Het complottheorieën topic

Ja doei, dan neem je mijn gedoneerde bloed toch niet. Ga je toch gewoon ff lekker dood joh.

@kali dat snap je toch niet he.

3 likes

Echt helemaal gek. Alsof een arts überhaupt de tijd heeft om die ongein te checken :woman_facepalming:t3:

8 likes

En hoe zouden ze dat moeten checken. Antistoffen heb je ook in je bloed als je besmet bent geweest…

1 like

Ja zij is echt vreselijk, vriendjes met isa dus ja, zelfde soort irritante mens.
Valt me wel op dat de laatste tijd veel van die schreeuwers nu ineens zeggen dat ze het rustiger aan gaan doen omdat het “te zwaar” is, maar volgens mij hebben ze gewoon weinig meer te zeggen nu veel dingen weer kunnen?

6 likes

Want Bill Gates wil niets liever dan alleen op deze wereld overblijven met de wappies, dat is uiteraard zijn einddoel :sweat_smile:

3 likes

Hmm kooi van Zuckerberg enslavement
Vind wel dat ze een leuke eigen stijl heeft, kwam laatst nog op haar insta via IsaGreen maar meer dus op haar petjes en sieraden gelet haha

2 likes

Als ik naar dit kaartje kijk is het ook zo onspecifiek? Gevacinneerd tegen wat, hoe wil je dat dit gecontroleerd wordt? Maak je een uitzondering als je op sterven ligt?

1 like

Wat zegt zij nou eigenlijk? Zoveel woorden maar zoveel onzin.
En dan al die comments eronder: wat een krachtige boodschap, komt wel even binnen hoor
Wat een pretentieus gewauwel allemaal

1 like

Haha dit is die vrouw die ook in de documentaire van Filemon over complotdenkers zat. Ze vond de manier van regeren van Wit-Rusland een goed voorbeeld van hoe het wel zou moeten. 🥲

4 likes

Ik zag net deze langskomen, vind het echt bizar hoe je dit durft te tweeten

4 likes

Ja wij hebben het hele voorval gevolgd tijdens de wedstrijd en hadden Twitter ook openstaan, wat een idioot :woman_facepalming:t3: Hoe verzin je het om zoiets vreselijks te gebruiken voor je eigen gewin. Heb hem gerapporteerd, net als vele anderen op Twitter. Die gast is echt niet goed.

1 like

Willem afgelopen jaar: ‘wie zegt dat al die mensen zijn overleden aan corona? Er gaan zoveel mensen dood aan vanalles maar nu het tijdens een zogenaamde pandemie gebeurt, wordt meteen corona als oorzaak aangewezen’
Willem nu: ‘elke random dode is overleden aan vaccinatie’

33 likes

Naast deze bizarre tweet lult hij ook weer uit zijn nek. Eriksen heeft geen vaccinatie gehad hij heeft wel corona gehad (werd bij sbs6 gezegd zelf niet gezien)

3 likes

En daarbij… hij is niet dood.

6 likes

Ook dat! En in welke toestand dan ook iemand verkeerd is het vreselijk om zoiets te zeggen.

1 like

Als ik nu mijn teen stoot is dat dan omdat ik gevaccineerd ben?

4 likes

Sowieso

3 likes

Wat een tering debiel

1 like

huhhh een meisje uit mn straat post dit
zou ze zelf doorhebben dat om te beginnen de link van teletekst https:// nos.nl/ teletekst is en niet waar daar als link staat?

Hmm misschien klopt die teletekst link niet maar er is wel zoiets gebeurd blijkbaar in Duitsland, stond in de Volkskrant uit mijn hoofd. Schijnt dat Duitse media er weinig aandacht aan besteden omdat wappers het in hun voordeel gebruiken

3 likes