Het complottheorieën topic

Maar echt hoor “potentiele medische toepassingen” (Kambo | Om-Mij )en daar heb je meer vertrouwen in dan iets wat bij een zeer grote groep is getest?

Ben ook even gaan zoeken op de gevaren van Kambo en dan lees ik dat als je er teveel van krijgt het oa tot orgaanfalen kan leiden? :sweat_smile:

Wie is deze dude eigenlijk @Oprah ? Want kan zn naam net niet zien of kijk ik zo scheef? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Tisjeboyjaaaaay

1 like

Ik maak me wel een beetje zorgen om het gedeelte van “you will own nothing but you will happy”. Hoe dan?

Is dit waarom al die rijke bitches al het vastgoed opkopen? Waarom bill gates een van de grootste grondbezitters in de VS is?

Overigens vond ik dit een erg goed filmpje over uitleg over the great reset/wef/claus schab/elite. Het zijn alleen maar feiten en geen zweverige uitspraken die hij doet. Duurt wel een iur maar ik vond het wel waar. (Weet niet of deze al eens gedeeld is hier). Het wordt echt nega makkelijk uitgelegd ook.

2 likes

Hahahahha ook die story ervoor met zn ik zag er behoorlijk tegen op maar heb toch besloten me te laten vaccineren maar moderna of pfzizer waren niet op voorraad. Wat een figuur is het toch ook :joy: :joy:

2 likes

Van kambo (emetofobie) kots je emmers vol maar is supergoed voor je kan niet slecht zijn

1 like

Schaam me dood dat deze man mijn provincie genoot is, alsof we het niet al moeilijk genoeg hebben

1 like

Wat dacht je van stadsgenoot! :joy:

1 like

Not sure if serious :thinking:

Corona corrosie

:joy:

Het wordt wel steeds gekker met de wappies

3 likes

Snap niet waarom ze met naam en al hier in een screenshot zitten? Waarom geven we deze mensen aandacht?

4 likes

7 likes

Ik had niet over de naam nagedacht. Ik gum het zo weg en plaats het dan opnieuw. Het is niet netjes van mij zo

Plaats het dan meteen in het complottopic waar het hoort, in dit topic volgen we de wetenschap.

3 likes

@SoonSoonThings hey blijkbaar is het feit dat jij al dan niet geadopteerd bent een complottheorie :eyes: hahahaha

1 like

Oh shit sorry, was dat geen reactie op die post daarboven :sweat_smile:

2 likes

image

2 likes

Hahahahahahaha I can’t :weary: :weary:

18 likes

Ik ga zometeen kijken of ik magnetisch ben haha zin in

Helaas moet ik mededelen niet magnetisch te zijn

7 likes