Het complottheorieën topic

Kunnen de kinderen van nu nog ergens genoeg geld aan verdienen om een huis te kunnen kopen. Jezus wat een onzin.

1 like

Ik denk dat mensen dus ‘bewuster’ nadenken over vaccins en dat het hele corona gebeuren een extra trigger is voor de ouders. Ik zie in ieder geval om me heen dat ouders hun kinderen in het begin wel laten vaccineren en bij het vaccin van 1,5 jr al beginnen te twijfelen en de dktp prik van 4 jaar niet meer doen.

Toevallig zag ik vandaag nog een kennis wiens dochter een afspraak had bij de GGD en wenste haar succes met de prik omdat mijn dochter de afspraak vorige week had en ze zei lachend ooohhh nee dat doen we niet hoor, dat vertrouw ik niet. Oke zal wel🥲

En dan over een paar jaar zitten we weer in een polio pandemie kan iedereen daar weer over gaan janken :sob:

1 like

Wat is het toch ook met die mensen dat ze alles zo overdramatiseren.

7 likes

Ik begrijp dit ook echt zo niet. Laat iedereen het voor zichzelf beslissen. Ook als je kinderen onder de 18 zijn.

Zelfde als toen met de baarmoederhalskankerprik. Ik had echt veel meiden in m’n klas die hem niet mochten van hun moeder. Ben m’n ouders echt dankbaar dat ik die keuze zelf heb mogen maken toen. Zij hebben toen gewoon uitgelegd waar het voor was, maar ook waardoor anderen twijfelden en ik ben hem toen gewoon gaan halen.

6 likes

Dan moet je wel het geluk hebben dat je, net zoals jij, ouders hebt die voor beide kanten open staan en informatie bieden. Wanneer jij thuis alleen maar hoort dat vaccins eng zijn of dat het onderdeel is van een complot, dan is het wel lastig om een andere keuze te maken. Het blijven toch je ouders. Andersom trouwens ook hoor.

4 likes

Dit was bij mijn zusje van nu 14 ook zo. Ze was zelf ook echt verbaasd dat er zoveel meiden uit haar klas het niet wilde of niet mochten van hun ouders.

1 like

Ja dit draadje:

1 like

Het lijkt wel alsof die zoon… zelf heeft nagedacht :zipper_mouth_face:

:cheer:

16 likes

Ik snap niet wat hier staat eigenlijk.

Hebben ze ruzie gehad om de prik? Wilde hij wel, zijn ouders niet, of andersom?
Gaan zijn ouders hem nou tegenhouden bij de vaccinatie?
Zachte hand werkt niet?

Zo veel vragen.

:upside_down_face:

7 likes

Wat een enorm dramatische reacties ook joh, met dat ‘sterkte’ en ‘het voelt zo verkeerd’…

6 likes

Ze wordt in dat draadje zelfs gecondoleerd hè :sweat_smile:

6 likes

Wtf……

11 likes

Echt wtf

Zo simpel om Hugo ook te haten. Die man heeft er natuurlijk in zn up voor gezorgd dat t vaccin er kwam en dat wij t allemaal nemen :joy:

5 likes

Nou ik zou in ieder geval meteen laten vastleggen bij wie mijn kinderen niet terecht moeten komen mocht er iets met mij en mijn partner gebeuren (en dan niet als gevolg van vaccinatie).

Verrassend ook weer dat deze mensen niet alleen wappie onzin lopen te verkondigen, maar Twitter ook gebruiken om hun racistische denkbeelden te ventileren. Thierry is vast trots.

10 likes

Ik kan me best invoelen dat als jij zo anti-vaccinatie bent en écht gelooft dat het vaccin schade zal toebrengen, dat het voor jou als ouder heel zwaar is als je kind zich wel laat vaccineren. Want jij bent ervan overtuigd dat dit jouw kind schade zal berokkenen en dat willen ouders voorkomen als het even kan. Maar wat ik níet begrijp is dat je (fysieke/emotionele) dwang gaat toepassen om te voorkomen dat je kind zich laat vaccineren. Want dat is precies wat ze het kabinet verwijten, prikken voor vrijheid etc. Pot verwijt de ketel.

4 likes

hahahaah sorry maar echt wat gaat er in dit soort mensen om? Orban is ook zo’n goeierd natuurlijk

Ook zo’n wappie die reageert dat ze naar Portugal wil gaan, is goed hoor maar het is daar nu heel veel strenger dan in Nederland? Dat eigen onderzoek is goed gegaan zo te zien

8 likes

Vraag me echt af wat deze mensen gaan doen als blijkt dat iedereen die zich wel laat vaccineren straks niet dood neer valt en ook niet magnetisch wordt. Geloven ze dan eindelijk dat er niks aan mee aan de hand is, of hoe lang is daar voor nodig?

2 likes