Waarschijnlijk stappen ze dan weer over op het idee dat dit slechts een oefening was om te zien hoe gewillig het volk is. Maar de volgende keer zijn de mondkapjes voorgoed en laten de schapen zich allemaal inspuiten met vergif!
Hahahaha
Haha ‘emigratie-aanvragen’ ook echt. Het is gewoon de EU hoor (nog wel althans) dus je kan er in principe naartoe zolang als je wilt.
Huh ik vind haar wel heel helder overkomen, alleen praat ze veeeeel te snel. Ik weet niet wat ze op heeft?
Ik vraag me vaak af wat Isa op heeft. Bij alle filmpjes die ik van haar zie, heeft ze superkleine pupillen, terwijl het licht normaal is in haar filmpjes.
Ze ziet er toch niet achterlijk uit. Hoe gaat een medicijn omkeren dat je lijf antistoffen heeft aangemaakt na een vaccin. En laat ie dan de antistoffen die je door een griepje hebt wel zitten? Of delete ie alle antistoffen die je hebt en ben je lekker flink verkouden van elk virusje wat je tegenkomt. Hoe dan.
Hoe ziet iemand er achterlijk uit?
@Drosera @Hippe_kikker Ik vind het ook een beetje raar/naar om te speculeren over of iemand ‘iets op’ heeft omdat ze een (zeer) afwijkende mening hebben en snel praten (genoeg mensen praten snel als ze ergens opgewonden over zijn) En als ‘kleine pupillen’ al een dead giveaway zou zijn zou het net zo goed door medicatie kunnen komen en dan vind ik het helemaal niet gepast.
Doe eens niet zo moeilijk.
Door Isa ben ik ervan overtuigd dat doorgedraaide mensen snel knipperen met hun ogen. Echt bizar hoe vaak zij knippert. Zag t ook bij een yoga/meditatie/cult iemand, die had t ook. Oke n=2 maar toch.
Oh is zij ook die vrouw die ging toeteren in haar auto tegen de avondklok? Daar heb ik toen zo om gelachen…
Ja goed antwoord ja
Wat je daarna zegt bevestigt in ieder geval wel dat het geen zin heeft dit gesprek met jou te voeren.
Hahaha ja volgens mij wel
En dat je dan van alle Europese landen Hongarije kiest zegt ook wel heel veel over je als persoon
Maar wat denken deze mensen dan, dat df geen corona is in andere landen? Of geen maatregelen?
Ik snap wat je bedoeld! Iemand die ik ken is ook verwapt en die ging van heel normaal praten naar ook zoals deze vrouw praat + extreem veel knipperen. En ineens een soort bepaalde maniertjes van stiltes in hun zinnen + bepaalde woorden zeggen.
Als ze op ig het over normale dingen heeft dan zie je het bijna niet en zodra het over corona of zoals zij zegt C gaat dan zie je echt een soort waanzin lijkt haar manier van doen terug.
Het hele serieuze gesprek over al dan niet veel knipperen iets zegt over de mate van doorgedraaid zijn? Of t feit dat ik ze doorgedraaid noem, want dat mag natuurlijk ook niet.
@Foefjeisthuis Ja gek he. Misschien is t iets als dat ze heel graag en snel hun belangrijke verhaal naar buiten willen brengen. En dat je ogen lekker snel meeknipperen.
Ben oprecht benieuwd wat het verhaal is achter dat ontstoren. Hoe het in hun ogen werkt.
Ik bedoel helemaal niet ‘achterlijk’. Zelf vind ik het moeilijk om te zien of die complottheorieën nou naar psychose neigen (wat ik vaak genoeg om me heen heb gezien en wat ook gepaard gaat met snel praten maar ook met verward overkomen meestal) of dat het ‘gewoon een andere mening’ is. Dit is om mijn eigen standpunt tov de theorieën te bepalen en heeft dus niets met haar bekritiseren te maken.
Haha ik ga stuk ze kijkt er ook zo lekker zelfgenoegzaam bij
@Whoopdidoo Het hele gesprek over dat bepaalde uiterlijke kenmerken of milde tiks als veel met de ogen knipperen een mens ‘achterlijk’ of ‘doorgedraaid’ maakt. Echt heel erg raar hoor. Ik heb een vriend die bijvoorbeeld veel met zijn ogen knippert en ik vind het echt belachelijk om dat dan hier te gaan bestempelen als ‘doorgedraaid’ zijn en als een soort macdonalds psycholoog gaan speculeren welke gedrags of uiterlijkkenmerken er volgens jou horen bij iemand die ‘achterlijk’ is.
En ‘want dat mag natuurlijk ook niet’, girl, serieus?
Als je vriend verder geen onzin uitkraamt zal dat knipperen hooguit iets zijn dat opvalt. Als in jeetje wat knippert die vaak. Vind t bizar dat ik dat uberhaupt moet uitleggen.
En misschien heb ik het verkeerd verwoord want met ze ziet er niet achterlijk uit bedoel ik niet alleen uiterlijke kenmerken. En daar ga jij nu op door. Leek mij vanzelfsprekend maar is t blijkbaar niet.
En ja sorry als je zo ver in t anti corona en alles zit dan vind ik je doorgedraaid.
Isa zegt nu dat er kinderen ernstig beperkt zijn geraakt door de prik. Is hier data van of is dat natuurlijk weer allemaal in de doofpot gestopt.
Los van het knipperen, pupillen etc. , inhoudelijk:
Bij isa is het wel echt te merken dat ze steeds verder verzakt raakt in die theorieën. Een jaar geleden begon het met tegen de coronawet en tegen beperkende maatregelen (niet mijn mening, maar ik kan dit ergens nog wel begrijpen) maar nu: helemaal full wappie: met het ontregelen van vaccins, geloven in een slechte allesoverheersende macht (Soros, Gates), etc. Volgens mij omdat ze steeds meer ‘normale’ mensen in haar omgeving kwijtraakt en alleen nog tijd spendeert met nog heftigere wappies zoals die Jorn (hallo link met FVD!).
Sorry door jouw reactie realiseer ik me pas dat er gedacht wordt dat ik met achterlijk echt verstandelijk beperkt bedoel. Dat is echt niet zo. Ben ook niet gewend dat t zo gebruikt wordt.