lol ik dacht deze video is iets met bewijs maar het is een soort slideshow van onzin?
Zag op FB een bericht voorbij komen dat Peter R. Is neergeschoten in opdracht van ‘de overheid’ omdat hij op het punt stond zijn onderzoek naar Covid naar buiten te brengen, waarin hij uiteenzet dat het niet bestaat.
Echt wtf, in het zelfde straatje als Engel die het nodig vond om Eriksen te gebruiken in zijn campagne tegen corona
Omg. Is dat ergens op gebaseerd? Als in, was hij ook bezig met onderzoek rondom covid?
Wat zegt ze dan?
Ze zei dat haar oogkleur veranderd was na ayahuasca. Daarna deelde ze voor en na foto’s. En ze zei iets van dat dat bijzonder is ofzo.
Heh wat ?
Die oogkleur Veranderig zou vaccinatie schade zijn haha?
Begrijp ik nou goed dat dit iemand is die weer denkt dat Isa het vaccin heeft genomen?
Chill dat die complotten uiteindelijk weer tegen zichzelf keren blijkbaar
Neee dit gaat niet over Isa! Komt uit de reacties op die gekke tweet van als september in de bomen zit. Had even ingezoomd om die namen weg te halen.
Ik vond dat ‘maak het viraal’ zo mooi. Sorry voor de verwarring haha.
Nee dit is dan ayuhuascaschade I guess.
@Fishing
Zelfs al zou zo’n volstrekt onmogelijk scenario waar zijn, lijkt het me een prima prijs om te betalen voor de gezondheid van mijzelf en mijn medemens: geen pandemie meer en misschien straks groene ogen? Waarom niet
Oh ik dacht dat ze iets plaatste over het knipperen maar ging over de kleur dus @CrokyBolognese
Ik zag ook al voorbij komen dat die hele aanslag nep zou zijn, een afleiding om ‘vrijheidsberovende wetten’ er doorheen te drukken
Isa en Doutzen zijn nu aan het chillen
Wat als dit allemaal een complot was om bij Doutzen op de thee te kunnen komen
Is dit terug te luisteren?
Ik zeg pakken dat geld meiden!
Dafuq did I just read?
Haha ik snap er niets van. Waar ik wel altijd van kan genieten is die verwijzing naar mensenrechtenverdragen, ze lijken altijd te vergeten dat die door dezelfde ‘cabal’ of ‘wereldelite’ zijn opgesteld die ze nu zo verafschuwen
Zo heftig dat ze gewoon door blijven gaan, zelfs na een vonnis van de rechtbank. En die sympathisanten worden alleen maar extra gevoed in hun overtuiging dat op deze manier dingen onder het kleed geveegd worden. Heel eng dit soort mensen.
Isa: abonneer je allemaal op mijn website kleineactivist.nl voor mijn nieuwsbrieven binnenkort!
Isa 2 uur later; mensen ik ben klaar met het activisme stuur mij geen linkjes of artikelen toe