa en haar maatjes om een nieuwe samenleving te starten.

3 likes

Oh corona bestaat niet zegt ie. Vertel dat tegen alle doden, langdurig zieken en ziekenhuismedwerkers die zich t afgelopen jaar de pleuris hebben gewerkt.

Word hier zo verdrietig van

1 like

Het zou zo goed zijn als ze niet alleen naar een 5G vrije plek verhuist, maar ergens naartoe waar ze helemaal geen internet tot haar beschikking heeft. Dan kan ze al die rare waanideeën iig niet meer verspreiden

11 likes

Sorry maar dat deel over of de aarde rond of plat is vond ik veel erger, echt helemaal waus die 2

5 likes

Ik verbaas me erover dat die Jorn en Isa zo stoer doen over dat ze die grenzen zo makkelijk over komen, dat past toch helemaal niet in hun overheid=dictatuur verhaal toch? Voor hun denkbeeld zal het beter passen als de grenzen potdicht zijn en je een verplicht test stokje in je neus krijgt.

En trouwens, hebben ze een relatie? Ik heb al die stories niet geluisterd nog.

5 likes

Ze benoemen niet of ze een relatie hebben, ze beantwoordt dm’s over conspiracy-onderwerpen. Wist je dat ‘er nog nooit zoveel ijsberen zijn geweest?? Doei!!’ aldus Jorn

3 likes

Na even googlen ben ik er nog niet over uit…

Lijkt volgens bovenstaande data wel zo te zijn, al zijn er ook andere grafiekjes te vinden (al gaan die meer over de toekomst). Het lijkt iig geen totaal gelul te zijn (wat ik wel had verwacht)

Ik heb ook even eigen onderzoek gedaan en ben er achter gekomen dat in het hoofd van Isa alleen maar poep en zaagsel zit!!
Niet alles geloven wat je ziet op insta!! Zelf blijven nadenken!! :dizzy_face:‍:dizzy:

7 likes

De redenatie was iets zoals ‘meer ijsberen betekent geen klimaatverandering’

1 like

https://www.npr.org/2013/02/02/170779528/the-inconvenient-truth-about-polar-bears?t=1626982330300

In dit artikel wordt gezegd dat het eraan ligt dat het sinds 1970 ofzo verboden is om op ijsberen te jagen.

En sowieso, de ijsberen populatie is natuurlijk niet de enige marker voor milieuvervuiling/mens geïnduceerde klimaatverandering.

4 likes

Thanks voor de link! Interessant. En nee, ik denk ook zeker niet dat dit een graadmeter is voor wel/geen klimaatverandering oid. Dat is wat mij betreft gewoon een feit. Maar soms denk ik dat alles wat die Jorn zegt pure bullshit is. Dan verbaas ik mij bijna dat er (soms) nog (een kern van) waarheid in zit! :sweat_smile:

1 like

Het is wel grappig dat Isa het dan heeft over dat cijfers en statistiek niets zeggen tot je context erbij hebt, maar zij net zo goed zelf de context weglaten als het hen uitkomt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Even een intermezzo met thematische achtergrond muziek

2 likes

Nee natuurlijk niet, is net zo’n onzin als al het andere wat die mensen uitkramen.

Nee en bovendien zit er ineens een kortingscode in het stukje tekst verwerkt dus dan geloof ik al helemaal weinig van wat er staat

4 likes

Kijk eens goed naar Isa, zou daar echt geen huidsverzorgings/zonnebrand tips van aannemen.

18 likes