Het complottheorieën topic

Vind je het geloofwaardig op basis van de foto’s? Als een veranderd uiterlijk een reden is om aan te nemen dat iemand vervangen is door een dubbelganger, heeft 50% van de Amerikaanse celebrities een dubbelganger. En sowieso veranderen mensen qua uiterlijk nogal naarmate ze ouder worden

2 likes

Nee het is niet alleen de foto’s, maar ook het overduidelijke emo/skater imago, en hoe zij zich gedroeg ten opzichte van beroemd zijn. Je ziet ook in die periode een duidelijkere shift van rock, donkere en heftigere teksten, naar uiteindelijk meer popmuziek en een meisjesachtiger imago. Avril uit 2003 had denk ik zichzelf verafschuwd als ze wist dat ze 10 jaar later een liedje over Hello Kitty had gemaakt.

Natuurlijk kan het ook zo zijn dat zij als persoon gewoon veranderd is, het blijft een theorie. Er zijn wel interessante youtube video’s over gemaakt, dus leuk om een keertje in te duiken.

3 likes

Haha ja het is denk ik maar net met welke insteek je dit topic leest, maar ik kan er echt
met mn hoofd niet bij dat mensen dit geloven. Een switch in image komt wel vaker voor bij artiesten, vaak onder druk van management. Daarnaast, als je iets te verbergen hebt ga je juist op dezelfde voet verder en niet allerlei twijfel zaaien door ineens een ander imago te creëren of, zoals ze op die wiki pagina schrijven, hints te droppen in liedjes

Edit: dat hints droppen is trouwens echt een cliché onderdeel van conspiracy theorieën, je ziet het nu met de wappies (sorry dat ik weer aan hen refereer) ook, bijvoorbeeld dat zogenaamde nep-vaccin (lege syringe ofzo) van Rutte. Alsof mensen intelligent genoeg zijn een hele gedaanteverwisseling of new world order op touw te zetten maar niet intelligent genoeg om dit soort speculaties te voorkomen

8 likes

… Ben ik geblokt op insta door m’n irritainment isa of is ze verdwenen?

Nvm. Gevonden :crazy_face::see_no_evil: op een of andere manier komt ze niet in m’n zoek suggesties haha

Het is kriens, niet cringe

21 likes

Ooh dat is het ja :sunglasses:

1 like

8 likes

Isa twee jaar geleden: pro-vaccinaties en :rainbow_flag: supporter

11 likes

Bij een wakkere homeopaat wel he

5 likes

Isa nu (zie stories): geeft haar kind dennennaaldenthee (!!)als het geknuffeld heeft met een gevaccineerde oma en wil het laten ‘ontgiftigen’ om zijn eerdere vaccinaties ongedaan te maken.

Volgens mij is deze vrouw het helemaal verloren, haar leven staat ook op de kop natuurlijk: geen baan en uit met haar partner, en alleen nog maar andere complotgekkies en bewonderaars om haar heen verzameld. Blijkbaar kan je dan (ook als je intelligent bent) het helemaal verliezen in complete onzin.

7 likes

Doutzen heeft ook helemaal niks meer gepost sinds maanden.

Zou die zich schamen of zo?

3 likes

Dacht ik laatst ook al aan. Snap wel dat het heftig is als het hele land ineens over je heen valt. Maarja…

2 likes

Ja maar ook nul persoonlijke foto’s , geen enkel merk gepromoot, geen enkele photoshoot of campagne, al haar werk post ze niet meer.

Is toch vreemd? Ze is gezicht van zoveel merken (geweest) en alle andere modellen posten hun werk enzo.

5 likes

Misschien vanuit management bedacht om de storm over te laten waaien, ook al post ze kort daarna niets meer over corona oid zullen mensen toch onder haar posts gaan discussiëren over moederharten en corona-ontkenners

Ja ging het over haar huidige partner onlangs, dat ze gescheiden is? Ik dacht een vorige. Toen in haar speech van laatst
Haar vriend (ex?) en zij leken wel solide
Zag laatst een YT filmpje: https://youtu.be/oP_wnEZdGtE

Doutzen was voor die grote corona blow up al niet meer getekend bij haar agentschap. De geruchten gaan dat ze ‘gestopt’ is. Het is dus geen management zet geweest.

@Zemraluani dat is dus ook de reden dat ze geen nieuw werk post. Er word niks meer geproduceert met haar.

2 likes

Is ze met modellenpensioen?

Zelfgekozen dan neem ik aan aangezien ze tot vorig jaar nog tonnen werk had.

Het is uit omdat ze “elkaar de ruimte willen geven voor hun eigen ontwikkelingen” ofzo.
Hij woont wel om de hoek.

Tot op de ic iedereen!

4 likes

Ik zag dit ook net maar nu ik m hier weer zie vraag ik me af of ze bedoelt dat de vaccins gewoon niet werken en we daarom weer op de IC komen of komen we op de IC door t vaccin.

2 likes

Ik denk zelfgekozen idd! Dat tonnen werk viel wel mee, maar ze deed nog wel eens een klus idd, zoals hunkemoller bijv.

1 like