Het complottheorieën topic

Ja en ik vind dit niet per se erg. Zo werken communicatiestrategieën gewoon. Je hebt een doel, je wilt zo veel mogelijk mensen bereiken en daar maak je een plan voor.
Maargoed, dat complottheorie-aanhangers dit in hun voordeel gebruiken kun je natuurlijk van mijlenver zien aankomen.

3 likes

Dit is ook maar net hoe je het framet toch. Dezelfde info hadden ze ook kunnen beschrijven als “een strategie om mensen meer bewust te maken van de gevaren van corona, zodat zij beter zouden begrijpen waarom ingrijpende maatregelen nodig waren”. Dat komt al heel anders over.

Edit: ik vind het trouwens wel humor dat wappies altijd lopen te roepen dat NOS/mainstream media fake news is, totdat ze een keer iets plaatsen wat in hun straatje past :sweat_smile: Beetje net als die mensen die onderzoek onzin vinden wanneer het laat zien dat roken slecht voor je is, maar geweldig vinden wanneer het laat zien dat chocolade goed kan zijn voor je hart (of zo).

6 likes

Hebben jullie de comments al gelezen bij een van de laatste posts van Foo Fighters? Op een poster staat in de rechterhoek beneden dat je enkel binnen mag als je gevaccineerd bent. Nu zijn alle wappies die post aan het delen vanwege ‘de geruststellende tegengeluiden’ die in de comments gepost worden want mEdIsChE dIsCrImInAtIe.

2 likes

Wow, echt veel comments en allemaal zo dramatisch. En zoveel likes ook :grimacing:

1 like

Wat erg die reacties :sob:

Ik kwam vandaag een buurvrouw tegen en we hadden t over vakantie en toen vroeg ze ook op ik gevaccineerd was. Dus ik zei gewoon ja en godzijdank ging ze er niet verder op in. Want ik wist al dat zij t niet zijn met t hele gezin. 3 van de 4 hebben t al gehad maar niet heftig. En dan werk je verdomme in een ziekenhuis.

Ik heb mn “ieder zn eigen mening” vriendin al een week niet gesproken, ik verdien echt een schouderklopje voor dat beetje ruggengraat :joy:

3 likes

Isa op ig: ze is helemaal verbaasd dat er minder mondkapjes te zien zijn id supermarkt etc. Reageert iemand; ja logisch toch ivm meer vaccinaties?
Zegt ze: nou weet niet of dat de reden is, denk ook goed dat steeds meer mensen inzien dat het een onderdrukkings-middel is

Huh?

3 likes

Denk eerder dat mensen een beetje op de zaken vooruit lopen en niet doorhebben dat het pas vanaf volgende week niet meer verplicht is😂

3 likes

Haha, de mentale gymnastiek

2 likes

Ze ging ook helemaal flirten met mensen zonder “beflapje” zoals zij ze noemt… waarom zou je dat doen? Alleen omdat iemand geen mondkapje op heeft ga je er mee flirten? Zal ze het nogal druk krijgen volgende week. En grote kans dat die mensen een vaccin hebben genomen, loopt ze daar lekker mee te flirten. Mens spoort niet.

2 likes

Is dit de nieuwe muilkorf?

1 like

Ik las gisteren ook al ergens beklap

4 likes

Ik vind die isa en al dat gespuis zoooooooo irritant kan echt niet wachten tot ze totaal in de vergetelheid raken :heart:

11 likes

Ik las ergens bekpamper 🥲

Ik hoorde een keer iemand ‘bekluier’ oid zeggen. Maar dat was tijdens een cursus en zij was degene die de cursus gaf dus ik vraag me tot op de dag van vandaag af of ze dat nou echt zei en of ze stiekem een wappie was. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar wat ik me dus afvraag, want gaan Isa & co (mijn gekke buurjongen) dan nu doen? Want de mondkapjes plicht (de zogenaamde onderdrukking) gaat weg en er wordt steeds meer versoepeld. Het was toch allemaal part of the 2020-2030 agenda?? Ben echt blij dat hun wereldbeeld langzaam aan het instorten is. Maar ze zullen vast wel weer andere bullshit bedenken. Nee het gaat nu echt niet beter, omdat er 13 miljoen vaccinaties zijn gezet, nee het komt puur door het mooie weer.

9 likes

Jaaa, daar zat ik ook aan te denken. Morgen is er een protest, of nee ‘manifestatie’ van vrouwen voor vrijheid. Ben benieuwd waar ze tegen gaan protesteren

1 like

Tegen het vaccineren van onze kinderen natuurlijk!

2 likes

Lijkt me echt leuk als zij straks en masse blijven protesteren tegen het beleid. NEE, wij WILLEN niet naar FESTIVALS! Feestjes zijn een duivels plan van de ROVERHEID! Ze willen ons op het lowlandsterrein bij elkaar hebben zodat ze ondertussen hun geheime plan kunnen uitvoeren!!!

12 likes

en de mondkap staat toenadering volgens haar in de weg.

wat??? laat me lekker met rust in de supermarkt, hoef niet benaderd te worden als ik tomaten sta uit te zoeken

12 likes

Het staat tussen jou en je menselijkheid in!!!

1 like