Ze heeft je gesprek gepost
Ja dat vroeg ze vooraf idd
Ik zei dat het niet helemaal eerlijk is omdat we snel heen en weer typten dus een groot deel van mijn reacties daarna zie je niet, waar ik op andere punten reageer. Plus ken haar van de studie dus weet dat ze (iig vroeger!) veel gematigder kon zijn dus die voorgeschiedenis gaat ook verloren. Ze zei dat ze heel veel vragen binnen kreeg over dat plaatje dus graag wilde benadrukken geen transfoob te zijn, dus ik vond het prima
Wat een kutpost ook. Sorry maar wordt dat uberhaupt zo uitgebreid besprken op scholen? En dan nog. Vind haar reactie in de story t ook niet beter maken eerlijk gezegd. Hoe is het hebben over eventuele verschillen tussen mensen een politieke agenda pushen? Mis ik iets.
En zegt ze nou dat t niet wetenschappelijk bewezen is?
Ik word er echt een beetje boos van. Help.
Dat was heel vaag
in de DM ging het nog een tijdje door over dat als het gesprek op school wordt geopend, dat is prima volgens haar. Maar er wordt nu teveel verwarring gezaaid doordat het kind met een vraag zit en het onderwijs nog geen antwoord heeft op veel lopende discussies en jonge kinderen alle info ontvangen en hiervan de dupe worden (aldus Isa)
Dit topic is echt smullen, maar momenteel veel gevuld met corona conspiracy. Daarom wil ik effe een oude erin gooien. Een van mijn favoriete conspiracies is namelijk die van Avril Lavigne.
Zij zou jaren terug al overleden zijn of geen zin meer hebben in de fame, en destijds vervangen door haar toenmalige body double.
Wiki pagina over deze conspiracy
Ik vind op een of andere manier deze best geloofwaardig, vooral als je wat videos kijkt en fotos vergelijkt van Avril voor en na. Ben benieuwd wat jullie denken!
Als het niet waar is, hoe bizar dan om dit ban jezelf te lezen haha. Dat mensen zeker weten dat je dood bent en bent vervangen.
Dit is een beetje een recyclede Paul (McCartney) is dead theorie.
Van Paul McCartney kan ik het me nog enigszins inbeelden, maar waarom zou je zoveel moeite doen om Avril Lavigne te vervangen
Hahaha ik ken deze al een tijdje en is echt mijn favoriet.
Wist je ook al dat Finland niet bestaat?
Wauw, deze vind ik echt geweldig.
Wow, deze kende ik nog niet. Doet me ook meteen denken aan eenzelfde hoax over Paul McCartney. Er zijn ook nog steeds mensen die dat geloven😅
Edit: ben het ook wel eens met wat @Depeche zegt.
Ik weet niet helemaal of het in dit topic past, maar hebben we het al gehad over Britney Spears? Ook de parallel naar die Black Mirror aflevering met Miley Cyrus (kreeg daar echt de kriebels van).
Ik kan me de start van #FreeBritney nog wel herinneren en het is zo naar dat het zo lang kon doorgaan. Genoeg mensen die hier grapjes over maakten en volgens mij viel dit toen ook wel onder een complottheorie.
Ik vind het wel interessant maar ook heel naar om te horen wat er allemaal wel niet gebeurd zou zijn in al die jaren. Ik ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren maar daar zal nog wel veel tijd overheengaan.
Wat is er complottheorie aan de situatie van Britney?
Ze was toen net op de toppen van haar succes, dus er viel nog veel geld aan te verdienen.
Een andere ‘not dead-celebrity’ theorie die ik heel interessant vind is die van Jim Morrison. Naast het gebrek van een autopsie na zijn overlijden in Parijs, is er in 1969 beeldmateriaal gemaakt waarin hij rijdend door de woestijn luistert naar zijn eigen overlijden op de autoradio. Nadat ik dit zag in de documentaire ‘When you’re strange’ over The Doors kreeg ik wel even kippenvel.
Daarnaast zijn er nog mensen die beweren hem te hebben gezien of ontmoet na zijn dood, maar die verhalen vind ik altijd lastig te onderbouwen. Mocht zo’n ‘not dead-celebrity’ theory kloppen, dan zou je wensen voor diegene dat ze met rust gelaten worden, omdat ze vaak depressief waren of niet met hun roem om konden gaan. (Bv ook Elvis)
Ik sta sowieso aan Britney’s kant, maar er staan ook superveel (nog onbewezen) theorieën online ovrr wat er aan de hand is al sinds de start van #FreeBritney, waarvan ik er een aantal wel geloof. Het was ook een ding dat ze om hulp zou vragen via haar instagram door hints te geven.
In dit artikel ^ staan er ook een paar claims over haar stem en dat haar vader zou claimen dat ze dementie had in haar 20s e.d.
huh wat is de context van deze video, is dat radiobericht nep?
er later in geplakt?
is hij per ongeluk al eerder dood verklaard?
En Bielefeld ook niet
De clip is een outtake van een film geschoten met Jim in 1969. Niemand weet dus volgens mij precies wat inderdaad de audio betekent. Of dat hij zijn eigen dood voorspelde, of dat het een vooropgezet plan was. Dat maakt het zo mysterieus.
Dit artikel van LA Times geeft meer context en legt het wat beter uit dan ik.