Het complottheorieën topic

Naar aanleiding van je bericht ben ik ook weer eens haar stories gaan kijken en ik heb me zeer vermaakt.

Wat gaat Isa doen als corona voorbij is? Zichzelf ‘uitlijnen en opschonen’, zichzelf verbinden met zichzelf en dat proces delen. O ja, en ze zou ook graag ‘natural highs’ willen gaan aanprijzen. Met andere woorden: nieuwe inkomsten aanboren door kruidenvrouw-influencer te worden (ze is alvast begonnen met een kortingscode voor een sapkuur).

Heel logisch toch?
Ja en vlg mij maakt ze het ook goed met haar vriend via de stories? Beetje gek (en vermakelijk want blijf wel kijken)

2 likes

Ik denk niet dat ze echt iets hebben gemaakt. Isa’s stories van vandaag zijn weer top

Ik vond het zo lastig om te volgen dat me dit serieus heel moeilijk werk lijkt. Van de hak op de tak, zinnen niet afmaken, op geen enkel niveau een logische opbouw. Brainwrecking.

1 like

Maar echt. Mijn hemel zelden iemand zo zweverig gezien. En ze gaat stoppen met activisme, why.

Ik vind haar dus heel cool eigenlijk, met hoe ze doet en denkt. Maar ik neem haar niet serieus ofzo, was ook als een van de eersten van hier volledig geprikt.

Ja, ik denk dat zij voor haar doelgroep wel een goede influencer is. Hoe zij zich presenteert en gedraagt. Ze fascineert me daarom ook. En het js een soort irritainment. (Ik ben niet de doelgroep voor de duidelijkheid😂)

7 likes

Helemaal verbaasd, en wilde al bijna vertrekken naar google om te zien wanneer ze van haar geloof is gevallen, tot ik net op tijd doorhad dat je bedoelde dat he zelf gevaccineerd bent
:sweat_smile:

1 like

Wat vind je cool aan de manier waarop ze doet en denkt?

2 likes

Bedoelt ze dat we gaan uitsterven net als de dinos? Merk verder dat ik ergens door die verhalen die ze in dr stories deelt toch gevoelig word ervoor. Ook al zitten die 2 prikken er al in en heb ik niemand in mn omgeving gehad met gekke dingen. Maar toch. En dan zegt ze weer iets over mrna vaccins en dat artsen instructies krijgen over hoe te reageren op kritiek erop. En dan denk ja joe die dingen zijn echt al lang in ontwikkeling enzo. En geloof ik mn persoonlijke forumheld Ovenschaal ook wel qua hoe vaccins werken.

Kwam vandaag nog een andere complottheorie tegen op tiktok en had de link gekopieerd maar later wat anders dus nu ben ik t kwijt. Ging in ieder geval om een account van een wit meisje die echt mega racistische dingen zegt, en witte mensen oproept om op de komen voor zichzeld enzo. En die man van de tiktok had dus een theorie dat ze door rusland ingehuurd was om dat soort dingen te zeggen. En blijkbaar zijn er ook mannen die meisjes voor hun winnen zodat die dan weer het woord kunnen verspreiden. Oke supervaag.
Heb wel de tiktok gevonden https://vm.tiktok.com/ZMdqWLbBp/

Hmm of het hier moet in het mommyblog topic :thinking:

Maar misschien kan Isa na de Corona dr leven beteren en opkomen voor kinderen die ingezet worden door influencers!! Omdat ze zo duidelijk zegt: “wat jij als volwassene doet moet je lekker zelf weten maar als het op kinderen aankomt: zij kunnen niet zelf kiezen dus die moet je met rust laten!”

Klein sprongetje naar kinderen op social media en als reclame materiaal en ze kan super goeie dingen doen :raised_hands:t3::upside_down_face:

10 likes

Echt? Als ze dingen deelt over mensen die echt al heel erg op leeftijd zijn, denk ik: dat is missh ook gewoon ouderdom of iets onderliggends?

Maar ze deelt juist dingen nu over relatief jonge mensen (19-60 range zegmaar). Ik kan me wel voorstellen dat je daar onzeker van wordt

Aha in haar prik stories (doet ze al een tijdje) deelde ze vlg mij ook best vaak over ouderen. En vast ook over jongeren nu, maar bedoel van ik werd er niet heel bezorgd van omdat
ik het bij de ouderen niet direct aan de prik kan wijten (bij jongere misschien ook niet? Dat weet je helaas niet) maar missh ben ik er niet vatbaar voor. Dus de verhalen, ook mij kan iets overkomen uiteraard!

Ja ik denk zelf ook wel zo; 1 op 10 zwangerschappen eindigt in een miskraam. En dat is echt super kut, maar… dat zij nu 2 verhalen van een miskraam na vaccinatie toont bewijst voor mij echt niet dat dat daar door komt? Als het aantal miskramen in de gevaccineerde groep ineens 3 op de 10 is ofzo, ja dan zou ik wel gaan twijfelen denk ik.

1 like

Ja exact dit dacht ik ook toen ik de stories over de miskramen zag, van oei dit kun je ook op 2 manieren interpreteren. Afhankelijk van aan welke “kant” je staat

1 like

Maar als je twijfels hebt en zwanger bent of graag wil worden, kan dit net zo’n rot bericht zijn…

2 likes

Ja iemand die 90 is en 2 weken later doodgaat denk ik tsja. Maar dingen die vrijwel direct gebeuren. En miskramen bv. Maar ja een was ook paar weken later, en t kan natuurlijk altijd gebeuren.

En soms vind ik echt dat ze onzin uitkraamt hoor. Maar op een of andere manier soms ook heel logisch. Desondanks ben ik super blij met mn prikken want denk dat dat t enige is wat mn doodgaan aan corona angst momenteel onder controle houdt. Ach wie weet heeft ze gelijk. We zien t wel. Al snap ik dan nog steeds t grote punt hierachter niet, the great reset toch, en weet niet of ik zin heb t uit te zoeken.

Ik zie dat ze een podcast heeft opgenomen met een van mijn favo vegan restaurants hier. Nou daar ga ik dus niet meer heen (Waku Waku heet het, voor de mensen die er ook niet heen hoeven nu)

En tsja ik ben in de twee weken na mijn vaccinatie maar liefst twee keer ziek geworden (voedselvergiftiging en buikgriep, was al drie jaar niet ziek geweest), maar dat is gewoon toeval natuurlijk. Net als mensen die een beroerte of miskraam krijgen. Heel naar, maar ik geloof het ook pas als het bij de groep gevaccineerden ineens significant hoger is.

5 likes

Nee, ik denk niet dat ze gelijk heeft. Ze baseert haar meningen namelijk niet op wetenschappelijke onderzoeken en haar meningen zijn vaak bijzonder anekdotisch van aard en slecht onderbouwt.

Sterker nog: ik denk dat een hoop van de verhalen die zij over mensen vertelt vaak gewoon toeval zijn en zij dat gebruikt om angst te zaaien.

5 likes