Het complottheorieën topic

Misschien moet ze even de biostabiel omhangen om te de-magnetiseren.

6 likes

24 likes

Haaahahahahahaha

18 likes

Ohja in verschillende fb groepen gaan nu massaal foto’s rond van mensen waarbij een sleutel oid blijft hangen (plakken duh) op de plek waar ze gevaccineerd zijn. Echt I can’t… Een meisje poste een video in bikini dat ze vol in de zon zit en dan blijft die sleutel hangen aan haar arm. Wat dacht je van zweet?!

1 like

Ik deed het gisteren ook als test met een muntje en verrassing…HET BLEEF OVERAL PLAKKEN. Want ik ben een zweterige plakbol.

5 likes

dat was toch Tineke de Nooij :joy:

4 likes

Maar Viola Holt had er vast ook een, dat kan niet anders.

Oh handig wel, miss raak ik m’n sleutel niet meer kwijt zo

2 likes

Haha ik moest hier iets te hard om lachen :joy:

35 likes

Weigeraar genoemd worden is blijkbaar wel echt een erge belediging voor mensen

3 likes

wat ziet die frikandel er ook echt onsmakelijk uit

2 likes

Kun je mensen ook gewoon ont-kennen? Bij het RIVM zijn ze vaccinatiebrieven ritueel aan het verbranden en er staat een (vage) kennis van me bij. Iemand van wie ik totaal niet had verwacht dat ze die kant op zou gaan.

3 likes

Say what😂

D1160646-D662-4-CC2-B271-5-D04-DF188562

Que?

Wow, echt een lange zin.

1 like

Conspiratie :grin:

3 likes

Weet je wat pas een mondiale langzame genocide is? Het leven zelf. Over 120 jaar is iedereen die nu leeft dood :astonished:

19 likes

Ik zag nu voor het eerst iemand op een scooter met zo’n bak achter waarop stond NOS = fake en corona bestaat niet, of iets wat daarop lijkt. Hopelijk ook de laatste keer dat ik het zie

:thinking:

2 likes

Echt een uitgedroogde drol

@Leverworst Wowwww dus die mensen gaan liever dood op de ic dan dat ze dokters gewoon zo snel mogelijk bloed laten pakken. En ze verwachten dus ook dat na deze hele pandemie ook het infuusbloed (weet niet hoe dit heet) systeem nog even op de schop wordt gegooid om speciaal voor deze mensen gevaccineerd en ongevaccineerd bloed van elkaar te scheiden. Megalomane gekken

3 likes