De bovenbuurjongen saga continues: ik heb geen zelfrespect meer omdat ik de vaccinatie neem. Het wordt steeds grappiger
Leven zonder zelfrespect is prima te doen hoor
Klopt! Kreeg laatst een appje van Bill Gates dat hij mijn leven wel interessant vond. Daar doe je het voor weet je
Ik geloof niet in de complottheorieën, maar toch merk ik dat het me op een bepaald niveau toch ergens bang maakt ofzo? Waarom precies weet ik niet, maar kan er soms helemaal naar van worden. Herkent iemand dit?
Ik denk ik wel, soms voel ik me een soort naïef? Maar ook bang van waar gaat dit heen? En hoe kunnen mensen elkaar zo gek maken? En tegelijk: waarom ben ik zo stellig overtuigd van mijn gelijk? Maar ik ben nogal een overthinker.
Hoe bedoel jij het?
Ja ik denk omdat ze zo aanwezig zijn. En soms best logisch klinken. Plus het is ook gewoon allemaal nieuw en heftig. Maar als wat oa ovenschaal hier zegt klopt, dat vaccins maar een dag ofzo echt in je blijven, dan kan er niet zoveel fout gaan. En als t bewust slecht is gemaakt vind ik t ook prima want in zo’n wereld wil je toch niet leven. Maar soms denk je echt dit klinkt logisch wat als ze gelijk hebben. Plus succes met een wereld met zulke mensen, dat gaat niet lang goed.
Veel van die wappie-influencers hebben nu ‘tijd voor zichzelf’ nodig en gaan er een paar weken tussenuit…
Die worden gewoon stiekem gevaccineerd voor hun vakantie naar Ibiza hoor.
Heb ze nog niet kunnen betrappen op dingen zeggen die logisch klinken.
Ik denk vooral altijd: hoe denk je dat zo’n mega complot werkt? De media is betrokken, dus álle journalisten en tv- en radiomakers worden op een gegeven moment “ingelicht” hierover? Als ze hun diploma krijgen? Of wanneer ze ergens aangenomen worden?
De regering is betrokken, dus voor álle overheidsmedewerkers geldt hetzelfde. De medische wereld is betrokken…
Kortom: meer mensen zouden dan wel onderdeel van het complot zijn dan niet, en dan tóch zou je niemand in je omgeving hebben die ooit heeft laten vallen: klopt, ik ben hier onderdeel van. Haha dat bestaat toch gewoon niet.
Maar zij beweren natuur wel vaak dat de zus van hun tante in het ziekenhuis werk en zwijgplicht heeft over dat het rustig is.
Of deze:
(& dan de reacties van: ja mijn zus werkt er ook en zegt ook dat… mijn dochter werkt in t ziekenhuis en zegt ook dat…)
Mijn vriend kijkt een filmpje van blckbx tv over een vrouw die verlamd is geraakt door az… weet niet zo goed wat ik dr mee moet
Ik heb een stukje van dat filmpje gekeken maar begrijp de ophef in de reacties niet zo goed. Er staat dat je wordt voorgelogen en dat dit natuurlijk niet in de msm komt en meer van dat soort onzin.
We weten inmiddels toch allemaal dat trombose een zeer zeldzame bijwerking kan zijn van het AZ vaccin en daarom is er begin april gestopt met prikken onder de 60 en later helemaal.
Het is natuurlijk heel erg voor deze vrouw dat zij net de persoon was die last had van deze bijwerking maar om dat in deze context aan een video mee te werken vind ik echt onbegrijpelijk.
Ja, eens. Heb het niet helemaal gezien maar ik kan me wel voorstellen dat je daardoor weer zou twijfelen. Alleen is die info heel eenzijdig
Ja inderdaad heel eenzijdig en heel erg vanuit de emotie en gestuurd richting vaccineren is slecht en de overheid liegt ons voor.
Haar bijwerking is echt en dat is ook in het nieuws geweest maar dit vertekend zo erg de werkelijkheid.
Wat mij denk ik het meest stoort is hoe dit beeld bij de wappies wordt ontvangen, vol lof en zie je wel. Maar beelden over mensen die Corona hebben gehad of long covid hebben worden afgedaan als onzin en propaganda.
neee en met of zonder ‘gezichtsluier’?
Zonder muilkorf
Je verwoordt echt precies wat er door mijn hoofd heen gaat, echt heel herkenbaar!
Thierry ging ook weer ff full blown wappie, met zijn 5g en ‘elite netwerk’. Dit zit gewoon in onze tweede kamer he Hij zit echt te veel op internet
Eh ik vermoed dat ze alleen gelooft in mannen en vrouwen omdat dat ‘wetenschappelijk’ gezien is hoe we gemaakt worden.
Dus behalve dat ze gek is, is ze ook nog transfoob etc.