hij heeft nu een persco gegeven dat hij vraagtekens heeft bij de watersnood. geen woorden voor
Ja daar reageerde ik op haha
Vond het ook heel ongepast dat hij in die persconferentie refereerde aan Peter r. de Vries als een ‘vrijheidsstrijder’ net als wij.
Uhm ik denk dat Peter echt kotst op dat soort types maar whatever floats your boat
Er zijn toch complotten dat Peter omgelegd zou zijn door de NL overheid omdat hij op het punt zou staan het “Corona complot” naar buiten te brengen?
Van uit dat licht zegt hij dit vrees ik
Ik dacht dat ayahuasca ceremonies tegenwoordig verboden waren in Nederland? Wat voor stichting is dat dan dat die dit wel nog mogen doen?
Nu veel ophef op twitter over de wappies die gekleed waren in zwart/wit gestreepte pakken en jodensterren: https://twitter.com/Anne197543/status/1416440156505190405
Wil er iemand met mij in discussie gaan dat diegene echt wel iemand heeft gesproken die holocaust survivor is die bevestigt dat er precies hetzelfde gaande is als in de oorlog en de jaren ervoor. Ik voel me bijna verplicht om me super diep in te lezen in de great reset omdat ik geen weerwoord heb om die persoon tegen te spreken. Het is zo bizar.
Ik vind dit zo verschrikkelijk. Mijn wappie-buurvrouw loopt ook al weken met een jas met een jodenster, plaatsvervangende schaamte hier.
Wat.
Ja, ze weten alles te herleiden naar dat “ze” (wereldleiders?) de “agenda” weer proberen door te duwen. Net als dat de watersnoodramp in Limburg etc. ook onderdeel is van het plan. Allemaal om van ons makke en volgzame schapen te maken.
Ik screenshotte dit gisteren van een oud collega (super normale jonge chick, kon goed met haar overweg altijd?)
Echt zo bizar dat mensen dit met volle overtuiging op hun instagram delen, dat je het niet eens bent met een lockdown, het beleid of je je vraagtekens hebt bij het WEF, prima. Maar hoe dúrf je de genocide van miljoenen mensen te misbruiken voor je agenda.
Ja, dit is éxact zoals de Holocaust. Waar Joodse mensen ook vrijwillig gestreepte kleding aantrokken en sterren op hun kleding naaiden.
Pff ik zag gister een foto van de holocaust van vrouwen met babies of zwanger die gewoon vermoord werden Hoe durven ze deze periode daarmee te vergelijken. Echt niet oke
En zonnebrilletjes droegen en breed lachten!
Dit is toch ook zo’n onzin argument. Net als dat er ook wat zwarte mensen zijn die Zwarte Piet een fantastische traditie vinden en mensen met een handicap die allerlei validistische onzin verdedigen. Dat zijn nooit valide argumenten voor racisme/validisme of om antisemitisme te misbruiken
Ja geen grap. Wat het maar waar. Zij loopt daar dus ook bij. Stiekum blij dat ik straks weg ben hier (niet alleen daarvoor trouwens)
Ik moest voor het eerst ooit in mn leven wel lachen om een comment onder deze ‘persconferentie’ op dumpert, over dat hij als publiek een kring van zn knuffels om hem heen had staan
Omgggggg die podcast van Isa over die ayahuasca-ervaring. Nu begrijp ik waarom mensen tripreports saai vinden.
En het zit trouwens ook vol humblebrags.
In het begin hemelt die ander haar op en dan zegt ze ‘jeetje ik vind het best een beetje ingewikkeld om dit allemaal te ontvangen’. Nouuuu ik schat zo in dat dat wel meevalt.
Na een tiktok over nederlandse flat earthers waarin de schietpartij van Orlando ook werd genoemd ben ik gaan googlen waarom mensen in complotten geloven. T kwam er op neer dat t ergens voortkomt uit angst. Een onverklaarbare gebeurtenis waar ze een verklaring voor zoeken. Daarnaast is er ook een steeds grotere groep met wantrouwen richting de overheid en dergelijke. Nu heb ik zo t idee dat coronawappies zichzelf echt niet als bang zien. Maar vind de angstverklaring toch wel erg logisch. Vraag me af hoe ze reageren als je die verklaring voorlegt.
Dus dat flat earth gebeuren is ook al hier. Benieuwd hoe groot dat nou is en wordt in Nederland. Hebben ze een website of zoiets?
@Whoopdidoo Angst lijkt me ook een goede verklaring. Nou is dat ook motivatie voor 80 procent wat mensen doen ofzo. Mijn theorie is dat dat zelfs geldt voor onvriendelijke posts op forums. Maar die verklaring ga ik ze niet voorleggen.
Dit was echt een oud filmpje al want de man zei de schietpartij in Orlando vorige maand. Ga er van uit dat hij die grote in de nachtclub bedoelde en google vertelt mij dat dat al in 2016 was.
Denk niet dat t groot is, kan er nog niks van vinden.
Vind t gewoon bizar dat mensen corona nog ontkennen of niet erg vinden. En misschien is t mijn pessimistische manier van denken maar ik denk altijd wat als ik nou net die ene ben. Zag een filmpje van een man die 6 weken in coma heeft gelegen en 5 maanden in t ziekenhuis en nog steeds zuurstof nodig hebben. Tuurlijk het zullen er niet veel zijn maar je weet nooit van te voren of jij diegene bent.