https://instagram.com/karinmariakeser?utm_medium=copy_link
Ik kwam net dit account tegen op mijn discovery page (waarom??) en ik vind het zo bizar. Ze kunnen zichzelf altijd weer recht praten.
https://instagram.com/karinmariakeser?utm_medium=copy_link
Ik kwam net dit account tegen op mijn discovery page (waarom??) en ik vind het zo bizar. Ze kunnen zichzelf altijd weer recht praten.
Ohh wauw.
Oeps want ik zeg ook wel eens grappend muilkorf en ik vind het super irritant om een mondkapje te dragen hoor maar dat doe ik gewoon natuurlijk.
Maar ik heb een werknemer (zij woont niet in NL) en zij gelooft niet dat Corona bestaat, ze gelooft dat iedereen die het vaccin neemt, eraan dood gaat, en ze is nu een dag of drie ziek en ze was bij de dokter geweest voor bloedonderzoek dus kon ik het niet laten om te vragen of ze ook meteen op Corona testen
Oh ze had een filmpje van Debbie gedeeld en die comments daarop echt omgekeerde wereld
Haha omg er is zelfs een dating platform voor wappies, of zou dit sarcastisch zijn?
Ja zij is echt het schoolvoorbeeld van huidschade door teveel in de zon zitten zonder bescherming. Maar ja van SPF zal je ook wel onvruchtbaar worden ofzo
@Nefertiti o dat is die vrouw die maandenlang elke dag Hugo de Jonge heeft achtervolgd en lastiggevallen. Zal me niks verbazen als ze tegenwoordig een straatverbod op het Binnenhof heeft. We noemen mensen al snel wappies tegenwoordig maar zij is écht een wappie.
Even op de linkjes klikken, zijn twee filmpjes
Oooh zij. Zat zij ook niet in dat programma van Filemon?
dat ze zegt, draai je om als je ballen hebt hugo
ik zou me ook niet omdraaien eng mens
Twitter in het Fins
Een van die aanjagers van dat hele ‘bloemen leggen in Bodegraven’-verhaal staat vandaag voor de rechter, o.a. voor bedreiging van de advocaat van de gemeente en Jaap van Dissel. Zit echt met verbazing tweets te lezen over die zaak. Wat is dat toch met die obsessie met militaire tribunalen?
Alles wat dit soort mensen denken doet mij denken aan een doomsday cult. Complottheorieën die samen zijn gekomen tot een grote cult. Daarom ben ik ook wel een beetje bang dat dit niet meer weg gaat en nog verder uit de hand gaat escaleren. Misschien denken ze dat het militaire tribunaal wel onpartijdig is en niet meedoet met de satanistische moorden?
Ik hoor van mensen dat ze t vaccin tegen corona niet willen want je zou een auto immuun ziekte kunnen krijgen zeggen verschillende farmaceuten
Oh dear. Op het moment dat je denkt dat het niet sulliger kan worden, komt die tweet dat die Wouter per ongeluk die mail naar de journalist zelf stuurt ipv naar zijn mattie
Volgens mij was het Van Ranst (of iemand anders, corrigeer me als je dit weet) die zei: er is altijd wel ergens een doneer-knop! En ja hoor, een paar instagram posts verder:
Een virus kan een auto-immuunziekte triggeren dus heel slim om geen vaccin te nemen als men bang is een ai ziekte te krijgen
Voor kies advies?
Ik hoorde laatst van de theorie dat alle gevaccineerden over 5 jaar doodgaan en ze dat dan niet meer kunnen linken aan de vaccins. Sure
Wel superlastig als je dan over bent in een wereld zonder zorgpersoneel
Ah joh, jaartje omscholen en je bent IC verpleegkundige /s
Inderdaad, ze zijn ook allemaal vrij snel omgeschoold naar viroloog/immunoloog
wtf man, als ik dit zie heb ik wel echt heel veel respect voor de Jonge, vreselijk toch als je en het hele jaar al teringhard werkt en dan ook nog dit soort sukkels op je dak krijgt
Ik dacht niemand koopt zo’n trui maar ik zag vandaag iemand in de supermarkt met een trui van Isa " zelf nadenken "