We hebben nog al die toegangsbewijzen enzo voorlopig he (testen/vaccinatiebewijzen etc), dat is vast ook nog wel een ding, met die app ook
Nou dat snap ik ergens nog
Ik flirt ook liever met iemand van m’n eigen “soort” (lees: met mondkapjes🤪)
Ik weet wel wat het vervolg zal zijn. De digitale entreebewijzen die nodig zijn om festivals en/of discotheken binnen te komen of te reizen. Daarmee zullen niet-gevaccineerden toch te maken krijgen met beperkingen
Maar hoe lang zal dat blijven? Op den duur als de vaccinatiegraad hoog is, en we bijv elk jaar de risicogroepen & hun verzorgende inenten zoals met de griepprik, denk ik dat dat ook wel een keer zal verdwijnen…
Ja, maar je kunt er nu wel over zeuren
Ohja, dat is zo. Dat gaan ze dan natuurlijk gebruiken. Maar ben benieuwd hoe lang de ‘testsamenleving’ nog blijft gehandhaafd. Denk niet dat we in 2022 moeten testen voor events oid.
Ja maar… DAARNA?!
Deze arme mensen… ik zei het al in het Corona topic vd week. Maar misschien moet er een fonds komen voor deze mensen ! Dagbestedingsopties om de leegte op te vullen!
Wat slikt zij?! Ik kijk haar stories nu over die mondkapjes in supermarkt. Hoe zij knippert. Ik word er helemaal niet goed van
En eindeloos verhalen blijven delen over mensen wiens menstruatie 5 dagen later was na het vaccin, maar ook over mensen die 1 jaar na het vaccin kanker kregen of niet zwanger kunnen raken terwijl ze dat wel willen. Alles zal komen door het vaccin. Lekker victim blamen. Je zag het nu al bij die (niet eens gevaccineerde) voetballer
Ze gelooft ook niet in zonnebrandcrème
Is dit serieus haha?
Zo. Die Willem engel heb ik mentaal ook afgemaakt ja
Ik denk het gezien haar huid. Geen sneer richting looks maar je niet insmeren is niet zo slim, maarja vitamine D (uhh huidkanker) ftw. Ik zie dit heel vaak bij ‘Corona ken me niet raken’ mensen die dicht bij de natuur staan enzo
Hoe staat het eigenlijk met je onderzoek? Je hebt inmiddels vast heel wat onderzocht als je 1,5 maand geleden na 1 week onderzoek al op de helft was. Wat vind je van de versoepelingen?
Ik zag ook al reacties dat wappies ervan overtuigd zijn dat de versoepelingen tijdelijk zijn om ‘critici’ de mond te snoeren. Beetje in de categorie ‘let maar op, in september moeten we allemaal weer die mondkap op’.
En dat het nog steeds allemaal onderdeel is van the great reset.
Hoorde iemand gisteren nog zeggen dat het allemaal ~één groot gehoorzaamheidsexperiment~ is, dus die versoepelingen lijken weinig uit te maken😂
Ja dit is ook al gezegd door de regering, dat het zou kunnen dat de maatregelen in de herfst weer moeten worden ingesteld. Vanwege Delta variant en… bij een te lage vaccinatiegraad
Isa kondigt net aan dat ze een stapje terug doet en zich op haar vlg project gaat richten: het schrijven van een boek. Denk over alle lessen die ze dit jaar heeft opgedaan #anti-establishment
Ja net als dat Trump in januari toch wel weer president zou worden als onderdeel van the great reset!!1!
Volgens mij heeft Trump het plan niet helemaal begrepen