Waarschijnlijk dat laatste
See you at the ICU!
Nee de vader van haar kind, dus daar was ze een paar maanden geleden nog mee en het is nu uit.
Hoe weet je dat, heeft ze daar iets over gepost?
xx ramptoerist die graag aan hatewatchen doet
Ze waren kennelijk getrouwd omdat ze in haar speech ook melding maakt vd scheiding (of het zijn 2 aparte zaken)
Haha herkenbaar.
In haar stories (Q&A) van gisteren. Ze zegt dat ze nu gescheiden woont van de vader van haar kind.
Die Maarten was de vader (of dat kind noemde hem iig papa) en ze zijn nu uit elkaar.
Ik volg ook een wappie op instagram en ik vind het te komisch om haar te ontvolgen want ze komt met de tijd met steeds raardere dingen. Nu gelooft ze dat shapeshifters echt zijn. Wtf
Stories staan nu nog online: run with grace
Ik probeer te snappen wat ze allemaal schrijft maar ik begrijp het letterlijk gewoon niet. Waar komen de reptilians vandaan en wat willen ze.
En dan gaat het vervolgens weer over het hogere bewustzijn etc. Nou volgens mij is zij gewoon in een psychose belandt door allerlei drugs met mushrooms en cacao en weet ik veel.
Wisten jullie dat veel nazi kopstukken ook ‘wappies’ waren?
Ik las hier vanochtend iets heel interessants over. Past denk ik wel in dit topic.
(legaal) linkje voor wie het wil lezen. (Kan wel maar een x keer op geklikt worden volgens mij, daarna werkt hij niet meer.)
Ze heeft The Matrix gewoon te vaak gekeken
Insta wordt echt zo langzamerhand een guilty pleasure!
Ze was op een trouwerij, daar zat ze huilend in de bosjes omdat het net uit was met haar vriend, en daar moest ze een speech houden. Toen ging haar zus haar bellen en troosten en gaf ze de speech toch.
@Dombo
Lol zij is ook echt binnen no time van 0 naar 100 op de wappieschaal gegaan.
Overigens viel zojuist mijn telefoon uit terwijl ik naar haar stories zat te kijken over dat Elon Musk ons allemaal in robots kan veranderen om ons via technologie te besturen. IT’S HAPPENING
Ik kan niet wachten tot oktober komt en er een vloedgolf aan ongevaccineerden het zh binnenkomen.
Mijn gok is dat ze dan zeggen dat Bill Gates een ander virus heeft losgelaten om ze de mond te snoeren dat alleen wakkere mensen ziek maakt
Kennen jullie Café Weltschm.erz? Ik had er nog nooit van gehoord totdat Tim Hofman gisteren een linkje op instagram deelde. Het ging dit keer om een discussie tussen een journalist van de Volkskrant en een complotdenker. Het is gênant want de complotdenker wordt er volledig onderuit gehaald met de onderzoeken die hij erbij haalt. Daarnaast klaagt hij nog over de censuur in de media, terwijl cafe Weltschmerz het filmpje later zelf van hun YouTube Kanaal afhaalt. De discussie Is nog wel te zien via deze link, ik vond het erg vermakelijk!
Ja ik heb wel even getwijfeld of die Jorn haar vriend was maar het was toch die Maarten maar ik zal hier maar geen (complot) theorie over beginnen hehe
Voor hen die geïnteresseerd zijn ihet artikel over wappies in het derde rijk, maar net als ik geen Blendle hebben:
Ik heb ook nog een artikel gevonden van de Groene Amsterdammer over complottheorieën in het Derde Rijk.
Oh ja die niet natuurlijk, en eigenlijk oprechte twijfelaars die het gewoon spannend vinden ook niet.
Wel mensen die heel heel bewust paniek zaaien en onjuiste informatie verspreiden. Die mensen hoeven ook niet dood ofzo, maar flink ziek mag wel.
Ah een kennis van mij postte dat over een aantal jaar ‘non-vaccinated sperm’ het nieuwe goud of bitcoin is
Joejoe
Ik snap ook niet hoezo mensen opeens gaan twijfelen aan t vaccinatieprogramma voor kinderen. Volgens mij doen we t best lekker als land, geen ellende van die ziektes waarvoor ze gevaccineerd worden. En hoezo geloven mensen (isa) dat je de vaccins ongedaan kunt laten maken? Of bedoelt ze dat niet met dr dennenthee enzo?
Wow, soort handmaids tale maar dan met mannen als handmaid krijgen we dan.